1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    154
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Zajęcia mają na celu rozwijanie spostrzegawczości oraz zachęcanie do wnikliwej obserwacji środowiska przyrodniczego - łąki.
  • dla kogo? 
    78
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Zajęcie przedstawia grzyby z Doliny Baryczy oraz mechanizm powstawania grzybów.
  • dla kogo? 
    79
    Wychowanie fizyczne 
    dodano: 13-06-2017
    Projekt edukacyjny-Rajd rowerowy Doliną Baryczy
  • dla kogo? 
    125
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-06-2017
    Stwarzanie dzieciom okazji do samodzielnego badania i sprawdzania swoich przypuszczeń podczas zabaw badawczych mających na celu znalezienie odpowiedzi na pytanie Co unosi się na wodzie, a co tonie? Zwrócenie uwagi na konieczność dbania o czystość jezior, stawów i rzek w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    115
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-06-2017
    Zajęcie rozwijające logiczne myślenie i mowę dzieci oraz sprawność manualną.
  • dla kogo? 
    157
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-06-2017
    Scenariusz powstał w oparciu o historie opowiadające o Sośniach i Mojej Woli zawarte w książce Bożeny Hołubki „Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy”. Przybliża on w przystępny sposób dzieciom historię miejscowości w której uczą się i mieszkają.
  • dla kogo? 
    147
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-06-2017
    Wycieczka do Mojej Woli w celu utrwalenia zabytków naszej okolicy i Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    148
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 11-06-2017
    MOJA MAŁA OJCZYZNA” W dniach 03. i 04.06. obchodziliśmy Dni Ziemi Cieszkowskiej. W związku z tym uczniowie klas trzecich uczestniczyli w zajęciach pod hasłem „Moja mała Ojczyzna”. Głównym celem zajęć było zapoznanie dzieci z regionem, w którym mieszkają. Trzecioklasiści czytali legendy związane z Cieszkowem, opisywali i wykonywali różnymi technikami herb Cieszkowa, oglądali zabytki i ciekawe miejsca w okolicy. Podsumowaniem zajęć było wykonanie gazetki tematycznej na szkolnym korytarzu.
  • dla kogo? 
    104
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-06-2017
    Uczniowie zbierają rośliny łąkowe,dokonują podziału roślin, nazywają pospolite rośliny łąkowe.Tworzą zielnik.
  • dla kogo? 
    87
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 08-06-2017
    Spacer na łąkę,zapoznanie dzieci z wyglądem łąki majowej.
  • dla kogo? 
    103
    Biologia 
    dodano: 07-06-2017
    prezentacja zawiera sposoby rozpoznawania drzew oraz kilka wybranych aplikacji do rozpoznawania drzew
  • dla kogo? 
    122
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 06-06-2017
    Wycieczka uczniów klasy V SP z Wysocka Małego w ramach Edukacji na Rzecz Doliny Baryczy Dnia 24 maja 2017 roku grupa 18 uczniów klasy V SP z Wysocka Małego pod opieką 2 nauczycieli przeprowadziła wycieczkę rowerową po Dolinie Baryczy trasą: Wysocko Małe – Janków Przygodzki – Trzcieliny – Dębnica – Górecznik – Przygodzice – Wysocko Małe. Celem wycieczki były zajęcia terenowe połączone z wypełnianiem kart pracy z użyciem pomocy naukowych w tym kompasu, map i lornetek, które dotyczyły przyrody i kultury mijanych po drodze miejsc. Ponad to rekreacja rowerowa, wdrażanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa w ruch rowerzystów i odpoczynek wraz z posiłkiem na Góreczniku. Wycieczce nie sprzyjała aura pogodowa, ale mimo trudności zajęcia były udane i pouczające dla dzieci. Zajęcia w terenie poprzedziło spotkanie informacyjne w klasie z zastosowaniem przewodników, map i Internetu, które miało miejsce przed wyjazdem.
  • dla kogo? 
    119
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2017
    17 maja 2017 roku dzieci z zerówki odbyły wycieczkę do Domu Drzewa w Wałkowej. W trakcie zajęć edukacyjnych, które odbyły się w zabytkowej wyłuszczarni nasion, dzieci dowiedziały się wielu ciekawostek na temat lasu. Następnie szukały „skarbów” w pobliskim lesie. Na zakończenie zorganizowane zostało ognisko w trakcie którego upieczono smaczne kiełbaski.
  • dla kogo? 
    97
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2017
    Scenariusz przedstawienia powstał na podstawie książki "Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy" Bożeny Hołubki. Można go wykorzystać w przedszkolu, klasach I - III i IV - VI. Opowiada o powstaniu miejscowości Sośnie.
  • dla kogo? 
    89
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2017
    Scenariusz przedstawienia "Obłęd Daniela" powstał na podstwie "Grabkowych bajań z Doliny Baryczy". Można go wykorzystać w Przedszkolu, klasach I - III, IV - VI. Wyjaśnia powstanie Mojej Woli i skąd się tam wzięły białe daniele.
  • dla kogo? 
    18
    Język polski 
    dodano: 04-06-2017
    Dnia 26 maja w naszej szkole odbyła się kolejna edycja konkursu o tytuł Mistrza Pięknego Czytania. W tym roku uczniowie zmagali się z tekstami wybranych legend z Doliny Baryczy, pochodzących z książki „Grabkowe Bajanie” Bożeny Hałubki. Tak jak i w latach ubiegłych celem konkursu było doskonalenie umiejętności głośnego czytania i rozbudzanie zainteresowań czytelniczych. Tym razem uczniowie pogłębili także wiadomości na temat legend z naszego regionu. Wszyscy uczestnicy starali się sprostać trudnym kryteriom pięknego czytania – ważne były: dykcja, intonacja, akcent zdaniowy, pauzowanie, kontakt ze słuchającymi, dobór tekstu i opanowanie tremy. Dodatkowym atutem każdego czytającego było przebranie, które symbolizowało bohaterów z legend. Dzięki nim mogliśmy zobaczyć: żabkę Sośnię, królewnę Skorynię, upiorną postać, piękną i silną Annę, drzewo-krzyż, diabła z piekieł, księcia i księżną z Mojej Woli.
  • dla kogo? 
    77
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-06-2017
    Wizyta w Szkółce Drzew " Czarny Las". Poznanie charakterystycznych drzew oraz etapów ich sadzenia.
  • dla kogo? 
    99
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-06-2017
    Sytuacja edukacyjna z zastosowaniem alternatywnych metod nauki czytania, sprzyjająca aktywizowaniu i motywowaniu dzieci do nauki czytania i pisania.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij