STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 25 wrzesień 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu
Tytuł zajęć: S.O.S PLANETA_ Misja ekoDom
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich
Imię i nazwisko nauczyciela: Monika Maryniak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: przyroda/biologia/geografi
Ilość osób w grupie: 31

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
-oryginalny pomysł z wcieleniem się uczestników warsztatów w mieszkańców Doliny Baryczy w przyszłości
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
- uwrażliwienie i wzbudzenie w uczestnikach zajęć odpowiedzialności za otaczające nas środowisko,
- film przyrodniczy o Dolinie Baryczy
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
- uczestnicy zostali podzieleni na grupy. Każda z nich wykonując poszczególne zadania zapoznawała się z kolejnymi aspektami przeciwdziałania zmianom klimatu
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
- podejmowanie dyskusji, przytaczanie sytuacji z życia codziennego,
- ułożenie rymowanki
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
- przeprowadzenie doświadczenia z mini oczyszczalnią ścieków,
- obliczenia dotyczące np. zużycia wody
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
-segregacja śmieci do odpowiednich worków,
- przytoczenie informacji o odpowiedzialnych zakupach,
- recykling - nowe życie odpadów, wykonanie ze śmieci według własnego pomysłu np. statku
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• rozwijanie kreatywności
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• NIE
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• komunikatywność edukatora
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? przeciwdziałanie zmianom klimatu

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia/przyroda

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij