Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
| • realizowany temat |
| • osoba edukatora |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Na zajęciach nawiązywano do bogactwa przyrodniczego najbliższego otoczenia. Podkreślano odpowiedzialność ludzi za stan środowiska. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Na zajęciach przybliżano i zachęcano do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru. Nawiązywano również do lokalnego zakładu zajmującego się selektywną zbiórką odpadów. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Oferta dotyczyła problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie: gospodarki odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania). |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Na zajęciach pokazano uczniom, jak postępować z odpadami niebezpiecznymi, które potrafią być bardzo szkodliwe dla wody. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Oferta dotyczyła problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie: gospodarki odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania). |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Oferta dotyczyła problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie: gospodarki odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania). |
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
| słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Przyroda, geografia
|
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
|
| Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
|
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
| • TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało?
|
|
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
| • rozszerzono wiedzę |
| • w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
| Polecam z prowadzenia zajęć: |
| • przygotowanie merytoryczne |
|
| Polecam zajęcia ze względu na: |
| • dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie |
|
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|