1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Gmina Cieszków
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    630
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-12-2017
    Przeczytaliśmy legendę Doliny Baryczy DRZEWO KRZYŻ. Uczestniczyliśmy w zabawie teatralnej, ilustrowaliśmy mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów legendy. Wiemy, że Krzyż z inicjałami T. P. stoi do dzisiaj na cmentarzu w Twardogórze i zmusza do refleksji nad kruchością życia.
  • dla kogo? 
    515
    Informatyka 
    dodano: 21-12-2017
    informatyka
  • dla kogo? 
    113
    Język polski 
    dodano: 21-12-2017
    Dzięki propozycji zadań uczniowie wskazują czego dotyczy legenda, jakie są elementy prawdy historycznej, a które elementy są niezwykłe lub fantastyczne
  • dla kogo? 
    556
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-12-2017
    Scenariusz zajęć plastycznych – Herb symbol mojego miasta Twardogóra. Zapoznanie z herbem miasta i niektórymi jego zabytkami na podstawie kolorowych zdjęć, ilustracji i legendy o powstaniu nazwy miasta Twardogóra.
  • dla kogo? 
    465
    Geografia 
    dodano: 20-12-2017
    Pogadanka z pracownikami Nadleśnictwa Oleśnica w ramach doradztwa zawodowego - zalety i wady zawodu leśnika. Przejazd myśliwską podwózką do lasu, wysypanie na pasach zaporowych zebranej żywności dla zwierząt. Spotkanie z myśliwymi i leśnikiem w lesie - podnoszenie wiedzy o regionie, tradycje i gwara myśliwska. Integracja przy ognisku w parku w Goszczu.
  • dla kogo? 
    484
    Matematyka 
    dodano: 20-12-2017
    Zastosowanie obliczeń związanych z DB
  • dla kogo? 
    354
    Język polski 
    dodano: 19-12-2017
    Czytanie i omawianie legend związanych z Doliną Baryczy,
  • dla kogo? 
    1413
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-12-2017
    Na zajęciach dzieci dowiadują się, w jaki sposób przygotowujemy się do zimy. Zapoznają się ze słowem spiżarnia, zapasy. Poznają owoce i warzywa, z których słynie Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    123
    Wychowanie fizyczne 
    dodano: 18-12-2017
  • dla kogo? 
    615
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-12-2017
    Zabawy teatralne mające na celu rozwijanie świadomości ekologicznej oraz dbałości o środowisko leśne.
  • dla kogo? 
    438
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Kształtowanie umiejętności prowadzenia obserwacji, zauważanie zmian zachodzących w przyrodzie,dostarczanie wiadomości o środowisku przyrodniczym, uwrażliwianie na piękno przyrody.
  • dla kogo? 
    812
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Opowiadanie nauczycielki o kropli wody mieszkającej w Dolinie Baryczy , ilustrowanie historyjką obrazkową; wykonanie doświadczenia z parą wodną.
  • dla kogo? 
    782
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2017
    Poruszana tematyka ma pomóc dziecku zrozumieć otaczającą nas przestrzeń i jej funkcjonowanie. Dzieci poprzez atmosferę zabawy i tworzenia poznają podstawowe zagadnienia z architektury i urbanistyki oraz majsterkowania. Dzieci poznają cechy architektury regionalnej, charakterystycznej dla Doliny Baryczy, poznają i uczą się nazywać podstawowe różnice pomiędzy urbanistyką wsi i miast.
  • dla kogo? 
    211
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2017
    Celem zajęć, jest budowanie świadomości społecznej i kształcenie wrażliwości młodych ludzi na jakość otoczenia z wykorzystaniem wiedzy i niektórych praktycznych umiejętnościach z zakresu architektury i urbanistyki.
  • dla kogo? 
    535
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Podczas wycieczki do parku przedszkolacy prowadzą obserwacje dotyczące zmian zachodzących w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    458
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Zapoznanie się z charakterystycznymi cechami zwierząt ich zachowaniem i zwyczajami oraz ze sposobami przygotowania się do zimy
  • dla kogo? 
    543
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-12-2017
    SZKOŁA FILIALNA W GORZYCACH MAŁYCH. Uczniowie klasy I w ramach zajęć lekcyjnych zapoznali się z terenem najbliższej okolicy. Świetnym, ku temu sposobem okazały się puzzle, które wszyscy układali z wielkim zaangażowaniem.
  • dla kogo? 
    370
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Głównym celem zajęć przeprowadzonych w grupie przedszkolaków było poznanie pospolitych gatunków zwierząt w Dolinie Baryczy oraz sposoby ich dokarmiania.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-619 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij