1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    249
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-10-2014
    Przekazuję mój pomysł na naukę czystości i nawyku sprzątania. Można założyć w szkole Drużynę Tropicieli Śmieciuchów, która będzie karać śmieciuchy mandatami.
  • dla kogo? 
    947
    Przyroda 
    dodano: 07-10-2014
    Sprawdź ile wiesz o owadach i rozwiąż nasz test. Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania - przyjedź do Rodzinnego Parku Przygód Górecznik i odpowiedzi poszukaj wśród wielkich figur owadów i tablic informacyjnych o nich.
  • dla kogo? 
    304
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-10-2014
    Materiał pomocniczy do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w Izbie przyrodniczo-leśnej "Ogrodówka", w której wykonano ekspozycję dydaktyczną pod wspólnym hasłem "Spotkanie z lasem" pod przewodnictwem Barbary Czołnik
  • dla kogo? 
    306
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 01-10-2014
    Karta pracy o owadach dla klas I-III szkoły podstawowej. Do wykorzystania na zajęciach po lekcji "Owadzi mikrokosmos" w Rodzinnym Parku Przygód Górecznik.
  • dla kogo? 
    420
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 25-09-2014
    Zabawa w podchody, zadaniem uczestników jest odnalezienie skarbu. Uczestnicy wybierają się w teren z osoba prowadzącą zajęcia i ze wskazówkami, jak odnaleźć skarb. Tematyka zabawy jest historyczno - krajoznawcza. Dzięki niej poznajemy okolicę i jej historię.
  • dla kogo? 
    347
    Przyroda 
    dodano: 25-09-2014
    Zabawa w podchody na terenie ścieżki przyrodniczej Stawy Krośnickie. Zadaniem uczestników jest odnalezienie skarbu. Uczestnicy wybierają się w teren z osoba prowadzącą zajęcia i ze wskazówkami, jak odnaleźć skarb. Tematyka zabawy jest krajoznawcza. Dzięki niej poznajemy okolicę i jej walory przyrodnicze.
  • dla kogo? 
    4069
    Przyroda 
    dodano: 04-09-2014
    Scenariusz lekcji do klasy IV. Uczniowie doskonalą umiejętność określania kierunków geograficznych na mapie i w terenie.
  • dla kogo? 
    333
    Język polski 
    dodano: 03-09-2014
    Uczniowie zbierają informacje, zdjęcia na temat miejscowości, w której mieszkają. Lekcja jest oparta na metodzie projektu.
  • dla kogo? 
    351
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-09-2014
  • dla kogo? 
    376
    Przyroda 
    dodano: 03-09-2014
    Celem wycieczki jest poznanie bogactwa przyrodniczego P.K. "Dolina Baryczy". Karta pracy pozwala na aktywny odbiór wiadomości na temat pomników przyrody, środowska leśnego i wodnego, roślin, ptaków i zwierząt zamieszkujących PK "Dolina Baryczy". Uczniowie obserwując środowisko przyrodnicze zapisują swoje spostrzeżenia i weryfikują zebrane informacje.
  • dla kogo? 
    873
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-09-2014
    Zagadki mogą być przydatne nie tylko, podczas lekcji przyrody w klasach I-III, ale także można je wykorzystać podczas wyjścia z klasą do parku.
  • dla kogo? 
    519
    Przyroda 
    dodano: 03-09-2014
    Scenariusz zajęć terenowych nad stawem lub innym zbiornikiem wodnym.
  • dla kogo? 
    402
    Biologia 
    dodano: 03-09-2014
    Spacer rekreacyjny po kompleksie pałacowo-parkowym przybliżający walory przyrodnicze, historyczne wewnątrz i na zewnątrz pałacu.
  • dla kogo? 
    326
    Biologia 
    dodano: 02-09-2014
    Zajęcia na technikę
  • dla kogo? 
    1895
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Praktyczne posługiwanie się planem miasta na podstawie planu Milicza
  • dla kogo? 
    1405
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Konkurs przeznaczony dla uczniów klas IV-VI SP zainteresowanych ptakami.
  • dla kogo? 
    1050
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Scenariusz i karta pracy zostały opracowane na potrzeby wycieczki do Rezerwatu Wydymacz przy Nadleśnictwie Antonin
  • dla kogo? 
    3018
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Uczniowie wypełniają dwustronną kartę pracy, która mobilizuje do uważnego oglądania filmu "Rytmy natury w Dolinie Baryczy" autorstwa Artura Homana

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij