1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Żmija
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    741
    Przyroda 
    dodano: 20-06-2016
    Temat:Obszary i obiekty chronione w najbliższej okolicy- wycieczka do rezerwatu „Wydymacz”. Celem zajęć jest zdobycie informacji na temat w/w rezerwatu na podstawie informacji zawartych na tablicach umieszczonych na ścieżce przyrodniczej oraz informacji umieszczonych w izbie edukacyjnej \"Ogrodówka\"
  • dla kogo? 
    805
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-06-2016
    Cele lekcji: uprawa własnego ogródka, rola i znaczenie dla wzrostu rozwoju Doliny Baryczy w harmonii z naturalną przyrodą, - znaczenie uprawy roślin w ich naturalnym środowisku bez działania nawozów i oprysków chemicznych, - uzyskanie z własnej uprawy ekologicznych warzyw, - zapoznanie z pracami wykonanymi na działce, - zapoznanie z narzędziami ogrodniczymi i ich rolą, - wyrabianie szacunku dla pracy innych ludzi, - zdobywanie wiedzy na temat roli działki w życiu człowieka.
  • dla kogo? 
    678
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-06-2016
    Praca pszczelarza i produkcja miodu.
  • dla kogo? 
    553
    Przyroda 
    dodano: 14-06-2016
    Karta pracy zawierająca zadania przyrodnicze do wykonania w terenie
  • dla kogo? 
    798
    Biologia 
    dodano: 14-06-2016
    Prezentacja powstała w ramach projektu edukacyjnego realizowanego przez uczniów gimnazjum w klasie II. Celem było przeprowadzenie wycieczek, wykonanie zdjęć, zdobycie informacji o części wielkopolskiej PK Dolina Baryczy. Prócz uczestników projektu w zadaniach wzięła udział liczna grupa uczniów ( ok. 28) z róznych klas gimnazjalnych.
  • dla kogo? 
    603
    Biologia 
    dodano: 13-06-2016
    Uczniowie sprawdzają swoją wiedzę i umiejętności z zakresu ekologii w odniesieniu do organizmów żyjących na obszarze Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    494
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-06-2016
    Poznawanie zwierząt i roślin w ich naturalnym środowisku.Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.
  • dla kogo? 
    908
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Podczas realizacji projektu uczniowie wykonują, a na zakończenie prezentują folder, plakat lub logo dotyczące segregacji odpadów.
  • dla kogo? 
    549
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Scenariusz inscenizacji do wykorzystania z okazji I Dnia Wiosny.
  • dla kogo? 
    613
    Matematyka 
    dodano: 13-06-2016
    Plik zawiera zadania konkursowe z XII przełajów, klucz odpowiedzi i dokumentację fotograficzną tegorocznego konkursu.
  • dla kogo? 
    499
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Inscenizacja ukazująca potrzebę oszczędzania nośników energii.
  • dla kogo? 
    542
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Inscenizacja ekologiczna o segregacji odpadów. do wykorzystania np. na Dzień Ziemi
  • dla kogo? 
    507
    Przyroda 
    dodano: 12-06-2016
    Kartkówka sprawdzająca wiedzę o PK "Dolina Baryczy"
  • dla kogo? 
    594
    Przyroda 
    dodano: 12-06-2016
    Zadania konkursowe dotyczące ptaków dla uczniów klas IV VI
  • dla kogo? 
    650
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-06-2016
    Krzyżówka - klasa II/ III zadanie podsumowujące wiedzę na temat Doliny Baryczy, zrealizowane po uprzednim zapoznaniu dzieci z prezentacją multimedialną i warsztatami na temat, występujących roślin, ptaków, ryb itp.
  • dla kogo? 
    1272
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-06-2016
    Dzieci z okazji Dnia Mamy i Taty zaprezentowały inscenizację pt. "Niegrzeczna żabka"
  • dla kogo? 
    431
    Religia 
    dodano: 11-06-2016
    Łatwa lekcja przypominająca sposoby dbania o naszą Ziemię oraz zapoznanie dzieci z pomnikami przyrody w Dolinie Baryczy, plus kolorowanka w załączniku dla kl. IV SP
  • dla kogo? 
    535
    Przyroda 
    dodano: 09-06-2016
    uczniowie dokonują obserwacji, posługują się skalą porostową, określają stopień zanieczyszczenia środowiska

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-601 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij