BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 29 październik 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu
Tytuł zajęć: S.O.S PLANETA_ Misja ekoDom
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Zespół Szkół w Odolanowie
Imię i nazwisko nauczyciela: Zofia Dymalska
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: język angielski
Ilość osób w grupie: 27

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• polecanie innych
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Zajęcia bazowały na lokalnym potencjale przyrodniczym.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Zajęcia bazowały na lokalnym potencjale gospodarczym.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
-
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Zapoznanie poprzez prezentację z problemem smogu- siedzenie w maskach.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Wykonanie modelu oczyszczalni ścieków, co wzbudziło duże zainteresowanie u uczniów.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Praktyczna nauka segregacji śmieci.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Język angielski.
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Model oczyszczalni ścieków.
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
Polecam z prowadzenia zajęć:
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania
Polecam zajęcia ze względu na:
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? uświadamianie o skutkach zmian klimatycznych

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, edukacja wczesnoszkolna, biologia,chemia

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij