STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 30 kwiecień 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Centrum Edukacyjno- Turystyczne "Naturum"
Tytuł zajęć:
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku
Imię i nazwisko nauczyciela: Agnieszka Matunin
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: Przyroda, geografia
Ilość osób w grupie: 23

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• atrakcje
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie mieli możliwość zapoznania się z tradycyjnym zawodzie rybaka stawowego.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie poznali formy ochrony przyrody, gatunki ryb hodowlanych oraz zasady odpowiedniego zachowania się w rezerwacie.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Zajęcia zawierały edukację regionalną na temat tradycji rybactwa Doliny Baryczy i metod hodowli ryb słodkowodnych w Stawach
Milickich.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Na zajęciach poruszano pojęcia: piętrzenie wody, mała retencja, bogata sieć wodna, utrzymanie cieków, przeciwdziałanie suszy.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Przyroda, geografia
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• atrakcyjność zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Zajęcia w terenie
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
Polecam z prowadzenia zajęć:
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: Zajęcia terenowe w rezerwacie „Stawy Milickie” - obserwacja ptaków z wykorzystaniem lornetek.
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie?

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach:

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij