O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Jak zdobyć zamek
dla kogo?
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Karp
dla kogo?
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Czy ludzie lubią się bać? (na podstawie legend twardogórskich)

Materiał Edukacyjny, Autor: Aneta Bagińska , Gimnazjum Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Twardogórze
Poziom nauczania
 5/5
 
Przewodnik po Twardogórze i okolicach z dreszczykiem. Przygotowany na podstawie legend przez uczniów Gimnazjum
PLIKI ZASOBU
 
Przewodnik po Twardogórze II ( 1056 KB .PPTX )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy gimnazjalne
  • Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja historyczna
    Uczeń wyszukuje oraz porównuje informacje pozyskane z różnych źródeł i formułuje wnioski; dostrzega w narracji historycznej warstwę informacyjną, wyjaśniającą i oceniającą; wyjaśnia związki przyczynowo-skutkowe analizowanych wydarzeń, zjawisk i procesów historycznych; wyjaśnia znaczenie poznawania przeszłości dla rozumienia świata współczesnego.
    Treści nauczania:
    Język polski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja tekstów kultury.
    Uczeń doskonali sprawność analizy i interpretacji tekstów kultury; zyskuje nowe narzędzia, dzięki którym jego lektura jest coraz dojrzalsza, bardziej świadoma i samodzielna; poznaje nowe gatunki i konwencje literackie; wykorzystuje poznane pojęcia w refleksji o literaturze i wartościach; czyta teksty kultury odpowiadające charakterystycznej dla tego wieku wrażliwości - z zakresu literatury młodzieżowej i popularnej; stopniowo zaczyna poznawać dzieła klasyczne ważne dla kultury polskiej i światowej.
    Treści nauczania:
    Plastyka
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja tekstów kultury - recepcja sztuki
    Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji - percepcja sztuki.
    Tworzenie wypowiedzi - ekspresja przez sztukę.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  
Paweł Olszański
Ciekawy materiał
28-10-2016
Bożena Hołubka
Interesująca lekcja i super materiał przygotowany przez uczniów
09-03-2017

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij