1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Jesienne liście
dla kogo?
Ssaczy quiz bóbr
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

WIE 2018_Ze wspomnień mojej babci_Jak żyło się w Dolinie Baryczy w czasach naszych babć i dziadków/prababć i pradziadków_Miłosz Karlik_I kategoria wiekowa_SP Powidzko

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Miłosz Karlik , Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku
 0/5
 
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI)
Wspomnienia babci Zdzisławy na temat życia w Kaszycach Milickich w czasach powojennych. Kategoria klas V-VII.


PLIKI ZASOBU
 
Ze wspomnień mojej babci ( 37 KB .DOC )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Użycie Niekomercyjne (ang.Noncommercial (NC))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych tylko w celach niekomercyjnych.
PODKATEGORIE
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne
  4. WIE 2018 - Jak żyło się w Dolinie Baryczy w czasach naszych dziadków/pradziadków – konkurs literacki

Zasób biorący udział w inicjatywie:
WIE 2018 - Jak żyło się w Dolinie Baryczy w czasach naszych dziadków/pradziadków – konkurs literacki
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij