1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Gmina Cieszków
dla kogo?
Zalew - Moja Wola
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Jak powstały wzgórza i doliny

Oferta Ośrodków, Autor: Włodzimierz Ranoszek , Usługi Turystyczne Włodzimierz Ranoszek
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie

Wycieczka w terenie połączona z nauką rozpoznawania naturalnych form powierzchni terenu (wydmy, terasy rzeczne, starorzecza itd.). Uczestnicy zaznajamiają się z nieszczącą i budującą działalnością lądolodu, wód płynących, wiatru oraz powiązaniem form powierzchni terenu z glebami (profile glebowe). Preferowany teren: ścieżka przyrodnicza wokół Sułowa lub niebieski szlak pieszy Krośnice - Wiatraczne Wzgórze - Krośnice (największa różnorodność form terenu), możliwe także inne miejsca. Uczestnicy otrzymują kartę pracy i mapę. Ze względu na trudności terenowe oferta niedostępna dla osób niepełnosprawnych.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2-4 godz. od 15 do 50 osób 15 zł/osoba stałe
PLIKI ZASOBU
 
( 0 KB . )
 
Karta pracy - przez wzgórza i doliny ( 1158 KB .PDF )
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Zajęcia mogą być połączone z całodzienną wycieczką po Dolinie Baryczy oraz ogniskiem.
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
Szkolna 6/1
56-300 Milicz Sułów
KONTAKT
  • Klasy (IV-VI)
  • Religia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
  • Klasy (VII-VIII)
  • Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza geograficzna. Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
    Wiedza geograficzna. Poznanie wybranych krajobrazów Polski i świata, ich głównych cech i składników.
    Wiedza geograficzna. Poznanie głównych cech środowiska geograficznego Polski, własnego regionu oraz najbliższego otoczenia – „małej ojczyzny”, a także wybranych krajów i regionów Europy oraz świata.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Prowadzenie obserwacji i pomiarów w terenie, analizowanie pozyskanych danych i formułowanie wniosków na ich podstawie.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Korzystanie z planów, map, fotografii, rysunków, wykresów, diagramów, danych statystycznych, tekstów źródłowych oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu zdobywania, przetwarzania i prezentowania informacji geograficznych.
    Kształtowanie postaw. Łączenie racjonalności naukowej z refleksją nad pięknem i harmonią świata przyrody oraz dziedzictwem kulturowym ludzkości.
    Treści nauczania:
    Uczeń przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie.
    Uczeń przedstawia wpływ ruchów górotwórczych i zlodowaceń w Europie na ukształtowanie powierzchni Polski.
    Uczeń charakteryzuje środowisko przyrodnicze regionu oraz określa jego główne cechy na podstawie map tematycznych.
    Uczeń rozpoznaje skały występujące we własnym regionie.
    Uczeń wykazuje zależności między elementami środowiska geograficznego na podstawie obserwacji terenowych przeprowadzonych w wybranym miejscu własnego regionu.
    Uczeń rozpoznaje w terenie główne obiekty charakterystyczne i decydujące o atrakcyjności „małej ojczyzny”.
  • Szkoła średnia
  • Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Rozumienie relacji człowiek-przyroda-społeczeństwo w skali globalnej i regionalnej
    Zakres rozszerzony
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij