1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
Gmina Cieszków
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    12
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-10-2017
    Jesień to nie tylko kolorowe liście, spadające kasztany,ale również przepyszne owoce, zrywane z naszych pobliskich sadow. Dzieci odwiedziły sądy u p. Pochodyly. Dowiedziały się, jak wygląda całoroczna praca sadownikow, jak odpowiednio dbać o owoce i krzewy, a także poznały prawidłowy sposób zbierania jabłek i gruszek. Na zakończenie uczniowie pojechali do przetworni soków i poznały proces powstawania prawdziwych świeżo toczonych soków.
  • dla kogo? 
    113
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-10-2017
    Uczniowie klasy III Szkoły Filialnej w Gorzycach Małych uczestniczyli w ciekawej lekcji podczas której poznali gatunki grzybów rosnących na terenie Doliny Baryczy oraz przeprowadzili proste doświadczenie z drożdżami.
  • dla kogo? 
    57
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-10-2017
    SZKOŁA FILIALNA W GORZYCACH MAŁYCH „Podchody” W ostatnie dni września pogoda dopisała, dlatego korzystając z tej pięknej aury, w piątek 29 września br. uczniowie naszej szkoły z opiekunami wzięli udział w podchodach. Pierwsza grupa z przygotowanym wcześniej planem działania „uciekała”, zostawiając po drodze strzałki, ślady i zadania do rozwiązania (listy), a druga grupa z zaangażowaniem wykonywała zadania i podążała znalezionym tropem. Całej zabawie towarzyszyło wiele radości i szczęścia a śmiechom nie było końca. Radosny nastrój i dobre humory towarzyszyły wszystkim przez cały dzień.
  • dla kogo? 
    78
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 30-09-2017
    Celem zajęć, spaceru było rozwijanie zainteresowań przyrodniczych dzieci, poznawanie najbliższego środowiska oraz kształcenie percepcji wzrokowej, słuchowej i orientacji przestrzennej.
  • dla kogo? 
    89
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-09-2017
    Wycieczka do sadu w celu obserwacji zmian w przyrodzie wraz z nadejściem jesieni: dojrzewanie i zbiór jabłek, opadanie liści, poznanie różnych gatunków owoców uprawianych w sadach,zapoznanie z zawodem sadownika, zabawy na świeżym powietrzu i zakończenie wycieczki ogniskiem.
  • dla kogo? 
    115
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-09-2017
    Celem zajęć jest uświadomienie dzieciom niebezpieczeństw grożących życiu ludzi spowodowanych zanieczyszczeniem i dewastacją najbliższego środowiska przyrodniczego oraz zwrócenie uwagi dzieci na problem ochrony środowiska przez używanie wielorazowych opakowań (materiałowe siatki na zakupy, butelki wielorazowego użytku itp.);
  • dla kogo? 
    142
    Przyroda 
    dodano: 22-08-2017
    Uczniowie klasy IV wraz z nauczycielem wybrali się na lekcję w terenie. Uczniowie na pobliskich łąkach poszukiwali najczęściej występujące gatunki roślin, poszukiwali w atlasach wiadomości na ich temat oraz określali ich znaczenie dla człowieka. Lekcja przyrody w terenie, to wspaniała okazja, aby poznawać i badać świat wszystkimi zmysłami, selekcjonując zdobyte informacje i trafnie je wartościując.
  • dla kogo? 
    188
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 24-06-2017
    Autorskie materiały w j. angielskim do wykorzystania podczas lekcji lub zorganizowania warsztatów, pt."Woda w naszym życiu".
  • dla kogo? 
    188
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-06-2017
    „Królewna Skorynia” – scenariusz przedstawienia teatralnego przygotowanego pod kierunkiem pani Elżbiety Sobczyńskiej, Kamili Sujeckiej, Iwony Palko na V Przegląd Małych Form Teatralnych - Ciekawe miejsca Doliny Baryczy „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Przedstawienie powstało na podstawie legend Doliny Baryczy pt.”Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy - Królewna Skorynia autorstwa Bożeny Hołubka.
  • dla kogo? 
    164
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Spacer do pobliskiego lasu i na łąkę obserwacja przyrody za pomocą lup i lornetek; wykonanie ilustracji pt. Świat pełen kolorów kolorową kredą na asfalcie
  • dla kogo? 
    146
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Jest to propozycja zajęcia otwartego dla rodziców w grupie 4-latków, mającego na celu: uświadomienie dzieciom, że nie tylko ptaki wykluwają się z jaj; stworzenie bajki muzycznej do utworu Musorgskiego Taniec piskląt w skorupkach; wykonanie przestrzennego ptaszka z papieru;
  • dla kogo? 
    164
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Wycieczki do Gospodarstwa Pasiecznego „Gucio” państwa Kowalskich w Sośniach
  • dla kogo? 
    83
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 15-06-2017
    Poznanie produktów z certyfikatem "Dolina Baryczy poleca", nabycie umiejętności pieczenia ciasta
  • dla kogo? 
    130
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Scenariusz przedstawia wycieczkę do Kałkowskiego, gdzie dzieci zwiedzały zabytkowy wiatrak
  • dla kogo? 
    145
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2017
    Wzbogacanie słownictwa związanego z przyrodą. Las jako środowisko naturalne–warstwy lasu. Znaczenie lasu dla człowieka. Rozpoznawanie naturalnych okazów przyrodniczych. Znaczenie lasu dla człowieka.
  • dla kogo? 
    76
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 14-06-2017
    Poznanie prostych sposobów wykorzystania jabłek z Doliny Baryczy w kuchni
  • dla kogo? 
    73
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 14-06-2017
    Propozycja zajęć z wykorzystaniem owoców z Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    115
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Poznawanie i utrwalanie nazw najbliższych dzieciom łąkowych roślin przy pomocy banera na łąkę 10+ / Rośliny łąkowe Doliny Baryczy

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij