1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
motyl
dla kogo?
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    10
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-04-2018
    kształtowanie świadomości ekologicznej, • uwrażliwienie na konieczność dbania o otaczające nas środowisko, • tworzenie warunków do różnorodnej aktywności.
  • dla kogo? 
    7
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-04-2018
    Sprawdzenie rozpuszczalności w wodzie niektórych produktów( cukier, sól, mąka, piasek, pieprz, kasza)
  • dla kogo? 
    17
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-04-2018
    Na zajęciu dzieci rozmawiały o wiośnie, która zawitała na milickich łąkach Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    19
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-04-2018
    PRZEDSZKOLAKI ZAKŁADAJĄ HODOWLĘ ROŚLIN. Już od pierwszych dni marca całe przedszkole przygotowywało się na przyjście wiosny. W naszej sali zrobiło się coraz bardziej radośnie i kolorowo. Założony został kącik hodowli roślin. Przedszkolaki samodzielnie siały nasiona (m.in. rzeżucha, owies, koper, fasola). Dzieci poznały etapy rozwoju, i to czego rośliny potrzebują do wzrostu. Przedszkolaki pamiętają również o tym by sprawdzać wilgotność ziemi w doniczkach i w razie potrzeby samodzielnie podlać rośliny.
  • dla kogo? 
    20
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-04-2018
    W dniu dzisiejszym przedszkolaki rozpoczęły wiosenne przebudzenie w kącikach przyrody - pomagały i same sadziły kwiaty cebulowe, dymkę na szczypiorek i siały kwiatki. Zajęcia edukacyjne miały na celu poszerzanie wiadomości dzieci na temat niezbędnych warunków do rozwoju roślin oraz założenie hodowli w kąciku przyrodniczym. Kącik przyrody jest dla dzieci doskonałym miejscem do prowadzenia częstych badań, eksperymentów i obserwacji. Dzięki bezpośredniej obserwacji dzieci mają możliwość, poznania cyklu rozwoju roślin. Ponadto uczą się systematycznej pielęgnacji podczas pełnienia codziennych dyżurów.
  • dla kogo? 
    15
    Przyroda 
    dodano: 08-04-2018
    Uczniowie poznają formy ochrony przyrody w Polsce i Dolinie Baryczy. Wiedzą co to jest ochrona ścisła i czynna.Rozpoznają po opisie i na podstawie zdjęć obszary i obiekty chronione, potrafią je nazwać. Wskazują na mapie Polski parki narodowe, wybrane parki krajobrazowe, wybrane rezerwaty, wybrane pomniki przyrody i chronione gatunki. Wymieniają zasady zachowania się na terenie obszarów chronionych.
  • dla kogo? 
    82
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-03-2018
    Wykonanie pracy plastyczno-technicznej:muchomorek. Uczeń wymienia znane grzyby, rozróżnia jadalne od trujących, doskonali sprawność manualną, starannie i estetycznie wykonuje pracę, przestrzega zasad bezpiecznego używania narzędzi w czasie pracy, porządkuje miejsce pracy.
  • dla kogo? 
    102
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-03-2018
    W ramach współpracy przedszkola ze Stowarzyszeniem AIESEC gościliśmy wolontariuszy z Chin, Indii i Indonezji, którzy zapoznali się z walorami naszego regionu oraz zaprezentowali najciekawsze informacje nt. ich ojczystych krajów.
  • dla kogo? 
    135
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 27-02-2018
    Scenariusz pozwala poznać sztukę ludową z terenu Wielkopolski. Elementy stroju ludowego, malarstwo, postać Pawła Brylińskiego.
  • dla kogo? 
    99
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 26-02-2018
    Zapoznanie z gatunkami ptaków zasiedlających Dolinę Baryczy, - rozwijanie potrzeby dokarmiania ptaków zimą i ich obserwacji.
  • dla kogo? 
    126
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-02-2018
    Dyktando dla kl. III o tematyce wiosennej zawierające mieszany materiał ortograficzny
  • dla kogo? 
    201
    Przyroda 
    dodano: 10-02-2018
    Scenariusz umożliwia przeprowadzenie lekcji w terenie, mającej na celu określenie stanu zanieczyszczenia powietrza przy pomocy biowskaźników jakim są porosty.
  • dla kogo? 
    165
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 29-01-2018
    Scenariusz zajęć- poszerzanie wiedzy na temat sportów/ zabaw zimowych, wzbogacenie słownika czynnego dzieci, rozumienie konieczności przestrzegania zasad bezpiecznej zabawy na śniegu.
  • dla kogo? 
    228
    Przyroda 
    dodano: 26-01-2018
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie różnych gatunków ptaków zamieszkujących tereny w pobliżu człowieka oraz tereny w pobliżu zbiorników wodnych. W usystematyzowaniu wiedzy płynących z obserwacji pomogą karty pracy załączone do scenariusza.
  • dla kogo? 
    175
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 25-01-2018
    Scenariusz zajęć- Poznanie grzybów jadalnych i trujących, wzbogacenie informacji o grzybach, uzmysłowienie niebezpieczeństwa płynącego ze spożywania nieznanych grzybów Opracowała: Agata Mazepa (na podstawie Przygoda z uśmiechem" Barbary Godzimierskiej, Barbary Nawolskiej, Justyny Mordas)
  • dla kogo? 
    161
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2018
    Dzieci zapoznały się z gatunkami ptaków zasiedlających rezerwat ptactwa Doliny Baryczy. Uczyły się także, w jaki sposób pomóc niektórym z nich przetrwać trudy zimy i jak je właściwie dokarmiać.
  • dla kogo? 
    217
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-01-2018
    Cel zajęć było: rozbudzanie zainteresowania losem zwierząt oraz poznanie nazw zwierząt i pokarmów jakim się żywią.
  • dla kogo? 
    174
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-01-2018
    Głównym celem proponowanych zajęć jest zapoznanie uczniów klasy pierwszej z wyglądem, zwyczajami, warunkami życia i sposobami przystosowania do życia bociana

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-532 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij