BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    818
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2017
    Scenariusz przedstawienia "Obłęd Daniela" powstał na podstwie "Grabkowych bajań z Doliny Baryczy". Można go wykorzystać w Przedszkolu, klasach I - III, IV - VI. Wyjaśnia powstanie Mojej Woli i skąd się tam wzięły białe daniele.
  • dla kogo? 
    958
    Język polski 
    dodano: 04-06-2017
    Dnia 26 maja w naszej szkole odbyła się kolejna edycja konkursu o tytuł Mistrza Pięknego Czytania. W tym roku uczniowie zmagali się z tekstami wybranych legend z Doliny Baryczy, pochodzących z książki „Grabkowe Bajanie” Bożeny Hałubki. Tak jak i w latach ubiegłych celem konkursu było doskonalenie umiejętności głośnego czytania i rozbudzanie zainteresowań czytelniczych. Tym razem uczniowie pogłębili także wiadomości na temat legend z naszego regionu. Wszyscy uczestnicy starali się sprostać trudnym kryteriom pięknego czytania – ważne były: dykcja, intonacja, akcent zdaniowy, pauzowanie, kontakt ze słuchającymi, dobór tekstu i opanowanie tremy. Dodatkowym atutem każdego czytającego było przebranie, które symbolizowało bohaterów z legend. Dzięki nim mogliśmy zobaczyć: żabkę Sośnię, królewnę Skorynię, upiorną postać, piękną i silną Annę, drzewo-krzyż, diabła z piekieł, księcia i księżną z Mojej Woli.
  • dla kogo? 
    1163
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-06-2017
    Wizyta w Szkółce Drzew " Czarny Las". Poznanie charakterystycznych drzew oraz etapów ich sadzenia.
  • dla kogo? 
    830
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-06-2017
    Sytuacja edukacyjna z zastosowaniem alternatywnych metod nauki czytania, sprzyjająca aktywizowaniu i motywowaniu dzieci do nauki czytania i pisania.
  • dla kogo? 
    8363
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-06-2017
    Scenariusz powstał na podstawienie książki "Grabkowe bajanie". B. Hołubki. Może być wykorzystany zarówno w szkole, jak i w przedszkolu. Opowiada o historii żaby moczarowej i gminie Sośnie.
  • dla kogo? 
    1706
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-06-2017
    poznawanie nazw i wyglądu zwierząt mieszkających na łące.
  • dla kogo? 
    2655
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 21-05-2017
    Dzieci już czekają na przyjście nowej pory roku wiosny. Pragnąc wyjść jej na przeciw założyły w sali swój ogródek. Przedszkolaki poznały sposoby siania i sadzenia niektórych roślin. Samodzielnie siały zboże, rzeżuchę, koper, oraz sadziły cebulkę. Zakładając hodowlę dzieci poznały warunki jakie są potrzebne rośli-nom do życia, a sianie i sadzenie sprawiło im ogromną radość. Poprzez obserwacje i pełnienie dyżurów dzieci rozwijają umiejętności poznawcze oraz kształtują opiekuńczą postawę wobec roślin i środowiska
  • dla kogo? 
    793
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-05-2017
    Zajęcia nt. znamy wiele ciekawych miejsc Doliny Baryczy miały za zadanie przede wszystkim zachęcić dzieci dostrzegania uroków naszej okolicy poprzez rozpoznawanie i nazywanie wybranych miejsc Doliny Baryczy na podstawie ilustracji.
  • dla kogo? 
    901
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 16-05-2017
    Zajęcie o miejscu zamieszkania, gminie oraz regionie Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    873
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 09-05-2017
    zajęcia z zakresu edukacji przyrodniczej, uwzględniające obszary edukacji: matematycznej, językowej, przygotowanie dzieci do czytania.
  • dla kogo? 
    1248
    Geografia 
    dodano: 20-04-2017
    Poznawanie własnego regionu w barwach jesieni pieszo. Rajd w okolice szkoły. Wykonywanie zadań przyrodniczych
  • dla kogo? 
    751
    Język obcy nowożytny- niemiecki 
    dodano: 18-04-2017
    Świat przyrody w Dolinie Baryczy. Na podstawie słownika obrazkowego w formie prezentacji multimedialnej, w której wykorzystano zdjęcia z Doliny Baryczy, uczniowie poznają i utrwalają podstawowe słownictwo z zakresu świata przyrody.
  • dla kogo? 
    777
    Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji 
    dodano: 12-04-2017
    Zastosowanie gier dydaktycznych na zajęciach korekcyjno - kompensacyjnych, na świetlicy czy zajęciach artystycznych

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-641 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij