1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
CIEKAWA DOLINA
dla kogo?
Bocian
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    473
    Przyroda 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja przyczynia się do postrzegania alei drzew, jako składnika otoczenia i środowiska życia dla innych organizmów podczas zajęć opartych na improwizowanym przedstawieniu. Fot.: Jen-Ny Wong, fotolia.com
  • dla kogo? 
    514
    Biologia 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja zapoznaje uczniów z pożytecznymi aspektami zadrzewień przydrożnych. Fot.: Engels, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1018
    Biologia 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja przybliża uczniom krajobrazową i kulturową wartość drzew. Fot.: gucio_55, fotolia.com
  • dla kogo? 
    489
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja przybliża zagadnienia związane ze zdrowotnością drzewa. Fot.: Adrien Roussel, fotolia.com
  • dla kogo? 
    540
    Matematyka 
    dodano: 17-01-2015
    Zapoznanie uczniów z problematyką określania wieku drzewa. Fot.: Aleksander Bolbot, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1973
    Język polski 
    dodano: 17-01-2015
    Lekcja poświęcona zapoznaniu uczniów z anatomią drzewa w tym z funkcjonowaniem jego elementów, a także metodami jego rozpoznawania w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Murat Subatli, fotolia.com
  • dla kogo? 
    603
    Matematyka 
    dodano: 15-01-2015
    Postrzeganie drzewa, jako organizmu, składnika otoczenia i środowiska życia dla innych. Fot.: auremar, fotolia.com
  • dla kogo? 
    3190
    Przyroda 
    dodano: 15-01-2015
    Dzieci uczą się rozpoznawania gatunków drzew przy pomocy liści i owoców. Fot.: Tomasz Trojanowski, fotolia.com
  • dla kogo? 
    568
    Przyroda 
    dodano: 15-01-2015
    Lekcja przybliża dzieciom funkcje poszczególnych części drzewa i uczy, jak rozpoznawać gatunki z pomocą liści. Fot.: Sergey Petrov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    925
    Przyroda 
    dodano: 15-01-2015
    Uczniowie nauczą się rozpoznawać gatunki drzew na podstawie liści. Fot.: Tomasz Trojanowski, fotolia.com
  • dla kogo? 
    2023
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-01-2015
    Lekcja przybliża dzieciom zagadnienia związane z drzewami, w tym z organizmami, jakie w nich żyją. Fot.: Paweł Wacławik, ptaki.info.pl
  • dla kogo? 
    498
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 15-01-2015
    Przedstawienie znaczenia drzew w życiu zwierząt podczas zajęć kameralnych i terenowych. Fot.: Ornitolog82, fotolia.com
  • dla kogo? 
    561
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    zapoznanie z warunkami i sposobem hodowli karpia w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej PK "Dolina Baryczy" Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    524
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Zapoznanie uczniów z problemem łączenia ochrony środowiska z gospodarką rybacką w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy" Fot.: Krzysztof Ostrowski, ptaki.info.pl
  • dla kogo? 
    907
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie różnorodności łańcuchów pokarmowych stawów rybackich w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    660
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie właściwości fizykochemicznych wody w stawie w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Dima, fotolia.com
  • dla kogo? 
    573
    Geografia 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie roli stawów jako miejsca niezbędnego dla bioróżnorodności w trakcie jednodniowej wycieczki do PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    548
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie warunków życia organizmów wodnych zimą w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Luca Zanella, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-619 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij