BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 24 maj 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Stacja Ornitologiczna Uniwersytetu Wrocławskiego
Tytuł zajęć: Stawy Milickie – gospodarstwo rybackie i rezerwat ptaków, jak pogodzić hodowlę ryb i ochronę przyrody
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
Imię i nazwisko nauczyciela: Jolanta Cwenar
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: wychowawca w internacie
Ilość osób w grupie: 12

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Ścieżka przyrodnicza ciekawa, zróżnicowana jeśli chodzi o występowanie gatunków flory i fauny stawowej, bioróżnorodność.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Ścieżka przyrodnicza usytuowana na terenach hodowlanych, w temacie zajęć terenowych omawiany problem działalności gospodarczej człowieka i działań chroniących przyrodę.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Zmiany klimatyczne dotyczą stanu wód na danym terenie, gospodarka rybacka prowadzona zgodnie z rytmami natury, zakładająca współistnienie ochrony przyrody i hodowli ryb na wspólnym obszarze.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Zajęcia popołudniowe w internacie (wycieczki rowerowe, obserwacje ornitologiczne)- wykorzystanie tematyki ekologicznej na bazie rozwiązań stosowanych w regionie, czyli koegzystencja gospodarki rybackiej i obszarów chronionych (rezerwatów).
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• TAK
Najbardziej z zajęć – polecam:
• inne, jakie?
Prosze wpisać jakie: swoboda wypowiedzi, dyskusji, wymiany poglądów na tematy ekologiczne
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• NIE
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: zajęcia terenowe, wyjście z klasy szkolnej
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? edukacja regionalna i ekologiczna

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: wychowawcy klas, nauczyciele przedmiotów przyrodniczych

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij