1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Gęś
dla kogo?
Wiosenna łąka
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    818
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Przeprowadzone zajęcia w grupie 5,6 latków miały na celu: kształtowanie opiekuńczej postawy dzieci wobec ptaków, rozpoznawanie i nazywanie wybranych gatunków ptaków zimujących w Dolinie Baryczy oraz wdrażanie do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy.
  • dla kogo? 
    506
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 30-11-2017
    Karta pracy na zajęcia utrwalające znajomość ziół w Dolinie Baryczy (np. po obejrzeniu wystawy Zioła z Bożej apteki w Bibliotece Publicznej w Twardogórze)
  • dla kogo? 
    309
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 29-11-2017
    poziom elementarny, nauka opisywania krajobrazu na podstawie zdjęć
  • dla kogo? 
    396
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2017
    W ramach realizacji projektu „Edukacja dla Doliny Baryczy” uczniowie klasy I c uczestniczą w cyklicznych zajęciach. Celem tych zajęć jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych oraz poznawanie osobliwości przyrodniczych Doliny Baryczy. Treści realizowane są w ramach edukacji polonistycznej, przyrodniczej, plastycznej, technicznej i społecznej.
  • dla kogo? 
    325
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Uczeń potrafi prowadzić obserwację i samodzielnie wyciągać wnioski mające związek z budową ciała, miejscem występowania i trybem życia ptaków. Zna zasady ochrony i znaczenie ptaków w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    611
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Scenariusz lekcji o rozkładzie substancji, zawierający także elementy dotyczące samooczyszczania się środowiska i ochrony przyrody w najbliższym otoczeniu.
  • dla kogo? 
    500
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-11-2017
    Na zajęciach dzieci poznawały warzywa hodowane na przydomowym, ekologicznym ogródku. Następnie ugotowały zupę kremową z dyni.
  • dla kogo? 
    347
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Poznanie środowiska przyrodniczego – łąki, poznanie roślin i owadów występujących i zamieszkujących łąkę. Wycieczka na łąkę – obserwowanie przez lupę roślin i owadów zamieszkujących łąkę.
  • dla kogo? 
    1184
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Kształtowanie właściwego stosunku do środowiska przyrodniczego. Zapoznanie dzieci z fazami rozwoju motyla.
  • dla kogo? 
    461
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W piątek 20 października po zajęciach lekcyjnych uczniowie szkoły filialnej uczestniczyli w warsztatach plastycznych pod hasłem „ Barwy jesieni”. Głównymi celami tych zajęć było zachęcanie do twórczej ekspresji, rozwijanie wyobraźni plastycznej dzieci poprzez twórczą interpretację przyrody, pobudzanie i rozwijanie wyobraźni i uzdolnień plastycznych.Uczniowie wykorzystali wcześniej zebrane kolorowe liście do wykonania swoich jesiennych prac, które przedstawiały lwa i jeża. Wszyscy uczestnicy pracowali z ogromnym zaangażowaniem czego wynikiem były piękne kolorowe prace.
  • dla kogo? 
    314
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W czwartek 19 października uczniowie klasy II podczas zajęć przygotowali warzywną sałatkę. Klasa wypełniła się zapachami warzyw i przypraw. Każdy z uczniów z wielkim zapałem obierał i kroił marchewki, ziemniaki, jajka, ogórki. Podczas pracy ujawniły się kulinarne talenty. Po zakończonej pracy nastąpiła długo wyczekiwana degustacja przyprawionych zgodnie z indywidualnymi gustami sałatek. Wszystkie dzieci zgodnie stwierdziły, że ich dzieła są przepyszne.
  • dla kogo? 
    563
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 27-10-2017
    Rajd rowerowy z Chynowej do Dębnicy. Zapoznanie z rodzajami szlaków turystycznych i ich oznakowaniem. Ukazanie walorów najbliższej okolicy - pomniki przyrody, unikalne obiekty leżące na terenie Obszaru Natura 2000 Dolina Baryczy. Promowanie zdrowego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Podsumowanie rajdu - zaznaczanie na mapce pokonanej trasy oraz najważniejszych punktów.
  • dla kogo? 
    407
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2017
    Na zajęciu dzieci zapoznały się krążeniem wody w przyrodzie.Obejrzały film na temat powstawania deszczu, a następnie wykonały doświadczenie dotyczące skraplania się wody.
  • dla kogo? 
    476
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Uczniowie pracując w grupie poznają swój region, między innymi formy ochrony przyrody w najbliższej okolicy. Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy oraz planowania wycieczki, a także wspólnej pracy.
  • dla kogo? 
    485
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy i legendy oraz sprawdza znajomość kierunków świata. Uczniowie mogą pracować w grupie lub indywidualnie. Do przeprowadzenia zajęć konieczna jest mapa regionu, na podstawie której uczniowie wypełniają zadania.
  • dla kogo? 
    495
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-10-2017
    Zajęcia mające na celu kształtowanie u dzieci zainteresowań przyrodniczych na podstawie zjawiska jakim jest tęcza.
  • dla kogo? 
    520
    Biologia 
    dodano: 16-10-2017
    Rozwijanie zainteresowań obejmujących dzieje, tradycje, kulturę Ziemi Milickiej i sąsiednich regionów. Zajęcia terenowe dają możliwość poszerzenia wiedzy zdobywanej na lekcjach historii, wiedzy o społeczeństwie, wiedzy o kulturze, przyrody.
  • dla kogo? 
    551
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2017
    Ważne dla naszego przedszkola jest podtrzymywanie tradycji Święta Pieczonego Ziemniaka, naszej wielkopolskiej PYRY. Święto Pieczonego Ziemniaka ma na celu przede wszystkim zintegrowanie całej społeczności przedszkolnej, poznanie historii ziemniaka. Jest imprezą organizowaną od wielu lat w naszym przedszkolu, dzięki niej promujemy aktywność dzieci i dorosłych w konkurencjach i zabawach z ziemniakami.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-619 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij