1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Gmina Cieszków
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    470
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-09-2014
  • dla kogo? 
    460
    Przyroda 
    dodano: 03-09-2014
    Celem wycieczki jest poznanie bogactwa przyrodniczego P.K. "Dolina Baryczy". Karta pracy pozwala na aktywny odbiór wiadomości na temat pomników przyrody, środowska leśnego i wodnego, roślin, ptaków i zwierząt zamieszkujących PK "Dolina Baryczy". Uczniowie obserwując środowisko przyrodnicze zapisują swoje spostrzeżenia i weryfikują zebrane informacje.
  • dla kogo? 
    1218
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 03-09-2014
    Zagadki mogą być przydatne nie tylko, podczas lekcji przyrody w klasach I-III, ale także można je wykorzystać podczas wyjścia z klasą do parku.
  • dla kogo? 
    657
    Przyroda 
    dodano: 03-09-2014
    Scenariusz zajęć terenowych nad stawem lub innym zbiornikiem wodnym.
  • dla kogo? 
    484
    Biologia 
    dodano: 03-09-2014
    Spacer rekreacyjny po kompleksie pałacowo-parkowym przybliżający walory przyrodnicze, historyczne wewnątrz i na zewnątrz pałacu.
  • dla kogo? 
    395
    Biologia 
    dodano: 02-09-2014
    Zajęcia na technikę
  • dla kogo? 
    2713
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Praktyczne posługiwanie się planem miasta na podstawie planu Milicza
  • dla kogo? 
    1523
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Konkurs przeznaczony dla uczniów klas IV-VI SP zainteresowanych ptakami.
  • dla kogo? 
    1242
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Scenariusz i karta pracy zostały opracowane na potrzeby wycieczki do Rezerwatu Wydymacz przy Nadleśnictwie Antonin
  • dla kogo? 
    3923
    Przyroda 
    dodano: 02-09-2014
    Uczniowie wypełniają dwustronną kartę pracy, która mobilizuje do uważnego oglądania filmu "Rytmy natury w Dolinie Baryczy" autorstwa Artura Homana
  • dla kogo? 
    743
    Przyroda 
    dodano: 01-09-2014
    Budowa i funkcjonowanie układu oddechowego człowieka. Produkty powstające podczas oddychania, choroby układu oddechowego oraz rośliny z Doliny Baryczy leczące dolegliwości układu oddechowego.
  • dla kogo? 
    1364
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-09-2014
    Scenariusz zajęć edukacyjnych dla dzieci 5,6-letnich. Do wykorzystania z prezentacją \"Jaki to ptak?Popatrz i posłuchaj\"
  • dla kogo? 
    548
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-09-2014
    Prezentacja składająca się ze zdjęć oraz nagrań głosów ptaków zwiastujących wiosnę:bocian, kukułka, skowronek i jaskółka. Można wykorzystać ze scenariuszem "Ptaki i ich gniazda". Do wykorzystania w przedszkolu lub w nauczaniu zintegrowanym
  • dla kogo? 
    648
    Przyroda 
    dodano: 01-09-2014
    Wyszukiwanie informacji o Dolinie Baryczy oraz stworzenie prezentacji multimedialnej w programie Power Point
  • dla kogo? 
    457
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 31-08-2014
    Scenariusz uroczystości obchodów Dnia wody może być przeprowadzony na różnych poziomach nauczania.W mojej szkole byli to gimnazjaliśći.Obchody możemy zrobić 22 marca, albo 21 marca w pierwszy dzień wiosny jako alternatywę dla wagarów.
  • dla kogo? 
    247
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 31-08-2014
    Na zajęciach dzieci dowiadują się co to jest karnawał. Wykonują maskę karnawałową oraz poznają zwierzęta mieszkające w lasach Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    464
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 29-08-2014
    Poznanie zagadnień związanych ze stanem i ochroną środowiska
  • dla kogo? 
    450
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 29-08-2014
    Tradycje naszego regionu. Przypomnienie uczniom tego, co dawniej się działo. Cele: •poznanie historii rodzinnej miejscowości, •pogłębianie tradycji własnego regionu i jej związków z kulturą narodu, •wzmacnianie poczucia przynależności do Małej Ojczyzny, •udział w życiu środowiska, •kształcenie postawy szacunku do dziedzictwa kulturowego, •korzystanie z dóbr kultury, •kształcenie wytrwałości w osiąganiu celów związanych z powierzonym zadaniem, •tworzenie okazji do wzajemnego poznania się

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-559 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij