STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Życie w stawie i jego pobliżu.

Materiał Edukacyjny, Autor: Małgorzata Bystrzyńska , Zespół Szkół w Cieszynie
Poziom nauczania
 0/5
Wycieczka nad staw w celu powtórzenia i utrwalenia wiadomości związanych z ekosystemem stawu, strefy życia w stawie, roślinność i zwierzęta oraz ich przystosowanie,
ZESTAW:
Materiały dydaktyczne dla ucznia
PLIKI ZASOBU
 
( 333 KB .DOCX )
 
( 13 KB .ODT )
 
( 22 KB .ODT )
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
  • Klasy (IV-VIII)
  • Przyroda
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Obserwacje, pomiary i doświadczenia.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł informacji (własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów), wykonuje pomiary i korzysta z instrukcji (słownej, tekstowej i graficznej); dokumentuje i prezentuje wyniki obserwacji i doświadczeń; stosuje technologie informacyjno-komunikacyjne.
    Stawianie hipotez na temat zjawisk i procesów zachodzących w przyrodzie i ich weryfikacja.
    Uczeń przewiduje przebieg niektórych zjawisk i procesów przyrodniczych, wyjaśnia proste zależności miedzy zjawiskami; przeprowadza obserwacje i doświadczenia według instrukcji, rejestruje ich wyniki w różnej formie oraz je objaśnia, używając prawidłowej terminologii.
    Treści nauczania:
    Uczeń obserwuje i nazywa typowe rośliny i zwierzęta żyjące w jeziorze lub rzece, opisuje przystosowania ich budowy zewnętrznej i czynności życiowych do środowiska życia;
    Uczeń przedstawia proste zależności pokarmowe występujące w środowisku wodnym, posługując się modelem lub schematem;
    Uczeń wymienia i charakteryzuje czynniki warunkujące życie w wodzie;
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij