1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Pod lupą
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    260
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-12-2017
    Na zajęciach dzieci dowiadują się, w jaki sposób przygotowujemy się do zimy. Zapoznają się ze słowem spiżarnia, zapasy. Poznają owoce i warzywa, z których słynie Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    218
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-12-2017
    Zabawy teatralne mające na celu rozwijanie świadomości ekologicznej oraz dbałości o środowisko leśne.
  • dla kogo? 
    178
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Kształtowanie umiejętności prowadzenia obserwacji, zauważanie zmian zachodzących w przyrodzie,dostarczanie wiadomości o środowisku przyrodniczym, uwrażliwianie na piękno przyrody.
  • dla kogo? 
    325
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-12-2017
    Opowiadanie nauczycielki o kropli wody mieszkającej w Dolinie Baryczy , ilustrowanie historyjką obrazkową; wykonanie doświadczenia z parą wodną.
  • dla kogo? 
    302
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2017
    Poruszana tematyka ma pomóc dziecku zrozumieć otaczającą nas przestrzeń i jej funkcjonowanie. Dzieci poprzez atmosferę zabawy i tworzenia poznają podstawowe zagadnienia z architektury i urbanistyki oraz majsterkowania. Dzieci poznają cechy architektury regionalnej, charakterystycznej dla Doliny Baryczy, poznają i uczą się nazywać podstawowe różnice pomiędzy urbanistyką wsi i miast.
  • dla kogo? 
    20
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2017
    Celem zajęć, jest budowanie świadomości społecznej i kształcenie wrażliwości młodych ludzi na jakość otoczenia z wykorzystaniem wiedzy i niektórych praktycznych umiejętnościach z zakresu architektury i urbanistyki.
  • dla kogo? 
    253
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Podczas wycieczki do parku przedszkolacy prowadzą obserwacje dotyczące zmian zachodzących w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    203
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 06-12-2017
    Zapoznanie się z charakterystycznymi cechami zwierząt ich zachowaniem i zwyczajami oraz ze sposobami przygotowania się do zimy
  • dla kogo? 
    224
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-12-2017
    SZKOŁA FILIALNA W GORZYCACH MAŁYCH. Uczniowie klasy I w ramach zajęć lekcyjnych zapoznali się z terenem najbliższej okolicy. Świetnym, ku temu sposobem okazały się puzzle, które wszyscy układali z wielkim zaangażowaniem.
  • dla kogo? 
    136
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Głównym celem zajęć przeprowadzonych w grupie przedszkolaków było poznanie pospolitych gatunków zwierząt w Dolinie Baryczy oraz sposoby ich dokarmiania.
  • dla kogo? 
    310
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Przeprowadzone zajęcia w grupie 5,6 latków miały na celu: kształtowanie opiekuńczej postawy dzieci wobec ptaków, rozpoznawanie i nazywanie wybranych gatunków ptaków zimujących w Dolinie Baryczy oraz wdrażanie do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy.
  • dla kogo? 
    174
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 30-11-2017
    Karta pracy na zajęcia utrwalające znajomość ziół w Dolinie Baryczy (np. po obejrzeniu wystawy Zioła z Bożej apteki w Bibliotece Publicznej w Twardogórze)
  • dla kogo? 
    107
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 29-11-2017
    poziom elementarny, nauka opisywania krajobrazu na podstawie zdjęć
  • dla kogo? 
    164
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2017
    W ramach realizacji projektu „Edukacja dla Doliny Baryczy” uczniowie klasy I c uczestniczą w cyklicznych zajęciach. Celem tych zajęć jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych oraz poznawanie osobliwości przyrodniczych Doliny Baryczy. Treści realizowane są w ramach edukacji polonistycznej, przyrodniczej, plastycznej, technicznej i społecznej.
  • dla kogo? 
    116
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Uczeń potrafi prowadzić obserwację i samodzielnie wyciągać wnioski mające związek z budową ciała, miejscem występowania i trybem życia ptaków. Zna zasady ochrony i znaczenie ptaków w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    225
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Scenariusz lekcji o rozkładzie substancji, zawierający także elementy dotyczące samooczyszczania się środowiska i ochrony przyrody w najbliższym otoczeniu.
  • dla kogo? 
    218
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-11-2017
    Na zajęciach dzieci poznawały warzywa hodowane na przydomowym, ekologicznym ogródku. Następnie ugotowały zupę kremową z dyni.
  • dla kogo? 
    161
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Poznanie środowiska przyrodniczego – łąki, poznanie roślin i owadów występujących i zamieszkujących łąkę. Wycieczka na łąkę – obserwowanie przez lupę roślin i owadów zamieszkujących łąkę.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij