1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Żmija
dla kogo?
Gmina Cieszków
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Oferta zajęć edukacyjnych Harcerskiego Klubu Wspinaczkowego Direttissima

Oferta Ośrodków, Autor: Leszek Półrolniczak , ZHP Chorągiew Dolnośląska Hufiec Powiatu Trzebnickiego w Żmigrodzie, ścianka wspinaczkowa Harcerskiego Klubu Wspinaczkowego Direttissima
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

HKW Direttissima prowadzi zajęcia wspinaczkowe na hali sportowej w Cieszkowie. W czasie roku szkolnego zajęcia na ścianie odbywają się we wtorki i środy w godz 17-19:00 Po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami można uczestniczyć w zajęciach indywidualnie. Dodatkowo możliwa jest organizacja zajęć dla grup zorganizowanych 7-15 osobowych w indywidualnie ustalonych terminach.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
90-180 min. od 7 do 15 osób 150 zł/grupa stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Organizujemy również zajęcia plenerowe pt "Spacer w koronie drzewa" Podczas zajęć przy pomocy technik wspinaczkowych umożliwiamy bezpieczne i nieinwazyjne wejście na wierzchołek ogromnych drzew. Podczas takich zajęć uczestnicy mogą z bliska zobaczyć i poznać ekosystem jaki tworzy korona drzewa, a wspinając się z każdym metrem nabieramy respektu do rozmiarów i ogromnego znaczenia dla środowiska drzew i lasów.
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Poznanie różnych sposobów prowadzenia obserwacji i orientacji w terenie.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Stosowanie zasad dbałości o własne zdrowie, w tym zapobieganie chorobom.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Dostrzeganie wielostronnej wartości przyrody w integralnym rozwoju człowieka.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Właściwe reagowanie na niebezpieczeństwa zagrażające życiu i zdrowiu.
    Treści nauczania:
    Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji przyrodniczych.
    Uczeń stosuje zasady bezpieczeństwa podczas obserwacji i doświadczeń przyrodniczych.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń korzysta z planu i mapy wielkoskalowej podczas planowania wycieczki.
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Zachęcanie do uczestnictwa w rekreacyjnych i sportowych formach aktywności fizycznej.
    Poznawanie i stosowanie zasad bezpieczeństwa podczas aktywności fizycznej.
    Treści nauczania:
    W zakresie wiedzy. Uczeń wymienia zasady i metody hartowania organizmu.
    W zakresie umiejętności. Uczeń podejmuje aktywność fizyczną w różnych warunkach atmosferycznych.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń wskazuje żywe i nieożywione elementy ekosystemu oraz wykazuje, że są one powiązane różnorodnymi zależnościami.
    Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza geograficzna. Poznanie głównych cech środowiska geograficznego Polski, własnego regionu oraz najbliższego otoczenia – „małej ojczyzny”, a także wybranych krajów i regionów Europy oraz świata.
    Wiedza geograficzna. Identyfikowanie współzależności między elementami środowiska przyrodniczego i społeczno-gospodarczego oraz związków i zależności w środowisku geograficznym w skali lokalnej, regionalnej i globalnej.
    Treści nauczania:
    Uczeń przedstawia podstawowe zależności między składnikami poznawanych krajobrazów.
    Uczeń opisuje zajęcia, tradycje rodzinne i zwyczaje mieszkańców wybranych krain geograficznych Polski.
    Uczeń opisuje najważniejsze obiekty dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Polski oraz wskazuje je na mapie.
    Uczeń charakteryzuje środowisko przyrodnicze regionu oraz określa jego główne cechy na podstawie map tematycznych.
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Zachęcanie do uczestnictwa w rekreacyjnych i sportowych formach aktywności fizycznej.
    Poznawanie i stosowanie zasad bezpieczeństwa podczas aktywności fizycznej.
    Treści nauczania:
    W zakresie umiejętności. Uczeń przeprowadza rozgrzewkę w zależności od rodzaju aktywności.
    W zakresie wiedzy. Uczeń charakteryzuje nowoczesne formy aktywności fizycznej (np. pilates, zumba, nordic walking).
    W zakresie wiedzy. Uczeń wskazuje korzyści wynikające z aktywności fizycznej w terenie.
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje różnorodność biologiczną na poziomie genetycznym, gatunkowym i ekosystemowym; wskazuje przyczyny spadku różnorodności genetycznej, wymierania gatunków, zanikania siedlisk i ekosystemów
    Uczeń uzasadnia konieczność międzynarodowej współpracy w celu zapobiegania zagrożeniom przyrody, podaje przykłady takiej współpracy (np. CITES, "Natura 2000", Agenda 21)
    Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Rozumienie relacji człowiek-przyroda-społeczeństwo w skali globalnej i regionalnej
    Treści nauczania:
    Uczeń formułuje problemy wynikające z eksploatowania zasobów odnawialnych i nieodnawialnych; potrafi przewidzieć przyrodnicze i pozaprzyrodnicze przyczyny i skutki zakłóceń równowagi ekologicznej;
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń wyjaśnia, na czym polega umiejętność oceny stopnia ryzyka związanego z niektórymi sportami lub wysiłkami fizycznymi.
    Uczeń wykonuje ćwiczenia kształtujące i kompensacyjne w celu przeciwdziałania negatywnym dla zdrowia skałkom pracy, w tym pracy w pozycji siedzącej i przy komputerze;
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij