O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Borsuk
dla kogo?
Karp
dla kogo?
Dolina Baryczy
dla kogo?
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    14
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-03-2017
    Poznanie kilku gatunków ptaków zimujących na terenie Doliny Baryczy oraz uwrażliwianie dzieci na los ptaków w czasie zimy
  • dla kogo? 
    14
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-03-2017
    Dzieci z punktu przedszkolnego ze Szkoły Podstawowej w Radziądzu chętnie wzięły udział w zajęciach dotyczących zwiastunów wiosny. Celem zajęć było utrwalenie nabytych wiadomości o wiośnie oraz zwrócenie uwagi na ochronę pierwszych kwiatów wiosny pojawiających się w Dolinie Baryczy
  • dla kogo? 
    32
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-03-2017
    Spacer po okolicy mający na celu odwiedzenie miejsc w których pracują kobiet poprzedzony rozmową nt. 8 marca – Dnia Kobiet
  • dla kogo? 
    18
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 24-03-2017
    korzysta z katalogów stron i wyszukiwarek; wyszukuje informacje w internetowych zasobach danych; pobiera pliki z Internetu; zna i stosuje przepisy prawa związane z pobieraniem materiałów z Internetu;
  • dla kogo? 
    43
    Zajęcia komputerowe 
    dodano: 24-03-2017
  • dla kogo? 
    51
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-03-2017
    Zajęcia wiosenne nt. powrotów ptaków rozbudzające zainteresowania przyrodnicze oraz chęci obserwowania otaczającego świata, wzbogacające wiadomości na temat ptaków oraz rozwijające sprawności manualnej. Podczas zajęć przedszkolaki poznają przede wszystkim nazwy ptaków wracających do kraju oraz korzystają z pomocy tj. "Atlasy ptaków Doliny Baryczy", kolorowanka "Bocian Przygodek" oraz puzzle "Bocian".
  • dla kogo? 
    13
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-03-2017
    W związku z nadejściem wiosny, maluchy z grupy 3- latków postanowiły stworzyć wiosenny ogródek w swojej sali. Dzieci z uwagą słuchały co jest potrzebne do wzrostu roślin, z zainteresowaniem oglądały przez mikroskop i lupę różnorakie nasiona i porównywały je. Następnie dzieci samodzielnie siały rośliny. A także, wypowiadały swoje spostrzeżenia na temat zmian zachodzących w przyrodzie w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    70
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-03-2017
    Dzieci z grupy 3 - latków chętnie dowiedziały się jakie zwierzęta żyją w milickich lasach. Szczególnie zainteresowane były rudym lisem. Dzieci zapoznały się z wyglądem lisa i jego trybem życia. Dowiedziały się, jak wygląda kolor rudy i chętnie zmieszały farby tak, by powstał kolor niezbędny do pomalowania sylwety lisa .
  • dla kogo? 
    91
    Biologia 
    dodano: 02-03-2017
    Scenariusz lekcji biologii w klasie I gimnazjum, na której uczniowie poznają rośliny nagonasienne znajdujące się w Dolinie Baryczy ich cykl rozwojowy oraz znaczenie.
  • dla kogo? 
    86
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-02-2017
    Dzieci z grupy 6 - latków z DORW w Miliczu na zajęciach miały możliwość bliżej poznać niektóre ptaki Doliny Baryczy. Dowiedziały się także, które ptaki powrócą do nas na wiosnę. Przedszkolaki z zaciekawieniem słuchały, oglądały Atlasy, zdjęcia na których były przedstawione różne ptaki i wypowiadały się na określony temat.
  • dla kogo? 
    69
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-02-2017
    Poznawanie zwierząt zamieszkujących Dolinę Baryczy i ich domów.
  • dla kogo? 
    64
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-02-2017
    Głównym celem zajęć edukacyjnych było kształtowanie więzi ze środowiskiem oraz uwrażliwienie na potrzebę dokarmiania ptaków zimą.
  • dla kogo? 
    78
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-02-2017
    Zapoznanie ze zwierzętami leśnymi; Uwrażliwienie na potrzeby zwierząt
  • dla kogo? 
    97
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-02-2017
    Dzieci z grupy 3- i 6- latków z DOR-W w Miliczu chętnie wzięły udział w zajęciach dotyczących zwierząt leśnych. W związku z tym, że w Dolinie Baryczy występuje ich bardzo dużo, to było to tym bardziej cenne dla dzieci. Przedszkolaki ochoczo podzieliły się swoimi obserwacjami i spostrzeżeniami na temat widzianych zwierząt oraz posiadanej wiedzy w tym zakresie.
  • dla kogo? 
    77
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-02-2017
    Zajęcia mające na celu utrwalenie wyglądu i nazw ptaków oraz uwrażliwienie na potrzeby ptaków zimujących w kraju. Zachęcanie do dokarmiania ptaków w okresie zimy.
  • dla kogo? 
    73
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 08-02-2017
    Zbliża się czas długo wyczekiwanych ferii zimowych, w którym dzieci wyjeżdżają z rodzicami w ciekawe miejsca po to, by aktywnie spędzić czas. Kilka dni przed rozpoczęciem wakacji zimowych dzieci brały udział w zajęciach dotyczących bezpieczeństwa podczas zabaw na śniegu, lodzie. Dzieci wykazały się dużą wiedzą na temat bezpiecznych i niebezpiecznych miejsc do zabaw, chętnie udzielały odpowiedzi na pytania i opowiadały dlaczego warto zachować ostrożność i wybierać odpowiednie miejsca do zabaw pod opieką dorosłych. Podsumowaniem zajęć było wspólne wyjście do ogrodu przedszkolnego po to, by pobawić się i poobserwować przyrodę przez szkła powiększające.
  • dla kogo? 
    74
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 08-02-2017
    Głównym celem zajęć jest zapoznanie uczniów ze zwierzętami zamieszkującymi las, ich domami i zwyczajami oraz uświadomienie uczniom, że zwierzęta są niezwykle potrzebne lasom.
  • dla kogo? 
    105
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-02-2017
    Zajęcie edukacyjne mające na celu wdrażanie dzieci do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy oraz poznanie przez dzieci sposobów pomagania ptakom w zimie.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-407 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij