1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Ranking aktywności szkół  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    387
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 08-02-2017
    Głównym celem zajęć jest zapoznanie uczniów ze zwierzętami zamieszkującymi las, ich domami i zwyczajami oraz uświadomienie uczniom, że zwierzęta są niezwykle potrzebne lasom.
  • dla kogo? 
    869
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-02-2017
    Zajęcie edukacyjne mające na celu wdrażanie dzieci do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy oraz poznanie przez dzieci sposobów pomagania ptakom w zimie.
  • dla kogo? 
    388
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-02-2017
    Dzieci z DOR-W w Miliczu miały okazję wziąć udział w zajęciach pt."Wybieraj sam" , które umożliwiają im wybór tych, którymi są zainteresowane najbardziej. Spośród wielu propozycji dzieci chętnie wybrały zajęcia związane z Doliną Baryczy. Tematem były Ptaki w Dolinie Baryczy - Zimorodek. Przedszkolaki poznały podstawowe informacje na temat tego ptaka, dowiedziały się jak wygląda, czym się odżywia i gdzie żyje. Ciekawe pomoce dydaktyczne sprawiły, że wszystkie dzieci były bardzo zainteresowane zajęciami.
  • dla kogo? 
    452
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 01-02-2017
    Scenariusz zajęć dla klas II i III o ruinach zamku w Miliczu na podstawie legendy "Sznur pereł".
  • dla kogo? 
    281
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-01-2017
    Dnia 01.12.2016r dzieci z Oddziału Przedszkolnego w Tarchałach Wielkich odwiedził pan podleśniczy Przemysław Mendera, pracownik Leśnictwa - Bażantarni , który poprowadził zajęcie dla najmłodszych w ramach programu Edukacja dla Doliny Baryczy. Nasz gość opowiedział nam o swojej pracy, o lesie i mieszkających w nim zwierzętach. Podkreślił, że człowiek jest gościem w lesie i musi szanować zwyczaje gospodarzy, czyli zwierząt w nim mieszkających. Podczas spotkania dzieci miały okazję poznać zwyczaje wybranych zwierząt i ptaków (sarny, dzika, lisa) zamieszkujących lasy Doliny Baryczy. Uczestnicy spotkania do-wiedzieli się także, w jaki sposób pomóc zwierzętom przetrwać zimę.
  • dla kogo? 
    367
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-01-2017
    Scenariusz zajęć dla uczniów klasy I. Cele: - zapoznanie z nazwami gatunków ptaków zamieszkujących tereny Doliny Baryczy; - poznanie cech charakterystycznych budowy, warunków życia i odżywiania ptaków; - zapoznanie z klasyfikacją ptaków przebywających w Polsce;
  • dla kogo? 
    390
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-01-2017
    Uwrażliwienie uczniów na los ptaków zimujących w rejonie Doliny Baryczy; uświadomienie dzieciom konieczności dokarmiania ptaków; rozpoznawanie i nazywanie ptaków; nabywanie umiejętności odpowiedniego przygotowania karmy dla ptaków.
  • dla kogo? 
    333
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 15-01-2017
    Kształtowanie emocjonalnego stosunku z rodzinną miejscowością.
  • dla kogo? 
    377
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 15-01-2017
    Kształtowanie postaw opiekuńczych w stosunku do ptaków żyjących w Dolinie Baryczy
  • dla kogo? 
    321
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-01-2017
    Zima to trudny czas dla ptaków, ale z naszą pomocą przetrwają ją na pewno łatwiej. O skrzydlatych przyjaciołach pamiętają nasze przedszkolaki. Dzieci dbają o to, aby ptaki podczas tegorocznej zimy nie były głodne. W przedszkolnym ogrodzie wspólnie powiesiliśmy specjalne kule energetyczne, będące pokarmem dla nich. Dokarmiając ptaki, przedszkolaki zbliżają się do nich, uczą się, pobudzają swoje zainteresowania i uwrażliwiają na przyrodę, a także zyskują poczucie, że robią coś dobrego.
  • dla kogo? 
    277
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-01-2017
    Wspólnie z dziećmi i rodzicami zorganizowanie wystawy tematycznej o swojej miejscowości, Gminie i Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    318
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-01-2017
    Zajęcia mające przede wszystkim na celu wzbogacanie doświadczeń plastycznych, rozwijanie wyobraźni i twórczej inwencji oraz rozbudzanie zainteresowanie swoim regionem. Tego dnia dzieci wykonały piękne bałwanki oraz wybrały się na spacer w okolicy przedszkola w celu obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    315
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-01-2017
    Poznanie pory roku, utrwalanie cech charakterystycznych zimy.
  • dla kogo? 
    375
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-12-2016
    Scenariusz zajęć z edukacji przyrodniczej dla klasy II. Cele zajęć: rozpoznawanie i nazywanie ptaków, sposoby dokarmiania ptaków, wzbudzanie zainteresowania ptakami.
  • dla kogo? 
    297
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-12-2016
    Zajęcia mające na celu przede wszystkim kultywowanie tradycji Świąt Bożego Narodzenia połączone ze spacerem po najbliższej okolicy związanym z podziwianiem świątecznego wystroju miasta oraz oglądanie świątecznie udekorowanych witryn sklepowych.
  • dla kogo? 
    298
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-12-2016
    •rozpoznawanie i nazywanie darów jesieni •rozwój dziecięcej kreatywności ruchowej •rozwijanie wrażliwości plastycznej i inwencji twórczej
  • dla kogo? 
    355
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-11-2016
    Rytmiczna organizacja czasu - uświadomienie stałego następstwa dni i nocy, poznanie zwyczajów i trybu życia borsuka.
  • dla kogo? 
    479
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-11-2016
    Zajęcia promujące zdrowe odżywianie wśród dzieci w wieku przedszkolnym, wspólne wykonanie piramidy zdrowego żywienia.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-554 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij