BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1477
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-11-2016
    Zajęcia matematyczne zachęcające do tworzenia samodzielnych gier- ściganek , a jednocześnie utrwalające znane atrakcje, obiekty, zabytki Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1648
    Historia 
    dodano: 13-11-2016
    Szkolne obchody święta drzewa, prezentacja gospodarki leśnej w Dolinie Baryczy, uświadomienie uczniom konieczności ochrony przyrody - głownie drzew w naszych lasach i nie tylko
  • dla kogo? 
    1054
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 07-11-2016
    Celem zajęć jest budzenie zaciekawienia otaczającym światem, Doliną Baryczy poprzez prowokowanie pytań i dostarczanie radości odkrywania oraz poznawanie środowiska przyrodniczego – podmorskiej głębiny, zapoznanie z wyglądem zwierząt i roślin charakterystycznych dla środowiska wodnego w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    3306
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2016
    W dniu 6.10.2016 r. w grupie 0 a. b, c dzieci obchodziły Dzień Rumianego Jabłuszka. W tym dniu wszyscy byli ubrani na czerwono. Dzieci śpiewały i tańczyły przy piosence „Jabłuszko rumiane”. Następnie odbyła się pogadanka na temat wartości odżywczych owoców. Następnie dzieci wspólnie smakowały jabłka przyniesione z sadów Doliny Baryczy. Na koniec wykonały kartę pracy - wyklejanie jabłka.
  • dla kogo? 
    1296
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-11-2016
    Rozpoznawanie charakterystycznych cech jesieni w Dolinie Baryczy oraz nazywanie warzyw i owoców z Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    2104
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Rozwijanie zainteresowania dzieci otaczającą nas przyrodą, darami jakie daje jesień, poznanie nazw grzybów jadalnych i trujących występujących na terenie Parku Doliny Baryczy oraz zapoznanie się z budową grzyba.
  • dla kogo? 
    4679
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Cele scenariusza jest rozwijanie aktywności i wyobraźni twórczej poprzez różnorodne wykorzystanie dyń w działalności plastyczno-technicznej, ruchowej i zdrowotnej dziecka oraz czerpanie radości ze wspólnych zabaw i działań.
  • dla kogo? 
    896
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Celem scenariusza jest rozbudzanie u ucznia zainteresowania zmianami zachodzącymi w przyrodzie w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    1324
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Uczeń Rozpoznaje pospolite drzewa i krzewy z Doliny Baryczy po ich liściach.
  • dla kogo? 
    1194
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-10-2016
    Celem scenariusza jest kształtowanie u dzieci dobrej postawy wobec środowiska naturalnego, przypomnienie na czym polega segregacja śmieci i uwrażliwienie na potrzebę dbania o czystość w Dolinie Baryczy.
  • dla kogo? 
    1181
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-10-2016
    Głównym celem zajęć jest rozwijanie zainteresowania dzieci jesienną przyrodą i wrażliwości na piękno poezji oraz rozwijanie zainteresowania dzieci miejscem w jakim mieszkają – Doliną Baryczy.
  • dla kogo? 
    1197
    Geografia 
    dodano: 18-10-2016
    Lekcja dla 1 klasy gimnazjum. W trakcie zajęć uczniowie uczą się czytać mapę, jednocześnie poznając region Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    993
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2016
    03.10.2016 odbył się w naszym przedszkolu dzień Ptaka. Dzieci zapoznały się z gatunkami ptaków, które można spotkać w naszym regionie.
  • dla kogo? 
    1278
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-10-2016
    słownik polsko-angielski
  • dla kogo? 
    2540
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 08-10-2016
    - Uczeń wyjaśnia termin: legenda, - poznaje treść legend, - rozpoznaje herb wybranej miejscowości, - opowiada treść legendy zgodnie z chronologią ukazanych w niej zdarzeń, tworzy własne prace na podstawie legend, uczy się pracy w grupie.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-641 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij