1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Ranking aktywności szkół  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    759
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Praca z kartą przybliży uczniom zasady obserwacji ptaków. Fot.: Dmitry Naumov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    400
    Język polski 
    dodano: 19-01-2015
    Karta służy przybliżeniu uczniom zagadnień związanych z ptakami wodnymi. Fot.: Michael Tieck, fotolia.com
  • dla kogo? 
    445
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta uczy rozpoznawania ptaków po ich odgłosach. Fot.: bertys30, fotolia.com
  • dla kogo? 
    382
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta pozwala pobawić się w skorupkowego detektywa, każdy uczeń analizując materiały zawarte w karcie i te znalezione w terenie, będzie mógł spróbować określić gatunek ptaka, który zostawił ślady. Fot.: flafabri, fotolia.com
  • dla kogo? 
    369
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Przyglądając się uważniej ptakom można dostrzec ciekawe różnice. W ich usystematyzowaniu pomoże niniejsza karta pracy. Fot.: Maksym Gorpenyuk, fotolia.com
  • dla kogo? 
    18434
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karty pracy uczą, jak wyznaczyć kierunki świata z wykorzystaniem przedmiotów z naszego otoczenia. Fot.: Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    487
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia z kartą pracy przybliżają dzieciom zagadnienia związane ze wstężykiem gajowym - gatunkiem ślimaka. Fot.: Piotr Przeszlo, fotolia.com
  • dla kogo? 
    767
    Biologia 
    dodano: 19-01-2015
    W trakcie zajęć uczniowie poznają metody wykrywania witaminy C w różnego rodzaju owocach. Fot.: Andrea Wilhelm, fotolia.com
  • dla kogo? 
    478
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia uczą dzieci, jakie rodzaje kwiatów można spotkać wiosną we własnym otoczeniu. Fot.: gucio_55, fotolia.com
  • dla kogo? 
    504
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Podczas zajęć z kartą pracy dzieci dowiedzą się, jak rozpoznać chore drzewo na podstawie porostów i anatomii gałązek. Fot.: Ales Nowak, fotolia.com
  • dla kogo? 
    399
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci zapoznają się z charakterystycznymi cechami populacji ślimaków, podczas zajęć terenowych. Fot.: Piotr Przeszlo, fotolia.com
  • dla kogo? 
    339
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Podczas zajęć w terenie dzieci poznają młode osobniki drzew i uczą je systematyzować. Fot.: joda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    287
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Na podstawie odgłosów ptaków dzieci uczą się rozróżniania niektórych gatunków. Fot.: Michael Ushakov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    573
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci na podstawie szyszek, gałązek i kształtu drzewa uczą się, jak porównywać porównywać i rozpoznawać iglaki. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    294
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia przybliżają dzieciom specyfikę roślin żyjących w zbiornikach wodnych. Fot.: emer, fotolia.com
  • dla kogo? 
    314
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia prowadzone w terenie pozwalają poznać dzieciom pająki i rodzaje ich sieci. Fot.: gucio_55, fotolia.com
  • dla kogo? 
    339
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Dzieci w trakcie spaceru po lesie poznają zwierzęta i rośliny, jakie można spotkać na ścieżce. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    361
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Jak żyją mrówki, gdzie lokalizowane są mrowiska, czym się różnią i co jedzą? Ta karta jest propozycją zajęć terenowych, w czasie których dzieci będą mogły z bliska przyjrzeć się tym zwierzętom. Fot.: Stana, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij