BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 12 grudzień 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Ośrodek edukacyjny Stowarzyszenia Ekologicznego "Etna" w Korzeńsku
Tytuł zajęć: Energia odnawialna
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Radziądzu
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata Brodala
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: przyroda, oddział przedszkolny
Ilość osób w grupie: 15

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Odnawialne źródła energii

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: chemia, fizyka

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij