1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Leśne kapelusze

Oferta Ośrodków, Autor: Edukatorki Rodzinnego Parku Przygód i Edukacji Górecznik , Rodzinny Park Przygód Górecznik w Antoninie
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie

Wspólnie poznamy królestwo grzybów, ich budowę i sposoby wykorzystywania. Nauczymy się odróżniać grzyby jadalne od trujących. Dowiemy się jaka jest ich rola w przyrodzie oraz gdzie tak naprawdę możemy je znaleźć.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2 - 3 godz. od 10 do 40 osób 20 zł/osoba sezonowe:
maj-październik,
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Programy edukacyjne do wyboru:

Program bez konsumpcji 20 zł:
- Zwiedzanie obiektu Rodzinny Park Przygód i Edukacji Górecznik
- Lekcja w plenerze
- Teczka edukacyjna z niespodzianką dla dzieci
- Jedna z atrakcji do wyboru w Rodzinnym Parku Przygód i Edukacji Górecznik

Program z konsumpcją 25 zł
- Zwiedzanie obiektu Rodzinny Park Przygód i Edukacji Górecznik
- Lekcja w plenerze
- Teczka edukacyjna z niespodzianką dla dzieci
- Jedna z atrakcji do wyboru w Rodzinny Parku Przygód i Edukacji Górecznik
- poczęstunek do wyboru:
1. Kiełbaska z ogniska
2. Frytki
3. Naleśnik
4. Zupa pomidorowa z makaronem
Do każdego zestawu napój gratis
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
GRY I ZABAWY
Wrocławska 7
63-421 Przygodzice Antonin
KONTAKT
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie fizycznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność respektowania przepisów gier, zabaw zespołowych i przepisów poruszania się w miejscach publicznych.
    W zakresie fizycznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność wykorzystania własnej aktywności ruchowej w różnych sferach działalności człowieka: zdrowotnej, sportowej, obronnej, rekreacyjnej i artystycznej.
    W zakresie fizycznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność organizacji bezpiecznych zabaw i gier ruchowych.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia zależności pomiędzy składnikami środowiska przyrodniczego.
    Treści nauczania:
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji przyrodniczych.
    Uczeń wymienia różne źródła wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń nazywa zjawiska pogodowe: burza, tęcza, deszcze nawalne, huragan, zawieja śnieżna i opisuje ich następstwa.
    Uczeń opisuje i porównuje cechy pogody w różnych porach roku. a obserwacją.
    Uczeń podaje zasady zachowania się i udzielania pierwszej pomocy w wypadku ugryzienia, użądlenia, oraz spożycia lub kontaktu z roślinami trującymi.
    Uczeń rozpoznaje rośliny trujące oraz zwierzęta jadowite i inne stanowiące zagrożenie dla życia i zdrowia.
    Uczeń podaje nazwy warstw lasu, porównuje warunki abiotyczne w nich panujące; rozpoznaje podstawowe gatunki roślin i zwierząt żyjących w lesie oraz przyporządkowuje je do odpowiednich warstw lasu; wymienia zasady właściwego zachowania się w lesie.
    Uczeń rozpoznaje pospolite grzyby jadalne i trujące, opisuje znaczenie grzybów w przyrodzie i życiu człowieka.
    Uczeń obserwuje i podaje nazwy typowych organizmów łąki i pola uprawnego, podaje ich znaczenie dla człowieka.
    Uczeń rozpoznaje i nazywa organizmy żyjące w wodzie.
    Uczeń wskazuje miejsca występowania obszarów chronionych, pomników przyrody, obiektów zabytkowych w najbliższej okolicy, uzasadnia potrzebę ich ochrony.
    Uczeń ocenia krajobraz pod względem jego piękna oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego „małej ojczyzny”.
OPINIE I KOMENTARZE  
Barbara Magdzińska
Właśnie dzisiaj odwiedziłam Wasz obiekt. Uczniowie skorzystali z lekcji edukacyjnej w plenerze, podziwiali grzyby i owady giganty. Dzieci zachwycone były zwierzętami w Waszej zagrodzie. Największą uwagę skupiły na dzikach, lisie i szopie. Poznały ciekawostki z ich życia. Mogły również wziąć udział w warsztatach i uzyskać tytuł \"Małego piekarza\".
Polecam, szczególnie w piękną pogodę.
02-11-2016

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij