1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Dziennikarskim okiem na Dolinę Baryczy

Oferta Ośrodków, Autor: OEE KROŚNICE , Ośrodek Edukacji Ekologicznej działający przy Centrum Edukacyjno-Turystyczno-Sportowym w Krośnicach
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w sali

Zapoznanie się z podstawowymi zasadami sztuki dziennikarskiej i nauka tworzenia tekstów dziennikarskich.Samodzielne napisanie tekstu dziennikarskiego na wybrany temat, związany z przyrodą i pięknem Doliny Baryczy wraz z utrwaleniem wiedzy o ekologii. Tworzenie gazetki z tekstami uczestników warsztatów.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2,5 godz. od 10 do 30 osób 300 zł/grupa stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
noclegi, wyżywienie, infrastruktura sportowa (hala, boiska) wypożyczalnia sprzętu, ognisko, transport, Kolejka Wąskotorowa
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy materiałów źródłowych. Uczeń odczytuje, analizuje, interpretuje i przetwarza informacje tekstowe, graficzne i liczbowe.
    Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy materiałów źródłowych. Uczeń posługuje się podstawową terminologią biologiczną.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych.
    Treści nauczania:
    Uczeń wskazuje żywe i nieożywione elementy ekosystemu oraz wykazuje, że są one powiązane różnorodnymi zależnościami.
    Uczeń analizuje oddziaływania antagonistyczne: konkurencję wewnątrzgatunkową i międzygatunkową, pasożytnictwo, drapieżnictwo i roślinożerność.
    Język polski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształcenie językowe. Kształcenie umiejętności poprawnego mówienia oraz pisania zgodnego z zasadami ortofonii oraz pisowni polskiej.
    Tworzenie wypowiedzi. Rozwijanie umiejętności wypowiadania się w określonych formach wypowiedzi ustnych i pisemnych.
    Samokształcenie. Rozwijanie szacunku dla wiedzy, wyrabianie pasji poznawania świata i zachęcanie do praktycznego zastosowania zdobytych wiadomości.
    Samokształcenie. Rozwijanie umiejętności samodzielnego docierania do informacji, dokonywania ich selekcji, syntezy oraz wartościowania.
    Samokształcenie. Rozwijanie umiejętności efektywnego posługiwania się technologią informacyjną w poszukiwaniu, porządkowaniu i wykorzystywaniu pozyskanych informacji.
    Treści nauczania:
    Gramatyka języka polskiego. Uczeń rozumie mechanizm upodobnień fonetycznych, uproszczeń grup spółgłoskowych i utraty dźwięczności w wygłosie; rozumie rozbieżności między mową a pismem.
    Komunikacja językowa i kultura języka. Uczeń rozróżnia normę językową wzorcową oraz użytkową i stosuje się do nich.
    Komunikacja językowa i kultura języka. Uczeń rozumie, na czym polega błąd językowy.
    Komunikacja językowa i kultura języka. Uczeń rozumie, na czym polega grzeczność językowa i stosuje ją w wypowiedziach.
    Ortografia i interpunkcja. Uczeń poprawnie przytacza cudze wypowiedzi, stosując odpowiednie znaki interpunkcyjne.
    Zróżnicowanie języka. Uczeń rozróżnia treść i zakres znaczeniowy wyrazu.
    Zróżnicowanie języka. Uczeń rozumie pojęcie stylu, rozpoznaje styl potoczny, urzędowy, artystyczny, naukowy, publicystyczny.
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Język polski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij