STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Poznaj Stawy Milickie -"Elektro Foto-safari w Ptasim Raju"

Oferta Ośrodków, Autor: Stawy Milickie , Centrum Edukacyjno- Turystyczne "Naturum"
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w terenie

"Elektro Foto-safari w Ptasim Raju". Nowość. Od 15 kwietnia do 15 października wyjątkowa propozycja to efoto-safari, jest to wycieczka pojazdem turystycznym o napędzie elektrycznym , wiodąca malowniczą trasą wśród stawów. Edukacja regionalna na temat tradycji rybactwa Doliny Baryczy i metod hodowli ryb słodkowodnych. Duża dawka wiedzy poświęconej rezerwatowi ptaków wodnych. Z lokalnych potencjałów oferta zachowuje i wykorzystuje następujące: - kulturalny - tradycyjny zawód rybaka stawowego; - historyczny - zabytki, tradycyjna architektura, przekazy historyczne; - przyrodniczy - zachowanie w rezerwacie, formy ochrony przyrody, gatunki ryb hodowlanych; Oferta dotyczy problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie gospodarki wodnej (piętrzenie wody, mała retencja, bogata sieć wodna, utrzymanie cieków, przeciwdziałanie suszy). Oferta jest dostępna dla osób niepełnosprawnych.
czas trwania ilość osób koszt dostępność
1 godz. od 10 do 16 osób 30 zł/osoba sezonowe:
kwiecień-październik,
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Wyżywienie - Gospoda 8 Ryb, ognisko z kiełbaskami, plac zabaw, lornetki, rowery, noclegi
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
Ruda Sułowska 20
56-300 Milicz Ruda Sułowska
KONTAKT
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Systematyczne wspieranie rozwoju mechanizmów uczenia się dziecka, prowadzące do osiągnięcia przez nie poziomu umożliwiającego podjęcie nauki w szkole.
    Treści nauczania:
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozpoznawania, rozumienia i nazywania emocji oraz uczuć innych osób; potrzebę tworzenia relacji.
    Treści nauczania:
  • Klasy (IV-VI)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Chronologia historyczna. Posługiwanie się podstawowymi określeniami czasu historycznego: epoka, okres p.n.e., okres n.e., tysiąclecie, wiek, rok.
    Chronologia historyczna. Obliczanie upływu czasu między wydarzeniami historycznymi.
    Chronologia historyczna. Umieszczanie procesów, zjawisk i faktów historycznych w czasie oraz porządkowanie ich i ustalanie związków przyczynowo- skutkowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Poznanie przyrodniczych i antropogenicznych składników środowiska, rozumienie prostych zależności między tymi składnikami.
    Wiedza. Poznanie cech i zmian krajobrazu w najbliższej okolicy szkoły.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Prowadzenie obserwacji i pomiarów w terenie w tym korzystanie z różnych pomocy: planu, mapy, lupy, kompasu, taśmy mierniczej, lornetki itp.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Analizowanie, dokonywanie opisu, porównywanie, klasyfikowanie, korzystanie z różnych źródeł informacji (np. własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów, technologii informacyjno-komunikacyjnych).
    Treści nauczania:
    Religia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Znajomość różnorodności biologicznej oraz podstawowych zjawisk i procesów biologicznych. Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy.
    Treści nauczania:
    Klasyfikacja organizmów. Uczeń uzasadnia potrzebę klasyfikowania organizmów i przedstawia zasady systemu klasyfikacji biologicznej.
    Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza geograficzna. Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
    Treści nauczania:
    Uczeń przedstawia główne cechy krajobrazów Polski oraz wykazuje ich zróżnicowanie.
    Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Chronologia historyczna. Posługiwanie się podstawowymi określeniami czasu historycznego: epoka, okres p.n.e., okres n.e., tysiąclecie, wiek, rok.
    Chronologia historyczna. Obliczanie upływu czasu między wydarzeniami historycznymi.
    Chronologia historyczna. Umieszczanie procesów, zjawisk i faktów historycznych w czasie oraz porządkowanie ich i ustalanie związków przyczynowo- skutkowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska.
    Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje różnorodność biologiczną na poziomie genetycznym, gatunkowym i ekosystemowym; wskazuje przyczyny spadku różnorodności genetycznej, wymierania gatunków, zanikania siedlisk i ekosystemów
    Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje odrodzenie państwa polskiego oraz jego granice i sąsiadów;
  • Oferta dla dorosłych
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij