BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Laboratorium Doświadczeń

Oferta Ośrodków, Autor: Agnieszka Kątna-Dolata , Folwark Jeździecki Jurand
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie

Wyjątkowe zajęcia bazujące na: przeprowadzaniu doświadczeń, wspólnej zabawie i pracach manualnych, dzięki którym dzieci przyswoją wiedzę. Wspólnie sprawdzimy czy woda ma pecha, i jaką ukrywa moc nie zabraknie uwielbianych przez dzieci kolorowych i zadziwiających doświadczeń.Dla starszych mamy przygotowane doświadczenia z energii odnawialnej Wszystko w specjalistycznych strojach pod okiem wykwalifikowanego inżyniera chemii. Uczestnicy powalczą o wpis do indeksu, a najlepszy naukowiec otrzyma niespodziankę. Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. Wskazania do grantów: przyrodniczy (charakterystyczna dla obszaru flora i fauna) potencjał gospodarczy, przeciwdziałanie skutkom zmian klimatu: gospodarka odpadami, świadome zakupy
czas trwania ilość osób koszt dostępność
3 godz. od 20 do 30 osób 40 zł/osoba stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
przejażdżki bryczkami
wspólne smażenie kiełbasek
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
Przygodziczki 64
63-421 Przygodzice
KONTAKT
Agnieszka Kątna-Dolata
512392243
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze jego rozwoju.
    Treści nauczania:
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
    Treści nauczania:
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Opanowanie podstawowego słownictwa przyrodniczego (biologicznego, geograficznego, z elementami słownictwa fizycznego i chemicznego).
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Wykonywanie obserwacji i doświadczeń zgodnie z instrukcją (słowną, tekstową i graficzną), właściwe ich dokumentowanie i prezentowanie wyników.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Analizowanie, dokonywanie opisu, porównywanie, klasyfikowanie, korzystanie z różnych źródeł informacji (np. własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów, technologii informacyjno-komunikacyjnych).
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Uważne obserwowanie zjawisk przyrodniczych, dokładne i skrupulatne przeprowadzenie doświadczeń, posługiwanie się instrukcją przy wykonywaniu pomiarów i doświadczeń, sporządzanie notatek i opracowywanie wyników.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje sposoby poznawania przyrody, podaje różnice między eksperymentem, doświadczeniem.
    Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji przyrodniczych.
    Technika
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
  • Klasy (VII-VIII)
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń bezpiecznie posługuje się prostym sprzętem laboratoryjnym i podstawowymi odczynnikami chemicznymi.
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń opisuje właściwości substancji i wyjaśnia przebieg prostych procesów chemicznych.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń wskazuje na związek między właściwościami substancji a ich budową chemiczną.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń wykonuje obliczenia dotyczące praw chemicznych.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń wykorzystuje wiedzę do rozwiązywania prostych problemów chemicznych.
    Treści nauczania:
    Uczeń definiuje pojęcie rozpuszczalność; podaje różnice między roztworem nasyconym i nienasyconym.
    Uczeń opisuje budowę cząsteczki wody oraz przewiduje zdolność do rozpuszczania się różnych substancji w wodzie.
    Uczeń projektuje i przeprowadza doświadczenia dotyczące rozpuszczalności różnych substancji w wodzie.
  • Szkoła średnia
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych.
    Uczeń bezpiecznie posługuje się sprzętem laboratoryjnym i odczynnikami chemicznymi; projektuje i przeprowadza doświadczenia chemiczne.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów.
    Uczeń zdobywa wiedzę chemiczną w sposób badawczy - obserwuje, sprawdza, weryfikuje, wnioskuje i uogólnia; wykazuje związek składu chemicznego, budowy i właściwości substancji z ich zastosowaniami; posługuje się zdobytą wiedzą chemiczną w życiu codziennym w kontekście dbałości o własne zdrowie i ochrony środowiska naturalnego.
    Treści nauczania:
    Uczeń podaje przykłady nawozów naturalnych i sztucznych, uzasadnia potrzebę ich stosowania;
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij