1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Karp
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    377
    Matematyka 
    dodano: 10-05-2015
    Podczas zajęć terenowych, ucz. obserwowali środowisko naturalne stawów Trzcieliny i lasu wokół wsi Huta oraz dokonywali pomiarów. Głównym celem tych zajęć było rozpoznawanie zaobserwowanych okazów roślin i zwierząt występujących na danym terenie, wykonywanie obliczeń dotyczących: skali, czasu, odległości, wysokości, określania kierunków świata. Zapoznali z także z zasobami lasu i gospodarką leśną prowadzoną przez Nadleśnictwo. Obserwowali gniazdo bociana czarnego, jedynego na naszym terenie.
  • dla kogo? 
    743
    Przyroda 
    dodano: 10-05-2015
    Wykorzystanie karty pracy(wersja A oraz B)w terenie na łące, w klasach 4-6 SP. Materiał do pracy z banerem pt."Rośliny łąkowe Doliny Baryczy"służącym jako prosty klucz do rozpoznawania roślin oraz klucz odpowiedzi na zadania w karcie pracy wersja A oraz B
  • dla kogo? 
    268
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-05-2015
    Wypowiedzi dzieci na temat zwierząt leśnych. Rozwijanie percepcji wzrokowej i pamięci. Zabawy w małych grupach.
  • dla kogo? 
    404
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-05-2015
    Poznawanie walorów przyrodniczych naszej miejscowości i okolic.
  • dla kogo? 
    547
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-04-2015
    Scenariusz zajęć w przedszkolu w grupie 4,5-6 letniej Temat: „Powracają ptaki” Cele ogólne: - Gromadzenie wiadomości na temat życia ptaków wiosną. -Kształtowanie przyjaznego odnoszenia się do ptaków oraz przyswajanie zasad ochrony środowiska. - Poznanie wybranych gatunków ptaków (bocian, jaskółka, kukułka, dzięcioł, słowik, wróbel.) Cele operacyjne: Dziecko: -Zna niektóre ptaki powracające z ciepłych krajów. -Zna nazwy wybranych gatunków ptaków. -Wypowiada się na dany temat. -Naśladuje odg
  • dla kogo? 
    394
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    puzzle gęś gęgawa
  • dla kogo? 
    386
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bąk
  • dla kogo? 
    373
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle żuraw
  • dla kogo? 
    344
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle żmija
  • dla kogo? 
    430
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle Borsuk
  • dla kogo? 
    365
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle zimorodek
  • dla kogo? 
    353
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bielik
  • dla kogo? 
    429
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bocian
  • dla kogo? 
    396
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle rzekotka
  • dla kogo? 
    4278
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-04-2015
    Scenariusz i karta pracy przeznaczona dla starszych dzieci przedszkolnych i klas początkowych. Do wykorzystania podczas zajęć z edukacji przyrodniczej i matematycznej.
  • dla kogo? 
    512
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-03-2015
    Zapoznanie się z budową mikroskopu, jego zastosowaniem - doświadczenia: „Co pływa a co tonie", "Wulkan".
  • dla kogo? 
    233
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 07-03-2015
    Lekcja ma na celu przybliżenie dzieciom najbliższej okolicy poprzez czytanie fragmentów książki Włodzimierza Ranoszka Bajkowa Dolina Baryczy:opowieści i legendy, przewodnik". Dzieci utrwalają zdobytą wiedzę rysując własną mapę Doliny Baryczy. Mają też możliwość pracy na tablicy multimedialnej, gdzie rysują charakterystyczne dla Doliny Baryczy zabudowania, rośliny, zwierzęta lub oglądają prezentację multimedialną. W czasie zajęć korzystają też z projektowych pomocy edukacyjnych (gry, puzzle itp.)
  • dla kogo? 
    387
    Etyka 
    dodano: 01-03-2015
    Zajęcia służą wzmacnianiu świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji żywności i poszerzaniu wiedzy na temat globalnych zależności żywieniowych. Fot.: Akalong Suitsuit, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij