1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    84
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Przeprowadzone zajęcia w grupie 5,6 latków miały na celu: kształtowanie opiekuńczej postawy dzieci wobec ptaków, rozpoznawanie i nazywanie wybranych gatunków ptaków zimujących w Dolinie Baryczy oraz wdrażanie do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy.
  • dla kogo? 
    27
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 30-11-2017
    Karta pracy na zajęcia utrwalające znajomość ziół w Dolinie Baryczy (np. po obejrzeniu wystawy Zioła z Bożej apteki w Bibliotece Publicznej w Twardogórze)
  • dla kogo? 
    21
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 29-11-2017
    poziom elementarny, nauka opisywania krajobrazu na podstawie zdjęć
  • dla kogo? 
    36
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2017
    W ramach realizacji projektu „Edukacja dla Doliny Baryczy” uczniowie klasy I c uczestniczą w cyklicznych zajęciach. Celem tych zajęć jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych oraz poznawanie osobliwości przyrodniczych Doliny Baryczy. Treści realizowane są w ramach edukacji polonistycznej, przyrodniczej, plastycznej, technicznej i społecznej.
  • dla kogo? 
    66
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-11-2017
    Organizacja ukierunkowanej aktywności dzieci z wykorzystaniem zabaw badawczych.Uświadomienie znaczenia wody w przyrodzie oraz konieczności jej oszczędzania,
  • dla kogo? 
    20
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Uczeń potrafi prowadzić obserwację i samodzielnie wyciągać wnioski mające związek z budową ciała, miejscem występowania i trybem życia ptaków. Zna zasady ochrony i znaczenie ptaków w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    45
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Scenariusz lekcji o rozkładzie substancji, zawierający także elementy dotyczące samooczyszczania się środowiska i ochrony przyrody w najbliższym otoczeniu.
  • dla kogo? 
    51
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-11-2017
    Na zajęciach dzieci poznawały warzywa hodowane na przydomowym, ekologicznym ogródku. Następnie ugotowały zupę kremową z dyni.
  • dla kogo? 
    62
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Poznanie środowiska przyrodniczego – łąki, poznanie roślin i owadów występujących i zamieszkujących łąkę. Wycieczka na łąkę – obserwowanie przez lupę roślin i owadów zamieszkujących łąkę.
  • dla kogo? 
    68
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Kształtowanie właściwego stosunku do środowiska przyrodniczego. Zapoznanie dzieci z fazami rozwoju motyla.
  • dla kogo? 
    72
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W piątek 20 października po zajęciach lekcyjnych uczniowie szkoły filialnej uczestniczyli w warsztatach plastycznych pod hasłem „ Barwy jesieni”. Głównymi celami tych zajęć było zachęcanie do twórczej ekspresji, rozwijanie wyobraźni plastycznej dzieci poprzez twórczą interpretację przyrody, pobudzanie i rozwijanie wyobraźni i uzdolnień plastycznych.Uczniowie wykorzystali wcześniej zebrane kolorowe liście do wykonania swoich jesiennych prac, które przedstawiały lwa i jeża. Wszyscy uczestnicy pracowali z ogromnym zaangażowaniem czego wynikiem były piękne kolorowe prace.
  • dla kogo? 
    75
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 27-10-2017
    Rajd rowerowy z Chynowej do Dębnicy. Zapoznanie z rodzajami szlaków turystycznych i ich oznakowaniem. Ukazanie walorów najbliższej okolicy - pomniki przyrody, unikalne obiekty leżące na terenie Obszaru Natura 2000 Dolina Baryczy. Promowanie zdrowego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Podsumowanie rajdu - zaznaczanie na mapce pokonanej trasy oraz najważniejszych punktów.
  • dla kogo? 
    77
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2017
    Na zajęciu dzieci zapoznały się krążeniem wody w przyrodzie.Obejrzały film na temat powstawania deszczu, a następnie wykonały doświadczenie dotyczące skraplania się wody.
  • dla kogo? 
    80
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Uczniowie pracując w grupie poznają swój region, między innymi formy ochrony przyrody w najbliższej okolicy. Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy oraz planowania wycieczki, a także wspólnej pracy.
  • dla kogo? 
    64
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy i legendy oraz sprawdza znajomość kierunków świata. Uczniowie mogą pracować w grupie lub indywidualnie. Do przeprowadzenia zajęć konieczna jest mapa regionu, na podstawie której uczniowie wypełniają zadania.
  • dla kogo? 
    70
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-10-2017
    Zajęcia mające na celu kształtowanie u dzieci zainteresowań przyrodniczych na podstawie zjawiska jakim jest tęcza.
  • dla kogo? 
    52
    Biologia 
    dodano: 16-10-2017
    Rozwijanie zainteresowań obejmujących dzieje, tradycje, kulturę Ziemi Milickiej i sąsiednich regionów. Zajęcia terenowe dają możliwość poszerzenia wiedzy zdobywanej na lekcjach historii, wiedzy o społeczeństwie, wiedzy o kulturze, przyrody.
  • dla kogo? 
    84
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2017
    Ważne dla naszego przedszkola jest podtrzymywanie tradycji Święta Pieczonego Ziemniaka, naszej wielkopolskiej PYRY. Święto Pieczonego Ziemniaka ma na celu przede wszystkim zintegrowanie całej społeczności przedszkolnej, poznanie historii ziemniaka. Jest imprezą organizowaną od wielu lat w naszym przedszkolu, dzięki niej promujemy aktywność dzieci i dorosłych w konkurencjach i zabawach z ziemniakami.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij