1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Borsuk
dla kogo?
Pitagoras
dla kogo?
Gęś
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    280
    Biologia 
    dodano: 19-01-2015
    Lekcja łączy elementy badań ankietowych z przyczynowo - skutkową analizą zdobytych danych. Fot.: joda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    258
    Biologia 
    dodano: 19-01-2015
    Lekcja służy zapoznaniu uczniów ze sposobami inwentaryzacji, rozpoznawania i określania walorów wiekowych drzew, głównie dębów. Fot.: ptrk, fotolia.com
  • dla kogo? 
    285
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-01-2015
    Karta ma na celu ukazanie sprzeczności powiedzenia "ptasi móżdżek". Wbrew pozorom ptaki to bardzo mądre zwierzęta. Fot.: Samuele, fotolia.com
  • dla kogo? 
    267
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Karta pracy wykonana w formie zajęć plastycznych, uczy dzieci jak ubarwione są kaczki krzyżówki. Fot.: Michael Tieck, fotolia.com
  • dla kogo? 
    253
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta przybliża uczniom miejsca występowania poszczególnych gatunków ptaków podczas zajęć terenowych na terenie PK "Dolina Baryczy". Fot.: David & Micha Sheldon, fotolia.com
  • dla kogo? 
    289
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Dzięki użyciu karty podczas zajęć terenowych uczniowie nauczą się, co stanowi podstawę diety poszczególnych ptaków. Fot.: Michael Ushakov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    282
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta uczy rozpoznawania gatunków niektórych ptaków poprzez wydawane przez nie dźwięki. Fot.: Kaido Karner, fotolia.com
  • dla kogo? 
    382
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta organizuje poszukiwania ptasich tropów, pokazuje, jak się za to zabrać i na czym się skupić w trakcie klasyfikowania śladów. Fot.: Samuele, fotolia.com
  • dla kogo? 
    258
    Biologia 
    dodano: 19-01-2015
    Praca z kartą przybliży uczniom różnorodność ptasich piór i funkcje, jakie pełnią. Fot.: Ornitolog82, fotolia.com
  • dla kogo? 
    571
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Praca z kartą przybliży uczniom zasady obserwacji ptaków. Fot.: Dmitry Naumov, fotolia.com
  • dla kogo? 
    306
    Język polski 
    dodano: 19-01-2015
    Karta służy przybliżeniu uczniom zagadnień związanych z ptakami wodnymi. Fot.: Michael Tieck, fotolia.com
  • dla kogo? 
    332
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta uczy rozpoznawania ptaków po ich odgłosach. Fot.: bertys30, fotolia.com
  • dla kogo? 
    318
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karta pozwala pobawić się w skorupkowego detektywa, każdy uczeń analizując materiały zawarte w karcie i te znalezione w terenie, będzie mógł spróbować określić gatunek ptaka, który zostawił ślady. Fot.: flafabri, fotolia.com
  • dla kogo? 
    290
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Przyglądając się uważniej ptakom można dostrzec ciekawe różnice. W ich usystematyzowaniu pomoże niniejsza karta pracy. Fot.: Maksym Gorpenyuk, fotolia.com
  • dla kogo? 
    12805
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Karty pracy uczą, jak wyznaczyć kierunki świata z wykorzystaniem przedmiotów z naszego otoczenia. Fot.: Wojciech Gajda, fotolia.com
  • dla kogo? 
    367
    Przyroda 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia z kartą pracy przybliżają dzieciom zagadnienia związane ze wstężykiem gajowym - gatunkiem ślimaka. Fot.: Piotr Przeszlo, fotolia.com
  • dla kogo? 
    597
    Biologia 
    dodano: 19-01-2015
    W trakcie zajęć uczniowie poznają metody wykrywania witaminy C w różnego rodzaju owocach. Fot.: Andrea Wilhelm, fotolia.com
  • dla kogo? 
    351
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-01-2015
    Zajęcia uczą dzieci, jakie rodzaje kwiatów można spotkać wiosną we własnym otoczeniu. Fot.: gucio_55, fotolia.com

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-513 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij