STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

WIE_2019_gra edukacyjna_W krainie Stawów Doliny Baryczy_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Maja Słomińska i Dorota Cerkowniak , Szkoła Podstawowa w Radziądzu
 0/5
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI), Klasy (VII-VIII), Szkoła średnia, Dorośli
Gra planszowa pomaga zdobyć wiadomości dotyczące historii stawów i inne wiadomości o Dolinie Baryczy. Mogą w nią grać uczniowie szkół podstawowych oraz dorośli. Tłem planszy jest rysunek wykonany przez uczennice.


Metryczka

1.Tytuł pracy: W Krainie Stawów  Doliny Baryczy

2. Szkoła: SZKOŁA PODSTAWOWA  W RADZIĄDZU

3. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna ucznia/uczniów: BEATA BRODALA

 

Imię i nazwisko autora/ autorów pracy :

Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej?

MAJA SŁOMIŃSKA I DOROTA CERKOWNIAK

Wykonanie planszy, pytań, odpowiedzi


4. Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy:, książki „Historie ze smakiem” Grzegorz Sobel, „Przez stawy i lasy Doliny Baryczy” Ireneusz Kowalski, Władysław Ranoszek, gra „Omnibus”, strony internetowe - http://barycz.pl/

5. Czy w pracy zostały wykorzystane własne materiały (zdjęcia, rysunki, teksty itp.)? Jeżeli tak to jakie? Tak, plansza została namalowana własnoręcznie przez uczennice. Do ułożenia pytań i odpowiedzi wykorzystały w/w źródła i materiały.

PLIKI ZASOBU
 
( 68 KB .DOC )
 
( 42 KB .DOC )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
GRY I ZABAWY
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy.
PODKATEGORIE
Przyroda
  1. Rośliny
  2. Zwierzęta
Krajobrazy DB
  5. Staw
Ludzie
Gospodarka rybacka
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij