O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Ssaczy quiz bóbr
dla kogo?
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Wiosna w lesie - leśne poszukiwania pierwszych oznak wiosny

Oferta Ośrodków, Autor: Magdalena Wieczorek , Centrum Edukacji LKP "Lasy Doliny Baryczy"- "Dom Drzewa"
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

Zajęcia maja na celu uświadomienie uczestnikom, jak zmienia się świat przyrody wraz z nastaniem przedwiośnia i wiosny. Głównym zagadnieniem spotkania edukacyjnego jest wiosna w lesie oraz jej pierwsze oznaki. Uczniowie poznają pierwsze wiosenne rośliny pojawiające się środowisku leśnym oraz dowiadują się, co wiosną dzieje się w życiu zwierząt. Po części wykładowej i warsztatowej następuje wyprawa do lasu w poszukiwaniach wiosennej aury.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
3x45 min. od 10 do 50 osób 0 zł/grupa sezonowe:
luty-kwiecień,
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Wycieczka do lasu z lupami i lornetkami, możliwość organizacji ogniska
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych
    Treści nauczania:
    Dziecko rozpoznaje i nazywa zjawiska atmosferyczne charakterystyczne dla poszczególnych pór roku; podejmuje rozsądne decyzje i nie naraża się na niebezpieczeństwo wynikające z pogody, np. nie stoi pod drzewem w czasie burzy, nie zdejmuje czapki w mroźną pogodę
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Ukształtowanie systemu wiadomości i umiejętności potrzebnych dziecku do poznawania i rozumienia świata, radzenia sobie w codziennych sytuacjach oraz do kontynuowania nauki w klasach IV-VI szkoły podstawowej.
    Treści nauczania:
    Uczeń wyjaśnia zależność zjawisk przyrody od pór roku
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij