1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Borsuk
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    298
    Historia i społeczeństwo 
    dodano: 23-02-2015
    Celem lekcji jest wprowadzenie uczniów klas 4-6 w zagadnienia związane z klimatem i jego zmianami. Fot. Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    343
    Biologia 
    dodano: 23-02-2015
    Lekcja służy zachęceniu uczniów do racjonalnego gospodarowania odpadami i zapoznania ich z zasadą 3R. Fot. Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    373
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-02-2015
    Lekcja terenowa służy zapoznaniu dzieci z różnymi gatunkami roślin występujących w ich najbliższym otoczeniu. Fot. Pavel Losevsky, fotolia.com
  • dla kogo? 
    517
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-02-2015
    Lekcja przybliża uczniom zagadnienia związane z szeroko rozumianą wodą w środowisku. Fot.: Przemyslaw Koroza, fotolia.com
  • dla kogo? 
    400
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-02-2015
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie różnych gatunków ptaków zamieszkujących miasto, ich zwyczajów, napotykanych przez nie zagrożeń, a także różnych metod badawczych stosowanych przez ornitologów podczas obserwowania ptaków. Fot.: Kerioak, fotolia.com
  • dla kogo? 
    342
    Przyroda 
    dodano: 19-02-2015
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie znaczenia owadów oraz ich przystosowań do życia w środowisku na przykładzie motyli. Fot.: Reena, fotolia.com
  • dla kogo? 
    342
    Biologia 
    dodano: 11-02-2015
    Program edukacji ekologicznej dla szkół gimnazjalnych w gminie Milicz wprowadzony w 2012r. Program edukacji ekologicznej został opracowany zgodnie z podstawą programową. Może być realizowany w ramach zajęć dydaktycznych „Ekologia’ lub zajęć pozalekcyjnych- Koła Ekologicznego. Program powinien być prowadzony przez nauczycieli różnych przedmiotów: biologii, geografii i chemii. Określono liczbę godzin na trzyletni cykl kształcenia.
  • dla kogo? 
    604
    Przyroda 
    dodano: 11-02-2015
    Program edukacji ekologicznej dla szkoły podstawowej w klasach 4-6 w Gminie Milicz. Program edukacji ekologicznej został opracowany zgodnie z podstawą programową. Może być realizowany w ramach zajęć dydaktycznych „Ekologia” lub zajęć pozalekcyjnych Koła Ekologicznego. Program określa liczbę godzin na trzyletni cykl kształcenia. Program realizowany jest w ramach dodatkowego przedmiotu -ekologia od 2012r.
  • dla kogo? 
    471
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-02-2015
    Na zajęciach dzieci poznają różnorodność w wyglądzie drzew iglastych i doskonalą umiejętność obserwowania przyrody. Celem zajęć jest obserwowanie różnych gatunków drzew iglastych występujących w naszych lasach oraz poznanie cech pozwalających rozróżnić poszczególne gatunki.
  • dla kogo? 
    329
    Chemia 
    dodano: 10-02-2015
    Karta pracy służy zapoznaniu uczniów z rodzajem substancji chemicznych znajdujących się w owocach kasztanowca. Fot.: joda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    296
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-02-2015
    Karta praca przy pomocy wyrazu artystycznego, przybliża dzieciom charakterystyczne cechy wizualne kasztanowca. Fot.: RCH, fotolia.com
  • dla kogo? 
    303
    Biologia 
    dodano: 10-02-2015
    Karta pracy zapoznaje uczniów z rolą destruentów w obiegu materii w ekosystemie. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    296
    Biologia 
    dodano: 10-02-2015
    Karta pracy przybliża uczniom rodzaj organizmów żyjących w zmurszałym pniu. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    364
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-01-2015
    Zajęcia służą wzbudzeniu wśród dzieci zainteresowania obserwacją przyrody, a także mają na celu przybliżenie maluchom zagadnień związanych z motylami. Fot.: Valeriy Kirsanov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    358
    Przyroda 
    dodano: 22-01-2015
    Lekcja ma na celu wzbudzenie zainteresowania prowadzeniem obserwacji przyrodniczych, a także różnorodnością gatunkową otaczającej nas przyrody. Fot.: Przemysław Koroza, fotolia.com
  • dla kogo? 
    417
    Biologia 
    dodano: 22-01-2015
    Dzięki tej lekcji uczniowie zdobędą niezbędną wiedzę do rozpoznawania najważniejszych gatunków płazów. Fot.: R-Andreas, fotolia.com
  • dla kogo? 
    345
    Biologia 
    dodano: 22-01-2015
    Lekcja rozwija umiejętności rozpoznawania roślin, ze szczególnym naciskiem na rośliny wodne. Fot.: emer, fotolia.com
  • dla kogo? 
    496
    Biologia 
    dodano: 22-01-2015
    Lekcja w trakcie zajęć kameralnych i terenowych przybliża uczniom zagadnienia związane z bioróżnorodnością. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-554 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij