O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
krajobraz
dla kogo?
Dolina Baryczy
dla kogo?
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY
 

Ptaki w Dolinie Baryczy – Zimorodek

Materiał Edukacyjny, Autor: Dagmara Rajczyk, Edyta Ciesielska , Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno - Wychowawczy
Poziom nauczania
 0/5
 
Dzieci z DOR-W w Miliczu miały okazję wziąć udział w zajęciach pt."Wybieraj sam" , które umożliwiają im wybór tych, którymi są zainteresowane najbardziej. Spośród wielu propozycji dzieci chętnie wybrały zajęcia związane z Doliną Baryczy. Tematem były Ptaki w Dolinie Baryczy - Zimorodek. Przedszkolaki poznały podstawowe informacje na temat tego ptaka, dowiedziały się jak wygląda, czym się odżywia i gdzie żyje. Ciekawe pomoce dydaktyczne sprawiły, że wszystkie dzieci były bardzo zainteresowane zajęciami.
PLIKI ZASOBU
 
scenariusz_zajec_edukacjadlaDB Zimorodek ( 82 KB .DOCX )
 
zimorodek szkic ( 71 KB .JPG )
 
zimorodek (1) ( 163 KB .JPG )
 
zimorodek ( 89 KB .JPG )
 
Zimorodek gniazdo ( 292 KB .JPG )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych
    Kształtowanie u dzieci poczucia przynależności społecznej (do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej) oraz postawy patriotycznej
    Stwarzanie warunków sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie oraz nauce dzieci o zróżnicowanych możliwościach fizycznych i intelektualnych
    Zapewnienie dzieciom lepszych szans edukacyjnych poprzez wspieranie ich ciekawości, aktywności i samodzielności, a także kształtowanie tych wiadomości i umiejętności, które są ważne w edukacji szkolnej
    Treści nauczania:
    Dziecko przestrzega reguł obowiązujących w społeczności dziecięcej (stara się współdziałać w zabawach i w sytuacjach zadaniowych) oraz w świecie dorosłych;
    Dziecko grupuje obiekty w sensowny sposób (klasyfikuje) i formułuje uogólnienia typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne;
    Dziecko wymienia rośliny i zwierzęta żyjące w różnych środowiskach przyrodniczych, np. na polu, na łące, w lesie
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij