1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Ranking aktywności szkół  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    30
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-06-2018
    Na zajęciu grupa 4-5 latków wykonała koktajl z owoców sezonowych, które pochodzą z naszych ogródków, sadów i lasów Doliny Baryczy. Tym samym poznały walory smakowe i zdrowotne owoców.
  • dla kogo? 
    43
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-06-2018
    Głównym celem było przeprowadzenie doświadczeń, poznawanie właściwości powietrza jako czynnika niezbędnego do życia w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    53
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 10-06-2018
    Cele operacyjne: dziecko - utrwala nazwy mieszkańców, roślin łąki, - wypowiada się na dany temat, - wyzwala pozytywne emocje podczas bycia żabką, bocianem
  • dla kogo? 
    42
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 10-06-2018
    Dziecko: odpowiada na pytania dotyczące treści utworu literackiego układa ilustracje obrazujące etapy rozwoju motyla wykonuje pracę plastyczno - techniczną
  • dla kogo? 
    45
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-06-2018
    Sprawdzenie wiadomości na temat roślinności leśnej , zwierząt ( podział na ssaki,ptaki, owady), łańcuchy pokarmowe,grzyby, rola lasu w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    34
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 08-06-2018
    Zajęcia z dziećmi w przedszkolu (grupa mieszana) pt."Dzień Ziemi" mające na celu promowanie zachowań proekologicznych wśród dzieci i ich rodziców.
  • dla kogo? 
    55
     
    dodano: 08-06-2018
    Jak opanować jednostki długości? Patrząc na swoją lewą dłoń. Kciuk to kilometry, dalej metry itd. przerwy między palcami podpowiadają nam czy dodajemy mało zer czy dużo. Rysunek w załączniku.
  • dla kogo? 
    54
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-05-2018
    Dzieci z Przedszkola Parafialnego w Miliczu uczestniczyły w cyklu zajęć zorganizowanych przy współpracy z CEE w Miliczu. Przedszkolacy poznawali walory przyrodniczo- turystyczne naszego regionu.
  • dla kogo? 
    54
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 21-05-2018
    Co dymi w Dolinie Baryczy - Propagowanie postawy ekologicznej w najbliższych ekosystemach. Przybliżanie problemu zaśmiecania Ziemi i skutków takiego postępowania. Uwrażliwianie dzieci na piękno naszych lasów
  • dla kogo? 
    44
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 21-05-2018
    Scenariusz do przedstawienia ” Czerwony Kapturek i zielony las…” (Inscenizacja ekologiczna) -Propagowanie postawy ekologicznej w najbliższych ekosystemach. -Przybliżanie problemu zaśmiecania Ziemi i skutków takiego postępowania. -Uwrażliwianie dzieci na piękno naszych lasów.
  • dla kogo? 
    57
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-05-2018
    W ramach obchodów Dnia Ziemi w przedszkolu odbyły się zajęcia, których celem było kształtowanie przyjaznej postawy wobec środowiska naturalnego.
  • dla kogo? 
    60
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-05-2018
    W przedszkolu odbyły się zajęcia, podczas których dzieci utrwaliły wiedzę na temat pory roku, którą jest obecnie panująca wiosny. Poznały mieszkańców łąki i zostały uwrażliwione na piękno i różnorodność otaczającego nas świata.
  • dla kogo? 
    61
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-05-2018
    W przedszkolu odbyły się zajęcia, których głównym celem było zachęcanie dzieci do segregowania śmieci oraz dbania o otaczający świat. Dzieci rozpoznawały materiały z których wykonane były odpady,a następnie segregowały je do odpowiednich pojemników (makulatura, szkło, plastik). Przedszkolaki świetnie współpracowały i z wielkim zaangażowaniem oraz radością uczestniczyły w zabawach ekologicznych.
  • dla kogo? 
    70
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-05-2018
    Spacer na pobliskie ogródki działkowe, obserwacja przyrody w naturalnym środowisku (kwitnące drzewa, krzewy, kwiaty, rośliny na grządkach i w szklarniach, zachowanie się owadów, ptaków),zapoznanie z pracą ogrodnika oraz nazwami i przeznaczeniem narzędzi ogrodniczych.
  • dla kogo? 
    83
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-05-2018
    Zajęcie mające na celu: -budowanie dziecięcej wiedzy o świecie przyrodniczym -kształtowanie czynności intelektualnych potrzebnych dziecku w codziennych czynnościach i dalszej edukacji - przeprowadzanie prostych doświadczeń
  • dla kogo? 
    62
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-04-2018
    Tematyką zajęć jest uwrażliwienie dzieci na dbałość o czystość otoczenia, rozumienie konieczności segregowania śmieci.
  • dla kogo? 
    49
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-04-2018
    Zajęcia mające na celu uświadomienie o występowaniu różnych gatunków jabłek, połączone z degustacją, określaniem smaków oraz wyrabianiem nawyku zdrowego odżywiania.
  • dla kogo? 
    67
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 25-04-2018
    Konkurs przyrodniczy mający na celu: •rozumienie potrzeby dbania o środowisko naturalne człowieka, •zgodne rywalizowanie, •logiczne myślenie, wyciąganie wniosków, udzielanie przemyślanych odpowiedzi, •doskonalenie analizy i syntezy wzrokowej, •czerpanie radości ze wspólnej zabawy

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-554 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij