BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    796
    Biologia 
    dodano: 01-06-2015
    Poznawanie walorów przyrodniczych i historycznych regionu Doliny Baryczy, pobudzanie zainteresowań dotyczących miejsca zamieszkania.
  • dla kogo? 
    4013
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Test na konkurs przyrodniczy. Zawiera mi. pytania dotyczące rozpoznawania ryb z Doliny Baryczy oraz inne z zakresu przyrody klas IV - VI.
  • dla kogo? 
    3511
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Uczeń zna składniki pogody, rozpoznaje przyrządy do pomiaru, rozumie proces obiegu wody w przyrodzie, odczytuje dane z wykresu
  • dla kogo? 
    703
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Karta pracy do wykorzystania na lekcjach przyrody lub zajęciach dodatkowych. Można zmienić nazwy miejscowości na położone w pobliżu. Wymagana mapa Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1519
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 31-05-2015
    Uwrażliwianie na potrzebę dbania o naszą planetę - ziemia.
  • dla kogo? 
    26350
    Przyroda 
    dodano: 31-05-2015
    Program zajęć koła przyrodniczego dla uczniów kl.6 rozwijających kluczowe umiejętności
  • dla kogo? 
    1336
    Przyroda 
    dodano: 31-05-2015
    Uczeń dokonuje charakterystyki ssaków - sposoby odżywiania, rodzaj schronienia, wielkość.
  • dla kogo? 
    1013
     
    dodano: 31-05-2015
    Uczniowie wykonują plakat z informacjami, które znaleźli w internecie oraz własnymi wiadomościami na temat ich miejscowości
  • dla kogo? 
    789
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-05-2015
    Dzieci przy pomocy lup obserwują zwierzęta i rośliny na wiosennej łące.
  • dla kogo? 
    815
    Przyroda 
    dodano: 27-05-2015
    * Zapoznanie z głównymi gatunkami roślin na łąkach Doliny Baryczy, * Rozwijanie umiejętności rozpoznawania gatunków przy pomocy atlasu do przyrody i okazów naturalnych,
  • dla kogo? 
    1095
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-05-2015
    wychowankowie/uczniowie zapoznają się z historią mandali i jej znaczeniem dla kultury i świata oraz wypełniają różnymi technikami plastycznymi mandale z rysunkami zwierząt i roślin spotykanych na obrzarze Doliny Baryczy, a także z elemantami architektury Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    2340
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-05-2015
    Scenariusz zajęć wychowania przedszkolnego dla dzieci 4,5,6-letnich. Słuchanie opowiadania L. Łącz "Malwa" połączone z oglądaniem nasion warzyw i kwiatów ogrodowych. Wysiew nasion.
  • dla kogo? 
    1471
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-05-2015
    Jest to propozycja czterech sytuacji edukacyjnych, które można przeprowadzić z najmłodszymi dziećmi w terenie lub z wykorzystaniem materiału przyrodniczego w przedszkolu. Zabawy te umożliwiają dzieciom badanie, obserwowanie, porównywanie, obcowanie z przyrodą, czyli naukę przez działanie i bezpośredni kontakt. Jednym słowem jest to coś, co dzieci lubią najbardziej i dzięki temu zapamiętują na długo.
  • dla kogo? 
    2080
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-05-2015
    karta pracy dla uczniów 1-3 SP,wykorzystać ją można podczas zajęć na łące w terenie oraz klucz odpowiedzi do zadań w karcie pracy.
  • dla kogo? 
    943
    Matematyka 
    dodano: 10-05-2015
    Podczas zajęć terenowych, ucz. obserwowali środowisko naturalne stawów Trzcieliny i lasu wokół wsi Huta oraz dokonywali pomiarów. Głównym celem tych zajęć było rozpoznawanie zaobserwowanych okazów roślin i zwierząt występujących na danym terenie, wykonywanie obliczeń dotyczących: skali, czasu, odległości, wysokości, określania kierunków świata. Zapoznali z także z zasobami lasu i gospodarką leśną prowadzoną przez Nadleśnictwo. Obserwowali gniazdo bociana czarnego, jedynego na naszym terenie.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-638 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij