1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
krajobraz
dla kogo?
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Pieczony ziemniak/wykopki

Oferta Ośrodków, Autor: Aleksandra Majewska , Campus Domasławice
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

podczas warsztatów Dzieci mają okazję samodzielnie wykopać ziemniaki na naszym campusowym polu, poznają krótką historię ziemniaka na świecie oraz w naszym kraju. Z ziemniaka w roli głównej wykonamy ciekawe prace, które będą pamiątką z wycieczki. Na koniec- ziemniaczany tor przeszkód oraz konsumpcja pieczonego ziemniaka. Wskazanie do grantów:przyrodniczy (charakterystyczna dla obszaru flora i fauna, w tym gatunki i obszary chronione).Zajęcia odbywają się w pomieszczeniach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
3 godz. od 15 do 60 osób 35 zł/osoba sezonowe:
wrzesień-październik,
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Campus Domasławice to ośrodek sportowo-rekreacyjny, na naszym terenie znajduje się park linowy (wstęp od 4go roku życia), boiska sportowe, kozy. W nasze Warsztatowni można zakupić produkty z Doliny Baryczy- soki, przetwory, drewniane zwierzęta do samodzielnego ozdabiania, maskotki, wodę. Na terenie ośrodka znajduje się restauracja.
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
RAPORTY POGŁĘBIONEJ OPINII
Lp. Data odbycia zajęć Nazwa szkoły Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Przedmiot nauczania  
1 9 październik 2019r. Miejskie Przedszkole w Twardogórze Monika Łabuda Edukacja przedszkolna przedszkolaki Więcej
2 8 październik 2019r. Miejskie Przedszkole w Twardogórze Agnieszka Gnap nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przedszkolaki Więcej
Domasławice
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
KONTAKT
Aleksandra Majewska
784810499
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kreowanie, wspólne z wymienionymi podmiotami, sytuacji prowadzących do poznania przez dziecko wartości i norm społecznych, których źródłem jest rodzina, grupa w przedszkolu, inne dorosłe osoby, w tym osoby starsze, oraz rozwijania zachowań wynikających z wartości możliwych do zrozumienia na tym etapie rozwoju.
    Tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka, w tym wrażliwość estetyczną, w odniesieniu do wielu sfer aktywności człowieka: mowy, zachowania, ruchu, środowiska, ubioru, muzyki, tańca, śpiewu, teatru, plastyki.
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa.
    Tworzenie warunków umożliwiających bezpieczną, samodzielną eksplorację elementów techniki w otoczeniu, konstruowania, majsterkowania, planowania i podejmowania intencjonalnego działania, prezentowania wytworów swojej pracy.
    Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej i umiejętności korzystania z rozwijających się procesów poznawczych.
    Wspieranie samodzielnej dziecięcej eksploracji świata, dobór treści adekwatnych do poziomu rozwoju dziecka, jego możliwości percepcyjnych, wyobrażeń i rozumowania, z poszanowaniem indywidualnych potrzeb i zainteresowań.
    Treści nauczania:
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie fizycznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność respektowania przepisów gier, zabaw zespołowych i przepisów poruszania się w miejscach publicznych.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga potrzebę i umiejętność samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia zależności pomiędzy składnikami środowiska przyrodniczego.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność stawiania pytań, dostrzegania problemów, zbierania informacji potrzebnych do ich rozwiązania, planowania i organizacji działania, a także rozwiązywania problemów.
    Treści nauczania:
    Uczeń modeluje (lepi i konstruuje) z gliny, modeliny, plasteliny, mas papierowych i innych, zarówno z materiałów naturalnych i przemysłowych.
    Uczeń dba o higienę oraz estetykę własną i otoczenia.
    Uczeń przedstawia charakterystykę wybranych zajęć i zawodów ludzi znanych z miejsca zamieszkania oraz zawodów użyteczności publicznej: nauczyciel, żołnierz, policjant, strażak, lekarz, pielęgniarz czy leśnik, a ponadto rozumie istotę pracy w służbach mundurowych i medycznych.
  • Klasy (IV-VI)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Chronologia historyczna. Obliczanie upływu czasu między wydarzeniami historycznymi.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Plastyka
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Doskonalenie umiejętności plastycznych – ekspresja twórcza przejawiająca się w działaniach indywidualnych i zespołowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń zapoznaje się z twórczością artystów w obrębie „małej ojczyzny”.
    Uczeń rozumie znaczenie twórczości ludowej; rozróżnia różne jej formy; zna pojęcia sztuka ludowa i etnografia.
    Przyroda
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń proponuje rodzaje wypoczynku i określa zasady bezpieczeństwa z nimi związane.
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i oceny własnego rozwoju fizycznego oraz sprawności fizycznej.
    Poznawanie i stosowanie zasad bezpieczeństwa podczas aktywności fizycznej.
    Treści nauczania:
    W zakresie wiedzy. Uczeń rozpoznaje wybrane zdolności motoryczne człowieka
    W zakresie wiedzy. Uczeń rozróżnia pojęcie tętna spoczynkowego i powysiłkowego.
    Technika
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Planowanie i wykonywanie pracy o różnym stopniu trudności.
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Posługiwanie się rysunkiem technicznym, czytanie instrukcji słownej i rysunkowej podczas planowania i wykonywania pracy wytwórczej.
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Poszanowanie zasad i norm regulujących proces wytwarzania wytworu technicznego (regulamin pracowni, zasady BHP, współpraca w grupie, kontrakt).
    Rozwijanie kreatywności technicznej. Rozwijanie zainteresowań technicznych.
    Treści nauczania:
    Uczeń dobiera i dostosowuje narzędzia wykorzystywane do określonej obróbki.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Chronologia historyczna. Obliczanie upływu czasu między wydarzeniami historycznymi.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Plastyka (Klasy (IV-VII))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Doskonalenie umiejętności plastycznych – ekspresja twórcza przejawiająca się w działaniach indywidualnych i zespołowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń zapoznaje się z twórczością artystów w obrębie „małej ojczyzny”.
    Uczeń rozumie znaczenie twórczości ludowej; rozróżnia różne jej formy; zna pojęcia sztuka ludowa i etnografia.
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij