O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
krajobraz
dla kogo?
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Water in our lives. Woda w naszym życiu.

Materiał Edukacyjny, Autor: MAGDALENA BURKIETOWICZ , Zespół Szkół w Odolanowie
Poziom nauczania
 0/5
 
Autorskie materiały w j. angielskim do wykorzystania podczas lekcji lub zorganizowania warsztatów, pt."Woda w naszym życiu".
PLIKI ZASOBU
 
OBSERVATION CHART. USING WATER AT HOME. ( 38 KB .DOC )
 
WATER WORDS EXERCISES ( 468 KB .DOC )
 
WATER FACTS QUIZ ( 50 KB .DOC )
 
WATER SONGS ACTIVITIES ( 1230 KB .DOC )
 
WATER PROVERBS ( 27 KB .DOC )
 
WATER PROVERBS EXERCISES ( 55 KB .DOC )
 
BODIES OF WATER EXERCISES ( 289 KB .DOC )
 
WATER CYCLE EXERCISES ( 518 KB .DOC )
 
IDEAS ABOUT SAVING WATER ( 25 KB .DOC )
 
WATER SAVING TIPS LEAFLET ( 72 KB .DOC )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (IV-VI)
  • Język obcy nowożytny- angielski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Przetwarzanie wypowiedzi. Uczeń zmienia formę przekazu ustnego lub pisemnego w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Reagowanie na wypowiedzi. Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej, ustnie lub pisemnie, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Znajomość środków językowych. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.
    Treści nauczania:
    Przyroda
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Obserwacje, pomiary i doświadczenia.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł informacji (własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów), wykonuje pomiary i korzysta z instrukcji (słownej, tekstowej i graficznej); dokumentuje i prezentuje wyniki obserwacji i doświadczeń; stosuje technologie informacyjno-komunikacyjne.
    Poszanowanie przyrody.
    Uczeń zachowuje się w środowisku zgodnie z obowiązującymi zasadami; działa na rzecz ochrony przyrody i dorobku kulturowego społeczności.
    Treści nauczania:
    Uczeń podaje przykłady miejsc w najbliższym otoczeniu, w których zaszły korzystne i niekorzystne zmiany pod wpływem działalności człowieka;
    Uczeń proponuje działania sprzyjające środowisku przyrodniczemu;
    Uczeń prowadzi obserwacje i proste doświadczenia wykazujące zanieczyszczenie najbliższego otoczenia (powietrza, wody, gleby);
    Uczeń wyjaśnia wpływ codziennych zachowań w domu, w szkole, w miejscu zabawy na stan środowiska;
  • Klasy gimnazjalne
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń proponuje działania ograniczające zużycie wody i energii elektrycznej oraz wytwarzanie odpadów w gospodarstwach domowych
    Język obcy nowożytny - angielski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Przetwarzanie wypowiedzi. Uczeń zmienia formę przekazu ustnego lub pisemnego w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Reagowanie na wypowiedzi. Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej, ustnie lub pisemnie, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Znajomość środków językowych. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.
    Treści nauczania:
    świat przyrody (np. pogoda, rośliny i zwierzęta, krajobraz)
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij