LABIRYNTEM NA RYBY
Wędkarstwo to piękna pasja. Uczy cierpliwości i pozwala obcować z naturą. Zapraszam do zapoznania z niektórymi tajnikami wędkarstwa.
1. Gra przewidziana jest dla czterech uczestników, ale udział w niej może brać więcej osób wspólnie rozwiązując zadania. Wyboru dokonuje się przed startem. Domyślnie wszystkie 4 kolorowe pionki są aktywne. Domyślnie zaczyna kolor czerwonego pionka oznaczony „Gracz 1” – ten pionek, który aktualnie ma ruszyć pokazuje się jako największy na starcie. Rozpoczyna najstarszy gracz
2. Ilość pól, o którą pionek przesuwa się wzdłuż ścieżki wyznacza rzut kostką.
3. Po rzucie kostką może wyświetlić się pytanie quizowe.
4. Niektóre pola wyróżnione cyframi nie kryją pytań. Wejście na nie oznacza, że uczestnik traci lub zdobywa wyświetloną liczbę punktów.
5. Za każdą dobrą odpowiedź uczestnik zdobywa 1 punkt, za każdą nieprawidłową nie otrzymuje punktu.
6. Aktualna liczba punktów wyświetla się na panelu w prawym górnym rogu.
7. Pól na planszy jest 32.
8. Meta znajduje się przy karpiu Milusiu.
Życzę dobrej zabawy!
Wiktor Wolf, kl. 7, S.P. nr 2 w Twardogórze.