1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Ssaczy quiz jeleń
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Architektura Nadleśnictwa Antonin

Oferta Ośrodków, Autor: Malwina Fikus , PGL LP Nadleśnictwo Antonin - LKP "Lasy Rychtalskie"
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

Antonin to miejscowość z bogatą historią, którą pozostawili po sobie Radziwiłłowie. Wśród ciekawych architektonicznych zabudowań możemy odnaleźć takie atrakcje jak np. pałacyk myśliwski czy Ogrodówka. Przy okazji przyrodniczej lekcji możesz także dowiedzieć się co nie co o historii tych miejsc i podziwiać pozostawione dzieła architektury. Dodatek do oferty podstawowej/ Aktualnie pałac w remoncie. Oferta związana z potencjałem przyrodniczym i historycznym.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
30 min. od 10 do 30 osób bezpłatne stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
OFERTA DODATKOWA
1.Organizacja ogniska bądź grilla w zależności od warunków pogodowych. Nadleśnictwo zapewnia rozpalenie ogniska/grilla (produkty żywnościowe we własnym zakresie uczestników).
2.Obok siedziby nadleśnictwa znajduje się Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów oraz park w stylu angielskim otwarty dla zwiedzających. (Obecnie remont pałacu do jesieni).
3.Organizacja spaceru z leśnikiem po rezerwacie przyrody „Wydymacz”
4.Możliwość pobrania darmowej aplikacji „Ścieżka Antonin” na smartfona, która umożliwia lepsze poznanie walorów rezerwatu w domu lub osobiście na ścieżce.

Wszelkie informacje związane z ofertą edukacyjną można znaleźć na stronach:
http://www.antonin.poznan.lasy.gov.pl/
http://www.lkplasyrychtalskie.poznan.lasy.gov.pl/
http://sciezkaantonin.pl/
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia legend, faktów historycznych, tradycji, elementów kultury materialnej i duchowej oraz pojęć i symboli z nimi związanych, takich jak: rodzina, dom, naród, ojczyzna, kraj.
    Treści nauczania:
    Przyroda wokół mnie.
    Święta i tradycje, mój kraj.
  • Klasy (IV-VI)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja historyczna. Dostrzeganie potrzeby poznawania przeszłości dla rozumienia procesów zachodzących we współczesności.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Przyjmowanie postaw współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego przez: właściwe zachowania w środowisku przyrodniczym, współodpowiedzialność za stan najbliższej okolicy, działania na rzecz środowiska lokalnego, wrażliwość na piękno natury, a także ładu i estetyki zagospodarowania najbliższej okolicy, świadome działania na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego i ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń ocenia krajobraz pod względem jego piękna oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego „małej ojczyzny”.
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij