STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

W świecie zwierząt leśnych

Materiał Edukacyjny, Autor: Dagmara Rajczyk, Edyta Ciesielska , Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno - Wychowawczy
Poziom nauczania
 0/5
Dzieci z grupy 3- i 6- latków z DOR-W w Miliczu chętnie wzięły udział w zajęciach dotyczących zwierząt leśnych. W związku z tym, że w Dolinie Baryczy występuje ich bardzo dużo, to było to tym bardziej cenne dla dzieci. Przedszkolaki ochoczo podzieliły się swoimi obserwacjami i spostrzeżeniami na temat widzianych zwierząt oraz posiadanej wiedzy w tym zakresie.
PLIKI ZASOBU
 
( 184 KB .JPG )
 
( 151 KB .JPG )
 
( 213 KB .JPG )
 
( 171 KB .JPG )
 
( 97 KB .JPG )
 
( 72 KB .JPG )
 
( 262 KB .JPG )
 
( 233 KB .JPG )
 
( 160 KB .JPG )
 
( 103 KB .JPG )
 
( 91 KB .JPG )
 
( 62 KB .JPG )
 
( 149 KB .JPG )
 
( 116 KB .JPG )
 
( 292 KB .JPG )
 
( 296 KB .JPG )
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych
    Kształtowanie u dzieci poczucia przynależności społecznej (do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej) oraz postawy patriotycznej
    Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci, które są niezbędne w poprawnych relacjach z dziećmi i dorosłymi
    Stwarzanie warunków sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie oraz nauce dzieci o zróżnicowanych możliwościach fizycznych i intelektualnych
    Zapewnienie dzieciom lepszych szans edukacyjnych poprzez wspieranie ich ciekawości, aktywności i samodzielności, a także kształtowanie tych wiadomości i umiejętności, które są ważne w edukacji szkolnej
    Treści nauczania:
    Dziecko obdarza uwagą dzieci i dorosłych, aby rozumieć to, co mówią i czego oczekują; grzecznie zwraca się do innych w domu, w przedszkolu, na ulicy;
    Dziecko przestrzega reguł obowiązujących w społeczności dziecięcej (stara się współdziałać w zabawach i w sytuacjach zadaniowych) oraz w świecie dorosłych;
    Dziecko zna zagrożenia płynące ze świata ludzi, roślin oraz zwierząt i unika ich
    Dziecko grupuje obiekty w sensowny sposób (klasyfikuje) i formułuje uogólnienia typu: to do tego pasuje, te obiekty są podobne, a te są inne;
    Dziecko stara się łączyć przyczynę ze skutkiem i próbuje przewidywać, co się może zdarzyć.
    Dziecko potrafi wymienić zmiany zachodzące w życiu roślin i zwierząt w kolejnych porach roku; wie, w jaki sposób człowiek może je chronić i pomóc im, np. przetrwać zimę
    Dziecko wymienia rośliny i zwierzęta żyjące w różnych środowiskach przyrodniczych, np. na polu, na łące, w lesie
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij