BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 18 czerwiec 2021r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Rodzinny Park Przygód Górecznik w Antoninie
Tytuł zajęć:
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa im. J.Słowackiego w Sułowie
Imię i nazwisko nauczyciela: Ryszard Ziębikiewicz
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: przyroda, geografia
Ilość osób w grupie: 38

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
wykorzystanie naturalnych przyrodniczych walorów krajobrazowych
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
w jednym miejscu uczniowie mogli zapoznać się ze specyfiką działalności gospodarczej na tym terenie
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
uczniowie zapoznali się przy okazji ścieżki edukacyjnej z prawidłową segregacją odpadów
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

przyroda - zdobyte wiadomości i umiejętności będą mogły być wykorzystane na lekcjach przyrody w klasie czwartej w dziale: Krajobraz najbliższej okolicy.
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• atrakcyjność zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? możliwość obserwacji modeli owadów w skali makro
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• komunikatywność edukatora
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? zachęcanie do wyjazdów (liczne ścieżki i warsztaty edukacyjne)

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: edukacja wczesnoszkolna, biologia, geografia, przyroda

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij