1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Bocian
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    218
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-01-2018
    Cel zajęć było: rozbudzanie zainteresowania losem zwierząt oraz poznanie nazw zwierząt i pokarmów jakim się żywią.
  • dla kogo? 
    179
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-01-2018
    Głównym celem proponowanych zajęć jest zapoznanie uczniów klasy pierwszej z wyglądem, zwyczajami, warunkami życia i sposobami przystosowania do życia bociana
  • dla kogo? 
    195
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-01-2018
    Uczniowie klasy 2b uczestniczą w cyklicznych zajęciach dotyczących osobliwości Doliny Baryczy.Podczas zajęć wykorzystane zostały pomoce pozyskane w ramach programu.Zajęcia bardzo podobały się i wzbudziły wiele emocji.
  • dla kogo? 
    190
    Język polski 
    dodano: 29-12-2017
    Test wiedzy na podstawie książki,,Grabkowe Bajania z Doliny Baryczy" zawiera czterdzieści pytań zamkniętych. Każde pytanie dotyczy jednej legendy.
  • dla kogo? 
    176
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 25-12-2017
    Przybliżenie dzieciom zwyczajów, obyczajów i tradycji bożonarodzeniowych. Wspólne wypiekanie pierników świątecznych.
  • dla kogo? 
    277
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-12-2017
    Przeczytaliśmy legendę Doliny Baryczy DRZEWO KRZYŻ. Uczestniczyliśmy w zabawie teatralnej, ilustrowaliśmy mimiką, gestem, ruchem zachowania bohaterów legendy. Wiemy, że Krzyż z inicjałami T. P. stoi do dzisiaj na cmentarzu w Twardogórze i zmusza do refleksji nad kruchością życia.
  • dla kogo? 
    164
    Zajęcia komputerowe 
    dodano: 21-12-2017
    informatyka
  • dla kogo? 
    184
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-12-2017
    Scenariusz zajęć plastycznych – Herb symbol mojego miasta Twardogóra. Zapoznanie z herbem miasta i niektórymi jego zabytkami na podstawie kolorowych zdjęć, ilustracji i legendy o powstaniu nazwy miasta Twardogóra.
  • dla kogo? 
    146
    Geografia 
    dodano: 20-12-2017
    Pogadanka z pracownikami Nadleśnictwa Oleśnica w ramach doradztwa zawodowego - zalety i wady zawodu leśnika. Przejazd myśliwską podwózką do lasu, wysypanie na pasach zaporowych zebranej żywności dla zwierząt. Spotkanie z myśliwymi i leśnikiem w lesie - podnoszenie wiedzy o regionie, tradycje i gwara myśliwska. Integracja przy ognisku w parku w Goszczu.
  • dla kogo? 
    135
    Matematyka 
    dodano: 20-12-2017
    Zastosowanie obliczeń związanych z DB
  • dla kogo? 
    55
    Język polski 
    dodano: 19-12-2017
    Czytanie i omawianie legend związanych z Doliną Baryczy,
  • dla kogo? 
    140
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-12-2017
    Na zajęciach dzieci dowiadują się, w jaki sposób przygotowujemy się do zimy. Zapoznają się ze słowem spiżarnia, zapasy. Poznają owoce i warzywa, z których słynie Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    132
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-12-2017
    Zabawy teatralne mające na celu rozwijanie świadomości ekologicznej oraz dbałości o środowisko leśne.
  • dla kogo? 
    118
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Kształtowanie umiejętności prowadzenia obserwacji, zauważanie zmian zachodzących w przyrodzie,dostarczanie wiadomości o środowisku przyrodniczym, uwrażliwianie na piękno przyrody.
  • dla kogo? 
    223
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Opowiadanie nauczycielki o kropli wody mieszkającej w Dolinie Baryczy , ilustrowanie historyjką obrazkową; wykonanie doświadczenia z parą wodną.
  • dla kogo? 
    153
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2017
    Poruszana tematyka ma pomóc dziecku zrozumieć otaczającą nas przestrzeń i jej funkcjonowanie. Dzieci poprzez atmosferę zabawy i tworzenia poznają podstawowe zagadnienia z architektury i urbanistyki oraz majsterkowania. Dzieci poznają cechy architektury regionalnej, charakterystycznej dla Doliny Baryczy, poznają i uczą się nazywać podstawowe różnice pomiędzy urbanistyką wsi i miast.
  • dla kogo? 
    194
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Podczas wycieczki do parku przedszkolacy prowadzą obserwacje dotyczące zmian zachodzących w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    135
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Zapoznanie się z charakterystycznymi cechami zwierząt ich zachowaniem i zwyczajami oraz ze sposobami przygotowania się do zimy

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-533 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij