BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

ECHOmusic_STARterzy-Zuzanna Janoś_Wykluwanie z jaja

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Zuzanna Janoś , Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu
 5/5
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI)
Grupa "STARterzy" - Szkoła Podstawowa nr 2 w Miliczu


Nazwa grupy: STARterzy

Imię i nazwisko lidera: Zuzanna Janoś

Tytuł pracy: Wykluwanie z jaja

Szkoła: Szkoła Podstawowa nr 2 w Miliczu

Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna grupy: Krystian Karolewski

Skład zespołu projektowego:

Imię i nazwisko

Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej?

Zuzanna Janoś

Grzechotanie, wokal, obróbka komputerowa

Michalina Janoś

Trącanie strun gitary oraz trzcin

Dominika Sumisławska

Gwizdanie ceramicznym ptakiem

Grzegorz Sumisławski

Tarcie siana, gra na tamburynie

 

Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy: 
film Michała Zygmunta

 

Czy w pracy zostały wykorzystane własne dźwięki?

TAK

- własne dźwięki pozyskane urządzeniem mobilnym

- śpiew/wokal

- gra na własnym instrumencie

 

Jakie odgłosy Doliny Baryczy zostały wykorzystane w pracy?

trzciny

 

Jakie kreatywne środki artystyczne/instrumenty zostały wykorzystane w pracy?

pocieranie sianem, trącanie trzcin, potrząsanie butelkami z wodą, uderzanie tamburynem, marakasami i gitara, ceramiczny ptaszek

MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy.
SŁOWA KLUCZOWE
PODKATEGORIE
Przyroda
  2. Zwierzęta
Krajobrazy DB
  2. Las
  3. Łąka
  5. Staw
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  
Izabela Brymerska
Gratulacje!
30-10-2017

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij