1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
krajobraz
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    363
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Podczas zajęć z kartą pracy dzieci dowiedzą się, jak rozpoznać chore drzewo na podstawie porostów i anatomii gałązek. Fot.: Ales Nowak, fotolia.com
  • dla kogo? 
    338
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci zapoznają się z charakterystycznymi cechami populacji ślimaków, podczas zajęć terenowych. Fot.: Piotr Przeszlo, fotolia.com
  • dla kogo? 
    284
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Podczas zajęć w terenie dzieci poznają młode osobniki drzew i uczą je systematyzować. Fot.: joda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    225
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Na podstawie odgłosów ptaków dzieci uczą się rozróżniania niektórych gatunków. Fot.: Michael Ushakov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    413
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci na podstawie szyszek, gałązek i kształtu drzewa uczą się, jak porównywać porównywać i rozpoznawać iglaki. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    227
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia przybliżają dzieciom specyfikę roślin żyjących w zbiornikach wodnych. Fot.: emer, fotolia.com
  • dla kogo? 
    252
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia prowadzone w terenie pozwalają poznać dzieciom pająki i rodzaje ich sieci. Fot.: gucio_55, fotolia.com
  • dla kogo? 
    278
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci w trakcie spaceru po lesie poznają zwierzęta i rośliny, jakie można spotkać na ścieżce. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    265
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Jak żyją mrówki, gdzie lokalizowane są mrowiska, czym się różnią i co jedzą? Ta karta jest propozycją zajęć terenowych, w czasie których dzieci będą mogły z bliska przyjrzeć się tym zwierzętom. Fot.: Stana, fotolia.com
  • dla kogo? 
    219
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Karta ma na celu zapoznanie dzieci z pospolitymi gatunkami roślin podczas zajęć terenowych. Fot.: Paul Hill, fotolia.com
  • dla kogo? 
    589
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Karta przybliża uczniom zagadnienia dotyczące kowala bezskrzydłego. Fot.: Pavel Losevsky, fotolia.com
  • dla kogo? 
    352
    Przyroda 
    dodano: 17-01-2015
    Zajęcia z kartą pracy przybliżają dzieciom charakterystykę wierzchniej warstwy skorupy ziemskiej. Fot.: Jerzy Opoka, fotolia.com
  • dla kogo? 
    342
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Karta przybliża uczniom wiedzę na temat organizmów żyjących w liściach drzew. Zajęcia prowadzone w terenie nastawione są na zadania praktyczne. Fot.: Sergey JAkovlev, fotolia.com
  • dla kogo? 
    481
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Karta przybliża dzieciom świat zwierząt żyjących w glebie. Fot.: Vinicius Tupinamba, fotolia.com
  • dla kogo? 
    284
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Karta przybliża uczniom rodzaje bezkręgowców mieszkających w różnych częściach miejskiego parku. Fot.: Vasyl Aleksuyk, fotolia.com
  • dla kogo? 
    266
    Biologia 
    dodano: 17-01-2015
    Karta pracy poświęcona pnączom, przeznaczona do wykonania podczas zajęć terenowych. Fot.: Mauro Rodrigues, fotolia.com
  • dla kogo? 
    243
    Biologia 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja poświęcona przedstawieniu procesu ewolucji na Ziemi i porównaniu cech życia roślin i zwierząt. Fot.: Elenathewise, fotolia.com
  • dla kogo? 
    255
    Biologia 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja służy zachęceniu młodzieży do aktywnego działania na rzecz przyrody. Fot.: Elenathewise, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij