Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: | 5 luty 2024r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu |
Tytuł zajęć: | S.O.S PLANETA_ Misja ekoDom |
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego |
Imię i nazwisko nauczyciela: | Edyta Panek |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | wychowawca internatu |
Ilość osób w grupie: | 42 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Bardzo ciekawy film o wzorniku dolnośląskim. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Podczas zajęć uczniowie mieli możliwość poznania historii milickiej wytwórni bombek i zwiedzili komnatę Druha Bolka. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Zajęcia bazowały na potencjale przyrodniczym Doliny Baryczy. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
W Dolinie Baryczy można pogodzić ochronę przyrody z rozwojem gospodarczym ( rzemiosło, rybołówstwo). | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Uczniowie w czasie zajęć przekonali się, że odnawialne źródła energii mają wielki potencjał. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Temat gospodarki wodnej był eksponowany przez całe zajęcia. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Ciekawe ujęcie gospodarki odpadami w formie zadania praktycznego. | |||||||||||||||
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: |
|||||||||||||||
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|