1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Gęś
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    346
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    zapoznanie z warunkami i sposobem hodowli karpia w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej PK "Dolina Baryczy" Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    308
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Zapoznanie uczniów z problemem łączenia ochrony środowiska z gospodarką rybacką w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy" Fot.: Krzysztof Ostrowski, ptaki.info.pl
  • dla kogo? 
    411
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie różnorodności łańcuchów pokarmowych stawów rybackich w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    416
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie właściwości fizykochemicznych wody w stawie w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Dima, fotolia.com
  • dla kogo? 
    351
    Geografia 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie roli stawów jako miejsca niezbędnego dla bioróżnorodności w trakcie jednodniowej wycieczki do PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    324
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie warunków życia organizmów wodnych zimą w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Luca Zanella, fotolia.com
  • dla kogo? 
    310
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie warunków życia karpia i pstrąga w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy" Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    358
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie tradycyjnych i współczesnych zasad gospodarki rybackiej w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    318
    Biologia 
    dodano: 13-01-2015
    Poznanie roli stawów w przyrodzie i gospodarce człowieka w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej PK "Dolina Baryczy". Fot.: Dima, fotolia.com
  • dla kogo? 
    588
    Biologia 
    dodano: 13-01-2015
    Scharakteryzowanie stawu, jako ekosystemu w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Luca Zanella, fotolia.com
  • dla kogo? 
    361
    Przyroda 
    dodano: 13-01-2015
    Określenie roli ryb w procesie zarastania stawów w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej PK "Dolina Baryczy". Fot.: Jaroslaw Grudzinski, fotolia.com
  • dla kogo? 
    296
    Przyroda 
    dodano: 13-01-2015
    Zapoznanie uczniów z akwakulturą, w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej PK "Dolina Baryczy".
  • dla kogo? 
    511
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-01-2015
    Wykreślanie rysunków, które nie pasują do pozostałych.
  • dla kogo? 
    1444
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-01-2015
    Warstwowa budowa lasu. Przykłady organizmów żyjących w poszczególnych warstwach.
  • dla kogo? 
    639
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2014
    Scenariusz zajęcia z okazji Dnia Drzewa, podczas którego dzieci poznają i przypominają sobie gatunki drzew, ich znaczenie dla życia na Ziemi a także zasady hodowania roślin.
  • dla kogo? 
    1916
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2014
    Scenariusz spotkania z Panem leśniczym na którym dzieci zdobywają wiedze na temat jego pracy przez cały rok, a także „użyteczność pracy ludzi wykonywanej na rzecz lasu”. Po zajęciach dzieci mają świadomość, iż człowiek jest gościem w lesie i musi szanować zwyczaje gospodarzy, czyli zwierząt w nim żyjących.
  • dla kogo? 
    992
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-11-2014
    Wzbogacanie wiadomości o różnych gatunkach ryb żyjących w stawach naszej okolicy.
  • dla kogo? 
    470
    Biologia 
    dodano: 30-10-2014
    Temat:Europejskie Dni Ptaków - Wysocko Małe. Impreza organizowana jest w wielu krajach Europy i w Polsce. Ma na celu obserwacje i liczenie ptaków i ich gatunków. U nas w szkole jest przeprowadzana przez SK OTOP cyklicznie co rok, a wyniki przekazywane są do centrali OTOP w Markach pod Warszawą.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-553 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij