1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
Bocian
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    514
    Przyroda 
    dodano: 01-09-2014
    Budowa i funkcjonowanie układu oddechowego człowieka. Produkty powstające podczas oddychania, choroby układu oddechowego oraz rośliny z Doliny Baryczy leczące dolegliwości układu oddechowego.
  • dla kogo? 
    745
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-09-2014
    Scenariusz zajęć edukacyjnych dla dzieci 5,6-letnich. Do wykorzystania z prezentacją \"Jaki to ptak?Popatrz i posłuchaj\"
  • dla kogo? 
    449
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-09-2014
    Prezentacja składająca się ze zdjęć oraz nagrań głosów ptaków zwiastujących wiosnę:bocian, kukułka, skowronek i jaskółka. Można wykorzystać ze scenariuszem "Ptaki i ich gniazda". Do wykorzystania w przedszkolu lub w nauczaniu zintegrowanym
  • dla kogo? 
    524
    Przyroda 
    dodano: 01-09-2014
    Wyszukiwanie informacji o Dolinie Baryczy oraz stworzenie prezentacji multimedialnej w programie Power Point
  • dla kogo? 
    336
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 31-08-2014
    Scenariusz uroczystości obchodów Dnia wody może być przeprowadzony na różnych poziomach nauczania.W mojej szkole byli to gimnazjaliśći.Obchody możemy zrobić 22 marca, albo 21 marca w pierwszy dzień wiosny jako alternatywę dla wagarów.
  • dla kogo? 
    146
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 31-08-2014
    Na zajęciach dzieci dowiadują się co to jest karnawał. Wykonują maskę karnawałową oraz poznają zwierzęta mieszkające w lasach Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    391
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 29-08-2014
    Poznanie zagadnień związanych ze stanem i ochroną środowiska
  • dla kogo? 
    357
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 29-08-2014
    Tradycje naszego regionu. Przypomnienie uczniom tego, co dawniej się działo. Cele: •poznanie historii rodzinnej miejscowości, •pogłębianie tradycji własnego regionu i jej związków z kulturą narodu, •wzmacnianie poczucia przynależności do Małej Ojczyzny, •udział w życiu środowiska, •kształcenie postawy szacunku do dziedzictwa kulturowego, •korzystanie z dóbr kultury, •kształcenie wytrwałości w osiąganiu celów związanych z powierzonym zadaniem, •tworzenie okazji do wzajemnego poznania się
  • dla kogo? 
    1167
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 30-07-2014
    Celem jest kształtowanie postaw proekologicznych, nabywanie umiejętności właściwej segregacji odpadów

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij