BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 6 październik 2021r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-Dolata
Tytuł zajęć: Leśny świat w miniaturze – stwórz własną mini biosferę - wariant rozszerzony
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Imię i nazwisko nauczyciela: Stanisława Łuczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: matematyka, przyroda, fizyka
Ilość osób w grupie: 38

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie z dużym zaangażowaniem wzięli udział w warsztatach. Poznawali las w Przygodziczkach, poznawali i zbierali bogate materiały ze ściółki, wykonywali własnoręcznie "Leśny świat w miniaturze", którym po powrocie do domów mogli pochwalić się rodzicom.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie poznawali tradycyjne zawody związane z gospodarką, t.j. zawód leśnika i rolnika.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Prowadząca przekonywała uczniów, że kupowanie produktów od lokalnych wytwórców ma wpływ nie tylko na ich zdrowie, ale również powoduje mniejsze zanieczyszczanie środowiska. Ponadto uczniowie utrwalali nawyki wyrzucania odpadów do odpowiednich pojemników.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

przyroda
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• atrakcyjność zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Własnoręczne tworzenie leśnego świata.
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• uczeń mógł zabrać pracę do domu
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• komunikatywność edukatora
Polecam zajęcia ze względu na:
• atrakcyjne zagospodarowanie terenu
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Atrakcyjne warsztaty i ciekawe miejsce w Dolinie Baryczy

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, przyroda, plastyka, godzina wychowawcza

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij