1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Zwiedzanie żmigrodzkiego zamku z Napoleonem

Oferta Ośrodków, Autor: Włodzimierz Ranoszek , Usługi Turystyczne Włodzimierz Ranoszek
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie

Fabularne zwiedzanie zespołu pałacowo – parkowego w Żmigrodzie dla rodzin i grup zorganizowanych, po którym oprowadzi przewodnik w stroju kasztelana oraz duch Napoleona, który od dwustu lat smętnie błąka się po zamku. Zajęcia nawiązują do historycznego wydarzenia z 1813 r., kiedy w Żmigrodzie zawarto koalicję antynapoleońską. Może pojawi się również duch księżnej Hatzfeldt. Posłuchamy historii i legend Doliny Baryczy przy dźwiękach liry korbowej, poszukamy żmigrodzkiego smoka, rozwiążemy zagadki z przeszłości, a może nawet razem z Napoleonem spróbujemy odwrócić bieg historii. Poznamy również ciekawe drzewa rosnące w parku. Program był najlepiej ocenioną przez uczestników usługa edukacyjną podczas Dni Karpia 2020. Wskazanie do grantu: Oferta wykorzystuje lokalny potencjał kulturalny, historyczny i przyrodniczy. Oferta dotyczy problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2 godz. od 8 do 45 osób 35 zł/osoba stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Zwiedzanie może być połączone z usługą przewodnicką po Stawach Milickich i Dolinie Baryczy lub prezentacją multimedialną dotyczącą historii zamku i wojen napoleońskich.
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
Szkolna 6/1
56-300 Milicz Sułów
KONTAKT
  • Klasy (VII-VIII)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja historyczna. Objaśnianie związków przyczynowo-skutkowych, analizowanie zjawisk i procesów historycznych.
    Tworzenie narracji historycznej. Konstruowanie ciągów narracyjnych przy wykorzystaniu zdobytych informacji źródłowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń charakteryzuje zmiany polityczne w Europie w okresie napoleońskim i przemiany społeczno-gospodarcze.
  • Szkoła średnia
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja historyczna
    Uczeń analizuje wydarzenia, zjawiska i procesy historyczne w kontekście epoki i dostrzega zależności pomiędzy różnymi dziedzinami życia społecznego; rozpoznaje rodzaje źródeł; ocenia przydatność źródła do wyjaśnienia problemu historycznego; dostrzega wielość perspektyw badawczych oraz wielorakie interpretacje historii i ich przyczyny.
    Tworzenie narracji historycznej
    Uczeń tworzy narrację historyczną w ujęciu przekrojowym tub problemowym; dostrzega problem i buduje argumentację, uwzględniając różne aspekty procesu historycznego; dokonuje selekcji i hierarchizacji oraz integruje pozyskane informacje z różnych źródeł wiedzy.
    Zakres rozszerzony
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij