1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Wiosenna łąka
dla kogo?
ssaczy quiz ryś
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    538
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 07-10-2015
    Zapoznanie z grzybami jadalnymi i niejadalnymi.
  • dla kogo? 
    649
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-10-2015
    Na zajęciach dzieci kształtują proekologiczne nawyki w codziennym życiu,wyrabiają właściwy stosunek do środowiska, sprzątają las i segregują odpady.
  • dla kogo? 
    665
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-10-2015
    Puzzle przedstawiają grzyb trujący - gołąbek wymiotny
  • dla kogo? 
    670
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-10-2015
    Puzzle przedstawiają jesienne liście orzecha włoskiego
  • dla kogo? 
    5250
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-09-2015
    Karta pracy do zajęć edukacji przyrodniczej.
  • dla kogo? 
    577
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-07-2015
    Wycieczka nad stawy w Konradowie do Państwa Girusów - pobudzanie ciekawości do poznawania świata, jego bogactwa i piękna
  • dla kogo? 
    694
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 22-06-2015
    Praca z mapą turystyczną. Uczeń potrafi wymienić w języku angielskim atrakcje przyrodnicze i turystyczne na szklaku konnym. Uczeń potrafi również scharakteryzować rodzaje nawierzchni poszczególnych pętli oraz ewentualne problemy jakie mogą wystąpić na szlaku.
  • dla kogo? 
    558
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-06-2015
    Cele lekcji - zajęć terenowych. poznanie historii rybactwa, znajomość nazw niektórych narzędzi i maszyn rolniczych, znajomość zastosowań wybranych narzędzi, poznanie świata zwierząt i owadów.
  • dla kogo? 
    541
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 19-06-2015
    Praca z tekstem na poziomie upper-intermediate. Uczniowie poznają główne założenia współpracy między obszarami rybackimi.Na podstawie tekstu potrafią w języku anielskim wymienić zalety takiej współpracy jak i ewentualne nadużycia. Praca w grupach, panel dyskusyjny.
  • dla kogo? 
    513
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 19-06-2015
    Uczniowie poznają historię hodowli karpia w regionie oraz zakres działania firmy Stawy Milickie S.A. Uczeń potrafi zadać poprawne gramatycznie pytania celem uzyskania informacji zawartej w tekście. Potrafi krótko opisać w języku angielskim zakres dzałania firmy Stawy Milickie S.A. oraz historię hodowli karpia.
  • dla kogo? 
    666
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie wykonują zadania na podstawie filmu Rytmy Natury w Dolinie Baryczy w języku angielskim. Potrafią nazwać niektóre ptaki, roślinność oraz zwierzęta żyjące w Dolinie Baryczy. Potrafią opisać wybraną porę roku w oparciu o prezentowany materiał filmowy. Czas pracy 90 minut.
  • dla kogo? 
    404
    Biologia 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie uzupełniają krzyżówkę na podstawie informacji zawartych na tabliczkach tworzących ścieżkę edukacyjną w Zespole Pałacowo-Parkowym w Żmigrodzie
  • dla kogo? 
    557
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 18-06-2015
    Uczniowie poznają regionalne potrawy z karpia i wzbogacają słownictwo w dziedzinie kulinarnej.Cele szczegółowe: uczeń potrafi wymienić składniki niezbędne do przygotowania dań rybnych oraz umie przedstawić przepis na proste danie rybne.
  • dla kogo? 
    663
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-06-2015
    Scenariusz zajęć edukacyjnych dla dzieci przedszkolnych-wzbogacanie słownictwa oraz poszerzanie zasobu wiadomości dzieci o najbliższym otoczeniu -Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    102
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2015
    Cel ogólny: • wzbogacenie wiadomości przyrodniczych dotyczących Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    540
    Język obcy nowożytny- niemiecki 
    dodano: 11-06-2015
    Uczniowie potrafią opowiedzieć po niemiecku o swoim mieście i jego okolicy, o najważniejszych zabytkach i wyrazić swoją opinię na temat Żmigrodu
  • dla kogo? 
    473
    Język obcy nowożytny - angielski 
    dodano: 10-06-2015
    Podczas zajęć uczniowie przygotowują ulotkę informacyjną opisującą wybraną ścieżkę przyrodniczą w języku angielskim i niemieckim dla gości z zagranicy
  • dla kogo? 
    1516
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-06-2015
    Wędrujemy pionkami po wirtualnej mapie Baryczy i odpowiadamy na pytania gromadząc punkty

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij