Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Osoba prowadząca zajęcia zapoznała uczniów z historią zwiedzanego obiektu i historią Antonina. Zaprezentowała najcenniejsze obiekty historyczne i przyrodnicze, w tym wspaniałe pomniki przyrody. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Uczniowie mogli poznać i zwiedzić zabytkowy Antoniński Pałac Radziwiłłów znajdujący się na terenie ścieżki dydaktycznej. W pałacu młodzież mogła podziwiać niesamowitą kolekcję poroży zwierzyny łownej, ale również pamiątki związane z pobytem Fryderyka Szopena w pałacu. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Na trasie ścieżki młodzież mogła poznać bioróżnorodność i walory krajobrazowe fragmentu lasu z malowniczym, eutroficznym stawem. Uczniowie mogli poznać i obserwować wiele gatunków fauny i flory, w tym wiele gatunków chronionych. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Osoba prowadząca zajęcia omówiła rolę lasów jako miejsc, gdzie realizowana jest gospodarka węglowa, w aspekcie walki o czyste powietrze. Podała na konkretnych przykładach ile zanieczyszczeń powietrza absorbują lasy, produkując jednocześnie zasoby tlenu, niezbędnego do życia organizmów. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Osoba prowadząca zajęcia szeroko omówiła rolę lasów w kształtowaniu gospodarki wodnej na terenie Nadleśnictwa Antonin, ale również w Dolinie Baryczy. Zachęcała uczniów do racjonalnego korzystania z zasobów wody, wskazując potrzebą oszczędzania jej w dzisiejszych czasach. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Osoba prowadząca zajęcia, a także nauczyciele opiekunowie wycieczki omówili z uczniami rolę segregacji odpadów i odpowiedzialność ludzi za dbanie o środowisko poprzez świadomy wybór produktów, nie zagrażających środowisku, lub przynajmniej zmniejszyć skalę niszczenia naszej planety. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Wszystkie wymienione wyżej zagadnienia, oprócz aspektu historycznego zostały już lub będą wykorzystane na przedmiotach przyrodniczych, które są realizowane w naszej szkole - Technikum Leśnym. w Miliczu. Są to przedmioty takie jak ochrona lasu, biologia i
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• zaangażowanie w realizację zajęć |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Sprawny i bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Aktywizacja uczniów poprzez zadawanie im przemyślanych i ciekawych pytań.
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
• postawiono ważne pytania do przemyślenia |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? żywa lekcja w terenie, możliwość obserwacji flory i fauny oraz bardzo atrakcyjnych form ochrony przyrody.
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologii, ochrony środowiska, edukacji leśnej
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|