1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Pitagoras
dla kogo?
Żuraw
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    145
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-12-2017
    SZKOŁA FILIALNA W GORZYCACH MAŁYCH. Uczniowie klasy I w ramach zajęć lekcyjnych zapoznali się z terenem najbliższej okolicy. Świetnym, ku temu sposobem okazały się puzzle, które wszyscy układali z wielkim zaangażowaniem.
  • dla kogo? 
    76
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Głównym celem zajęć przeprowadzonych w grupie przedszkolaków było poznanie pospolitych gatunków zwierząt w Dolinie Baryczy oraz sposoby ich dokarmiania.
  • dla kogo? 
    183
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-12-2017
    Przeprowadzone zajęcia w grupie 5,6 latków miały na celu: kształtowanie opiekuńczej postawy dzieci wobec ptaków, rozpoznawanie i nazywanie wybranych gatunków ptaków zimujących w Dolinie Baryczy oraz wdrażanie do systematycznego dokarmiania ptaków w czasie zimy.
  • dla kogo? 
    103
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 30-11-2017
    Karta pracy na zajęcia utrwalające znajomość ziół w Dolinie Baryczy (np. po obejrzeniu wystawy Zioła z Bożej apteki w Bibliotece Publicznej w Twardogórze)
  • dla kogo? 
    73
    Język obcy nowożytny 
    dodano: 29-11-2017
    poziom elementarny, nauka opisywania krajobrazu na podstawie zdjęć
  • dla kogo? 
    110
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2017
    W ramach realizacji projektu „Edukacja dla Doliny Baryczy” uczniowie klasy I c uczestniczą w cyklicznych zajęciach. Celem tych zajęć jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych oraz poznawanie osobliwości przyrodniczych Doliny Baryczy. Treści realizowane są w ramach edukacji polonistycznej, przyrodniczej, plastycznej, technicznej i społecznej.
  • dla kogo? 
    72
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Uczeń potrafi prowadzić obserwację i samodzielnie wyciągać wnioski mające związek z budową ciała, miejscem występowania i trybem życia ptaków. Zna zasady ochrony i znaczenie ptaków w przyrodzie.
  • dla kogo? 
    124
    Przyroda 
    dodano: 26-11-2017
    Scenariusz lekcji o rozkładzie substancji, zawierający także elementy dotyczące samooczyszczania się środowiska i ochrony przyrody w najbliższym otoczeniu.
  • dla kogo? 
    123
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 18-11-2017
    Na zajęciach dzieci poznawały warzywa hodowane na przydomowym, ekologicznym ogródku. Następnie ugotowały zupę kremową z dyni.
  • dla kogo? 
    121
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Poznanie środowiska przyrodniczego – łąki, poznanie roślin i owadów występujących i zamieszkujących łąkę. Wycieczka na łąkę – obserwowanie przez lupę roślin i owadów zamieszkujących łąkę.
  • dla kogo? 
    146
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-11-2017
    Kształtowanie właściwego stosunku do środowiska przyrodniczego. Zapoznanie dzieci z fazami rozwoju motyla.
  • dla kogo? 
    139
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W piątek 20 października po zajęciach lekcyjnych uczniowie szkoły filialnej uczestniczyli w warsztatach plastycznych pod hasłem „ Barwy jesieni”. Głównymi celami tych zajęć było zachęcanie do twórczej ekspresji, rozwijanie wyobraźni plastycznej dzieci poprzez twórczą interpretację przyrody, pobudzanie i rozwijanie wyobraźni i uzdolnień plastycznych.Uczniowie wykorzystali wcześniej zebrane kolorowe liście do wykonania swoich jesiennych prac, które przedstawiały lwa i jeża. Wszyscy uczestnicy pracowali z ogromnym zaangażowaniem czego wynikiem były piękne kolorowe prace.
  • dla kogo? 
    62
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2017
    W czwartek 19 października uczniowie klasy II podczas zajęć przygotowali warzywną sałatkę. Klasa wypełniła się zapachami warzyw i przypraw. Każdy z uczniów z wielkim zapałem obierał i kroił marchewki, ziemniaki, jajka, ogórki. Podczas pracy ujawniły się kulinarne talenty. Po zakończonej pracy nastąpiła długo wyczekiwana degustacja przyprawionych zgodnie z indywidualnymi gustami sałatek. Wszystkie dzieci zgodnie stwierdziły, że ich dzieła są przepyszne.
  • dla kogo? 
    145
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 27-10-2017
    Rajd rowerowy z Chynowej do Dębnicy. Zapoznanie z rodzajami szlaków turystycznych i ich oznakowaniem. Ukazanie walorów najbliższej okolicy - pomniki przyrody, unikalne obiekty leżące na terenie Obszaru Natura 2000 Dolina Baryczy. Promowanie zdrowego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Podsumowanie rajdu - zaznaczanie na mapce pokonanej trasy oraz najważniejszych punktów.
  • dla kogo? 
    123
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2017
    Na zajęciu dzieci zapoznały się krążeniem wody w przyrodzie.Obejrzały film na temat powstawania deszczu, a następnie wykonały doświadczenie dotyczące skraplania się wody.
  • dla kogo? 
    154
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Uczniowie pracując w grupie poznają swój region, między innymi formy ochrony przyrody w najbliższej okolicy. Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy oraz planowania wycieczki, a także wspólnej pracy.
  • dla kogo? 
    131
    Przyroda 
    dodano: 20-10-2017
    Karta pracy kształtuje umiejętność korzystania z mapy i legendy oraz sprawdza znajomość kierunków świata. Uczniowie mogą pracować w grupie lub indywidualnie. Do przeprowadzenia zajęć konieczna jest mapa regionu, na podstawie której uczniowie wypełniają zadania.
  • dla kogo? 
    127
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-10-2017
    Zajęcia mające na celu kształtowanie u dzieci zainteresowań przyrodniczych na podstawie zjawiska jakim jest tęcza.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-533 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij