Data odbycia zajęć: |
5 listopad 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
PGL LP Nadleśnictwo Antonin - LKP "Lasy Rychtalskie" |
Tytuł zajęć: |
Poznaj mieszkańców lasu
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Stanisława Łuczak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
przyroda, matematyka, fizyka |
Ilość osób w grupie: |
43 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Na zakończenie zajęć uczniowie zwiedzili piękny, zabytkowy Pałac Myśliwski Radziwiłłów, który stoi tuż przy rezerwacie. Bardzo ciekawie opowiadał o nim pan leśniczy. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
W dobrze wyposażonej sali edukacyjnej dzieci mogły posłuchać głosów i obejrzeć różne leśne małe i duże zwierzęta. Z dużym zainteresowaniem słuchały prowadzącego i oglądały eksponaty. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Prowadzący przedstawił również zagadnienia dotyczące gospodarki emisyjnej, wskazując na doniosłą rolę lasu w walce o czyste powietrze. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
przyroda, godzina wychowawcza
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? polecenia atrakcyjnych warsztatów
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: edukacja wczesnoszkolna, biologia, historia
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|