1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Wiosenna łąka
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Kuźnia Kultury Goszcz

Oferta Ośrodków, Autor: Iryna Gołowacz , Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. Władysława Stanisława Reymonta w Twardogórze
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. Wł. St. Reymonta w Twardogórze realizuję w Kuźni Kultury w Goszczu projekt w ramach Programu Operacyjnego ,,Rybactwo i Morze". Projekt ma na celu podnoszenie atrakcyjności i konkurencyjności turystycznej obszaru Doliny Baryczy poprzez wyposażenie zabytku wraz ze stworzeniem oferty dla mieszkańców i turystów. Oferta zajęć w Kuźni Kultury w Goszczu: wystawy czasowe (w okresie czerwiec -wrzesień 2020 ,,Człowiek z pasją''), zwiedzanie Zespołu Pałacowo-Parkowego z przewodnikiem, warsztaty fotograficzne. Godziny otwarcia wystawy: poniedziałek i środa 15-18 wtorek i czwartek 11-15 piątek 15-19 sobota-niedziela 14-18. Kontakt do przewodnika: tel.: 506-549-041, e-mail. palacgoszcz@wp.pl Kontakt do prowadzącego warsztaty fotograficzne: tel.: 509-178-258.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
4 godz. od 1 do 40 osób bezpłatne stałe
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (VII-VIII)
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń bezpiecznie posługuje się prostym sprzętem laboratoryjnym i podstawowymi odczynnikami chemicznymi.
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje i porównuje zjawisko fizyczne i reakcję chemiczną, podaje przykłady zjawisk fizycznych i reakcji chemicznych zachodzących w otoczeniu człowieka; projektuje i przeprowadza doświadczenia ilustrujące zjawisko fizyczne i reakcję chemiczną; na podstawie obserwacji klasyfikuje przemiany do reakcji chemicznych i zjawisk fizycznych.
    Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Przedmioty uzupełniające (zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne)
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
  • Szkoła średnia
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych.
    Uczeń bezpiecznie posługuje się sprzętem laboratoryjnym i odczynnikami chemicznymi; projektuje i przeprowadza doświadczenia chemiczne.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów.
    Uczeń zdobywa wiedzę chemiczną w sposób badawczy - obserwuje, sprawdza, weryfikuje, wnioskuje i uogólnia; wykazuje związek składu chemicznego, budowy i właściwości substancji z ich zastosowaniami; posługuje się zdobytą wiedzą chemiczną w życiu codziennym w kontekście dbałości o własne zdrowie i ochrony środowiska naturalnego.
    Treści nauczania:
    Uczeń proponuje sposoby ochrony gleby przed degradacją
    Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje odrodzenie państwa polskiego oraz jego granice i sąsiadów;
    Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne, historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce, przyroda
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Zajęcia artystyczne
    Treści nauczania:
    Wiedza o kulturze
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Tworzenie wypowiedzi.
    Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij