O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Gmina Cieszków
dla kogo?
parowóz
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    8
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-11-2017
    Na zajęciach dzieci poznawały warzywa hodowane na przydomowym, ekologicznym ogródku. Następnie ugotowały zupę kremową z dyni.
  • dla kogo? 
    32
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Poznanie środowiska przyrodniczego – łąki, poznanie roślin i owadów występujących i zamieszkujących łąkę. Wycieczka na łąkę – obserwowanie przez lupę roślin i owadów zamieszkujących łąkę.
  • dla kogo? 
    44
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Kształtowanie właściwego stosunku do środowiska przyrodniczego. Zapoznanie dzieci z fazami rozwoju motyla.
  • dla kogo? 
    37
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W piątek 20 października po zajęciach lekcyjnych uczniowie szkoły filialnej uczestniczyli w warsztatach plastycznych pod hasłem „ Barwy jesieni”. Głównymi celami tych zajęć było zachęcanie do twórczej ekspresji, rozwijanie wyobraźni plastycznej dzieci poprzez twórczą interpretację przyrody, pobudzanie i rozwijanie wyobraźni i uzdolnień plastycznych.Uczniowie wykorzystali wcześniej zebrane kolorowe liście do wykonania swoich jesiennych prac, które przedstawiały lwa i jeża. Wszyscy uczestnicy pracowali z ogromnym zaangażowaniem czego wynikiem były piękne kolorowe prace.
  • dla kogo? 
    36
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 27-10-2017
    Rajd rowerowy z Chynowej do Dębnicy. Zapoznanie z rodzajami szlaków turystycznych i ich oznakowaniem. Ukazanie walorów najbliższej okolicy - pomniki przyrody, unikalne obiekty leżące na terenie Obszaru Natura 2000 Dolina Baryczy. Promowanie zdrowego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Podsumowanie rajdu - zaznaczanie na mapce pokonanej trasy oraz najważniejszych punktów.
  • dla kogo? 
    47
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2017
    Na zajęciu dzieci zapoznały się krążeniem wody w przyrodzie.Obejrzały film na temat powstawania deszczu, a następnie wykonały doświadczenie dotyczące skraplania się wody.
  • dla kogo? 
    46
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Uczniowie pracując w grupie poznają swój region, między innymi formy ochrony przyrody w najbliższej okolicy. Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy oraz planowania wycieczki, a także wspólnej pracy.
  • dla kogo? 
    35
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy i legendy oraz sprawdza znajomość kierunków świata. Uczniowie mogą pracować w grupie lub indywidualnie. Do przeprowadzenia zajęć konieczna jest mapa regionu, na podstawie której uczniowie wypełniają zadania.
  • dla kogo? 
    46
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-10-2017
    Zajęcia mające na celu kształtowanie u dzieci zainteresowań przyrodniczych na podstawie zjawiska jakim jest tęcza.
  • dla kogo? 
    21
    Biologia 
    dodano: 16-10-2017
    Rozwijanie zainteresowań obejmujących dzieje, tradycje, kulturę Ziemi Milickiej i sąsiednich regionów. Zajęcia terenowe dają możliwość poszerzenia wiedzy zdobywanej na lekcjach historii, wiedzy o społeczeństwie, wiedzy o kulturze, przyrody.
  • dla kogo? 
    61
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2017
    Ważne dla naszego przedszkola jest podtrzymywanie tradycji Święta Pieczonego Ziemniaka, naszej wielkopolskiej PYRY. Święto Pieczonego Ziemniaka ma na celu przede wszystkim zintegrowanie całej społeczności przedszkolnej, poznanie historii ziemniaka. Jest imprezą organizowaną od wielu lat w naszym przedszkolu, dzięki niej promujemy aktywność dzieci i dorosłych w konkurencjach i zabawach z ziemniakami.
  • dla kogo? 
    73
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-10-2017
    Uczniowie klasy III Szkoły Filialnej w Gorzycach Małych uczestniczyli w ciekawej lekcji podczas której poznali gatunki grzybów rosnących na terenie Doliny Baryczy oraz przeprowadzili proste doświadczenie z drożdżami.
  • dla kogo? 
    28
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-10-2017
    SZKOŁA FILIALNA W GORZYCACH MAŁYCH „Podchody” W ostatnie dni września pogoda dopisała, dlatego korzystając z tej pięknej aury, w piątek 29 września br. uczniowie naszej szkoły z opiekunami wzięli udział w podchodach. Pierwsza grupa z przygotowanym wcześniej planem działania „uciekała”, zostawiając po drodze strzałki, ślady i zadania do rozwiązania (listy), a druga grupa z zaangażowaniem wykonywała zadania i podążała znalezionym tropem. Całej zabawie towarzyszyło wiele radości i szczęścia a śmiechom nie było końca. Radosny nastrój i dobre humory towarzyszyły wszystkim przez cały dzień.
  • dla kogo? 
    52
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 30-09-2017
    Celem zajęć, spaceru było rozwijanie zainteresowań przyrodniczych dzieci, poznawanie najbliższego środowiska oraz kształcenie percepcji wzrokowej, słuchowej i orientacji przestrzennej.
  • dla kogo? 
    65
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-09-2017
    Wycieczka do sadu w celu obserwacji zmian w przyrodzie wraz z nadejściem jesieni: dojrzewanie i zbiór jabłek, opadanie liści, poznanie różnych gatunków owoców uprawianych w sadach,zapoznanie z zawodem sadownika, zabawy na świeżym powietrzu i zakończenie wycieczki ogniskiem.
  • dla kogo? 
    75
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-09-2017
    Celem zajęć jest uświadomienie dzieciom niebezpieczeństw grożących życiu ludzi spowodowanych zanieczyszczeniem i dewastacją najbliższego środowiska przyrodniczego oraz zwrócenie uwagi dzieci na problem ochrony środowiska przez używanie wielorazowych opakowań (materiałowe siatki na zakupy, butelki wielorazowego użytku itp.);
  • dla kogo? 
    110
    Przyroda 
    dodano: 22-08-2017
    Uczniowie klasy IV wraz z nauczycielem wybrali się na lekcję w terenie. Uczniowie na pobliskich łąkach poszukiwali najczęściej występujące gatunki roślin, poszukiwali w atlasach wiadomości na ich temat oraz określali ich znaczenie dla człowieka. Lekcja przyrody w terenie, to wspaniała okazja, aby poznawać i badać świat wszystkimi zmysłami, selekcjonując zdobyte informacje i trafnie je wartościując.
  • dla kogo? 
    161
    Język obcy nowożytny- angielski 
    dodano: 24-06-2017
    Autorskie materiały w j. angielskim do wykorzystania podczas lekcji lub zorganizowania warsztatów, pt."Woda w naszym życiu".

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-487 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij