1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    437
    Geografia 
    dodano: 27-02-2015
    Celem zajęć jest przedstawienie i/lub poszerzenie wiedzy uczniów o kampaniach społecznych na przykładzie działań ekologicznych. Fot.: kristian sekulic, fotolia.com
  • dla kogo? 
    457
    Historia i społeczeństwo 
    dodano: 27-02-2015
    Scenariusz jest propozycją ciekawej gry, która przybliża dzieciom zagadnienia związane z wodą na świecie, w trakcie 4 godzinnych zajęć. Fot.: Andrey Armyagov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    508
    Geografia 
    dodano: 27-02-2015
    Zajęcia przeprowadzone w postaci ciekawej 4 godzinnej gry przybliżają uczniom szeroko pojęte zagadnienia związane z wodą na świecie. Fot.: Andrey Armyagov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    841
    Biologia 
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja ma na celu zapoznanie uczniów ze środowiskami wodnymi w najbliższym otoczeniu, ich właściwościami fizyko-chemicznymi i zamieszkującymi je organizmami. Fot.: Andrejs Pidjass, fotolia.com
  • dla kogo? 
    398
    Geografia 
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja ma poszerzyć wiedzę na temat produkcji żywności w perspektywie globalnej. Fot.: Akalong Suitsuit, fotolia.com
  • dla kogo? 
    409
    Biologia 
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja ma na celu uświadomienie uczniom, że zmiany klimatu powodowane przez emisje gazów cieplarnianych są faktem, a skala skutków zmian klimatu wpływa na życie ludzi na całym świecie. Fot.: Calin Tatu, fotolia.com
  • dla kogo? 
    414
    Etyka  
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja służy zwiększeniu świadomości na temat konsumpcjonizmu dzisiejszego świata i wpływu tego zjawiska na środowisko. Zajęcia skierowane są dla młodzieży szkół gimnazjalnych i średnich. Fot.: Pavel Losevsky, fotolia.com
  • dla kogo? 
    404
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 27-02-2015
    Zajęcia poszerzają wiedzę na temat roli zakupów i konsumpcji oraz ich wpływie na środowisko. Fot.: Pavel Losevsky, fotolia.com
  • dla kogo? 
    428
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja służy wzmocnieniu świadomości dzieci w zakresie konsumpcjonizmu i świadomego recyklingu. Fot.: diego cervo, fotolia.com
  • dla kogo? 
    349
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 27-02-2015
    Lekcja ma na celu zapoznanie uczestników zajęć z problematyką powiązań ekonomicznych, społecznych i kulturowych pomiędzy Globalnym Południem a Globalną Północą. Fot.: Paul Hill, fotolia.com
  • dla kogo? 
    389
    Biologia 
    dodano: 23-02-2015
    Karta pracy ma na celu zwrócenie uwagi uczniów na charakterystykę dębów. Fot.: ptrk, fotolia.com
  • dla kogo? 
    368
    Historia i społeczeństwo 
    dodano: 23-02-2015
    Celem lekcji jest wprowadzenie uczniów klas 4-6 w zagadnienia związane z klimatem i jego zmianami. Fot. Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    416
    Biologia 
    dodano: 23-02-2015
    Lekcja służy zachęceniu uczniów do racjonalnego gospodarowania odpadami i zapoznania ich z zasadą 3R. Fot. Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    475
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-02-2015
    Lekcja terenowa służy zapoznaniu dzieci z różnymi gatunkami roślin występujących w ich najbliższym otoczeniu. Fot. Pavel Losevsky, fotolia.com
  • dla kogo? 
    607
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-02-2015
    Lekcja przybliża uczniom zagadnienia związane z szeroko rozumianą wodą w środowisku. Fot.: Przemyslaw Koroza, fotolia.com
  • dla kogo? 
    474
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-02-2015
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie różnych gatunków ptaków zamieszkujących miasto, ich zwyczajów, napotykanych przez nie zagrożeń, a także różnych metod badawczych stosowanych przez ornitologów podczas obserwowania ptaków. Fot.: Kerioak, fotolia.com
  • dla kogo? 
    421
    Przyroda 
    dodano: 19-02-2015
    Scenariusz umożliwia uczniom poznanie znaczenia owadów oraz ich przystosowań do życia w środowisku na przykładzie motyli. Fot.: Reena, fotolia.com
  • dla kogo? 
    413
    Biologia 
    dodano: 11-02-2015
    Program edukacji ekologicznej dla szkół gimnazjalnych w gminie Milicz wprowadzony w 2012r. Program edukacji ekologicznej został opracowany zgodnie z podstawą programową. Może być realizowany w ramach zajęć dydaktycznych „Ekologia’ lub zajęć pozalekcyjnych- Koła Ekologicznego. Program powinien być prowadzony przez nauczycieli różnych przedmiotów: biologii, geografii i chemii. Określono liczbę godzin na trzyletni cykl kształcenia.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-601 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij